Companies that Offer Vital Records

VitalChek
1201 reviews
2.2

Latest Reviews

VitalChek - Scam birth certificate

VitalChek Network
VitalChek Network
VitalChek Verified Representative

Hello. We are sorry to hear you are dissatisfied with your interactions with us. We take your complaints very seriously. Please contact us so we can assist you in this matter....

1 comment

VitalChek - Highly Satisfied

VitalChek Network
VitalChek Network
VitalChek Verified Representative

Hello! Thank you for ordering your birth certificate through VitalChek. We appreciate you taking the time to share your positive feedback regarding your ordering experience wi...

1 comment

VitalChek - I'd rather go in person to get the documents now

VitalChek Network
VitalChek Network
VitalChek Verified Representative

Hello. We are sorry to hear that you haven'e received your order. We assure you we aren't holding your certificates. We are the ordering service for vital records agencies aro...

1 comment

VitalChek - Void my order

VitalChek Network
VitalChek Network
VitalChek Verified Representative

Hello. Please contact us with your order number so we can assist you. If you have access to Facebook, the quickest way to reach us is via private message at Facebook.com/Vital...

1 comment

Zertifica - They cancelled my order and refused refund

Anonymous
Anonymous

Still nothing from company. I even wrote a complaint to the better business bureo

1 comment

VitalChek cancelled my order but charged my VISA credit card

Anonymous
Ken

VitalChek says they can't verify that i am who i say i am, but they charge my credit card got their money and cancelled my order. Doesn't that seem weird? Let say VitalChek wa...

6 comments

VitalChek - Was robbed $90

VitalChek Network
VitalChek Network
VitalChek Verified Representative

Hello. Please contact us with your order number so we can assist you. If you have access to Facebook, the quickest way to reach us is via private message at Facebook.com/Vital...

2 comments

Vitalchek scam

VitalChek Network
VitalChek Network
VitalChek Verified Representative

We are sorry to hear that your order was not processed and you have been unable to reach us by phone. Please contact us with your order number so we can assist you. The quicke...

1 comment
Show more Show