Product: Warranty Solutions Car Warranty Clear all filters (35 of 35 reviews match)
Review Rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:

Warranty Solutions - WASTE OF MONEY AND TIME

Needed a simple repair that should be covered in the 5 star plus warranty and they would not cover it when the car dealership said it should. VERY rude customer service. Told me to quit calling because they weren’t going to fix my car and told me I was wasting my breath by asking. Warranty is very broad and outdated to where they talk their way out of fixing your car. If I could give these people -10 stars, I would. DO NOT PURCHASE ANY WARRANTY FROM THESE PEOPLE. Total scam!!!!
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1233845
Show
On 11/02/16 I purchased a used car and was sold a 24,000 miles/2 year warranty. On 4/4/18, within the 2 year and less than the 24,000 miles I take the car to the shop for repairs and this warranty company tells me the dealership shouldn't have sold me a warranty on...
Read more
1.3
Product
Warranty Solutions Car Warranty
I didn't like
  • Riff-off
#1233160
Upon purchasing a new vehicle we were told the extended warranty would be refunded if never used. It was never used and at the end if the contract they kept my money totaling $1,050..
Read more
Anonymous
Mark H

this is stupid. why would they refund you if you didn't use it? is your car insurance going to refund you if you do not use it? yeah right. people are pathetic whiners any mor...

Anonymous
John

How is this Warranty Solutions' fault and not the dealers for lying to you?Also, this site is pretty stupid for requiring 50 words to post a comment. Why should I need 50 word...

1.0
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1211239
My car was wrecked and declared a total loss. The insurance paid their portion leaving a balance of 1300.00. I spoke to them and they assured me they would pay the difference and it would take 7-10 business days. After 7-10 days I received a letter from the lien holder...
Read more
Anonymous
Mark H

Sound like you need to pay your deductible. Oh I forgot, you do not want to accept responsibly for anything including the choice of the deductible you chose on your insurance....

Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1199990
Warranty Solutions - Seized Caliper and Damage to Other Parts Car
At the time, I purchased 3 warranties (Mopar, Chrysler Jeep Extended, and Warranty Solutions. Aside from other things that have been sent to the dealership for manufacturer defects, I have recently (at 92,000 miles) had a rear right caliper seize up (without any...
Read more
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1165812

Warranty Solutions - They are a fraud

My right Strut When out at 54000 miles And They're giving me the run around
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1146575
Show
I used to be a BMW technician, and on the service end, I always had issues with aftermarket warranty companies taking forever to send out adjusters, and denying claims, so when I bought a car that came with an aftermarket warranty, I didn't put much stock in it. Plus,...
Read more
h.kitchener
h.kitchener

Since your missive is deceptively "vague" I wouldn't put much store in it. If you really feel the need to buy an extended auto warranty, the only place to buy it is from your ...

Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1145551

Warranty Solutions - Won't cover what they say they will

November 21st, 2017 I called them about the AUX pkrt on my radio they is not working properly. Thwy told me that, even though it is internal to the radio and a padt of the radio, they will not replace the radio. Their reasoning for this is, the AUX port is covered under the contract. The radio is covered and the AUX port is a part of it. The representive i talked with agreed with me that it is a part of the radio but still would not work with me to get thus fixed.
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1135234
Show
The customer service is no good I got the car from Triad Auto Solution In Greensboro. They tried to deny fixing the car they didnt want to after they didnt have anything else to try an avoid to fix the car. I had the car fixed and then they advise me of a deductible...
Read more
1.0
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1113178

Warranty Solutions - Horrible

I got my car less then 4 months ago and now im having problems with my car thy wont fix it they gave me a a contract and when i tried to use it they told me it was out dated when clearly on my contract it say still valid they are a scam
Product
Warranty Solutions Car Warranty
#1106887
Show