filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Have not received 3.5 out of 12 bikinis from my order. Contacted twinkledeals 3 times and no response as to when i will be getting them etc.
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear customer,
Thank you for raising this issue.
All of our items can be shipped using varying shipping methods. The method of shipping can be chosen by the client duri...

#1011292
I placed an order back in December and never received it. Come January, I inquired if I couldn't get a refund and was told I had to wait two months from the date of the order before they would consider there to be a problem. I did not realize I was purchasing items from China that would take that long to ship. Come February, I still haven't received anything. Now I'm told I needed to have purchased shipping insurance, which I don't even remember...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear customer,
Thank you for raising this issue.
We offer all our customers solutions based on our policies.
All of our items can be shipped using varying shipping m...

#1010933
they got my order wrong and the items were sent without an invoice. i tried to contact the return address person after searching on the web and came up empty. not trying to contact twinkledeals is next to impossible!!! BOGUS!!! STAY AWAY FROM THIS COMPANY!!! also the sizing charts are quite off- these items are huge. the prices are tempting and the selection is grand, but this company SUCKS!!! and now they are making me explain the problem with...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear customer,
We regret that you are having issues with the size of our items.
We do our very best to provide pretty accurate measurements in the size chart under prod...

1.0
#1010375

Short Review for February 22, 2017

#1012416
After waiting forever merchandise!, they sent me a bogus item that I never ordered in the first place! Now can't even get anyone by phone! TOTALLY RIPPED OFF!!!!
Comment
Show

3 Mermaid Blankets Review

#979586
3.7
received articles before Christmas. resolved issue.
Comment
Show

Twinkledeals Online Order Review

#959565
Twinkledeals - Simple Review #1479836634
1 of 1
My mom she is in newyork queens she said she want location of twinkledeals can you give me
Comment
Show

Mermaid Blanket Review

#956848
4.3
I have ordered a number of items and have always received what I've ordered and it was exactly what their website showed. Yes, it does take extra time coming from overseas but it was well worth the wait and was only a 3 week wait. I ordered 4 mermaid tail blankets and I am thrilled with all of them.
Comment
Show
I made an order of 12 bikinis and only received 8 and a half. Ive sent them 3 emails and still have yet to get a reply nor the rest of my order!!
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear customer,
We are sorry to hear you are having issues.
All of our items have a processing time that is shown clearly on the product page. This time depends on our s...

3.5
#1010029
It only took 10 days from the moment I made the order until it showed up on my doorstep so the site gets a plus from me for that reason (not this site for refreshing the page and making me type this again). I also live on the east coast of the US and chose the expedited shipping option (which funnily wasn't even the most expensive one so I saved money by getting my item sooner). Another plus from me since the dress I ordered was actually made to...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear customer,
Thank you for your friendly review. We are glad to hear that you had a positive experience shopping with us.
Check back at Twinkledeals.com again soon fo...

Product
#1009949
Twinkle. Deals is out to make money by taking your order and deducting the money from your account but never actually sending you the ordered products. They make contacting customer support totally impossible. You just get run around from screen to screen with never being able to contact them. DON'T DO IT . EDIT YOUR ORDER TO 0 QUANTITY. All's you'll get is frustrated and end up with empty pockets. I has been six weeks for me now and I'm still...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear Customer,
We at Twinkledeals can be contacted 24/7 via our Support Center. If we cannot answer you immediately, we will always reply to your message within 24 hours.<...

1.0
#1009688
I ordered a dress from Twinkledeals on October 26, 2016 and never received it. I checked on it on November 26 and was told I had to wait until December 25th to request a refund if it did not arrive by then. It did not, and I requested a refund, which I did get. I will NEVER order from this company again, and I understand Rose Gal is operated by the same people and there are the same complaints about them. What's the deal? I understand some...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear Customer,
We apologize for the issues you have encountered with your order.
We will always offer our customers returns, refunds and exchanges in line with our pol...

#1007047
I ordered a Color Block Long Sleeve Hoodie Sweatshirt XL in November 2016 for a Christmas gift. I began contacting their customer service once I realized the garment would not arrive in time for Christmas. It is now February and Twinkledeals finally told me (after filling out 3 different customer service tickets) it got lost in shipping which they have no control over and I did not purchase shipping insurance. Further, they told me I can either...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear Customer,
We apologize for the issues you have encountered with your order.
We will always offer our customers returns, refunds and exchanges in line with our pol...

#1006585
Ordered a Mermaid Blanket in November 2016. Its February 2017 and I never received it. I emailed in December and in January and was told I would have to wait 3 months before they could do anything. Company told me I could buy another one for half the cost, get store credit (for half the cost) or get a partial refund. What a bunch of frauds. DO NOT, Do NOT, and I repeat, DO NOT order from Twinkledeals. They also have the worst Customer Service...
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear Customer,
We apologize for the issues you have encountered with your order.
We will always offer our customers returns, refunds and exchanges in line with our pol...

1.0
I didn't like
  • Poor customer serice
  • Ridiculous quality
  • Totally off size and delivery time
#1005483

Contact Twinkledeals

Headquarters Address:
China
More

Companies similar to Twinkledeals

Twinkledeals Recently Discussed

 
Where is my order are you stealing pics of clothing you dont sell.
Read more
AllyChen1234

AllyChen1234 Dear Customer,
We are sorry to hear that you didn't receive your order.
Please rest assured that the picture of the product are from us.
Could you please provide us...

1.0
#1005008