New Reviewer

TTToys did not ship product, but charged me for it.

I am looking into filing a complaint against you with the better business bureau, as well as leave feedback on consumer sites about your poor service and unfriendly practices. And will not stop there... I have given a full account of this transaction to American Express (my credit card) and will be happy to leave it in their capable hands to deal with you from my consumers complaint for an item that does not match the seller's description, and the subsequent notification you promised to cooperate and ship me the DVD, but fraudulently (and purposefully) shipped me the wrong title instead. I have contacted my credit card company and enlightened them of this case and the history where you mismanaged, and later misrepresented, my order and the follow up service twice. They are taking the necessary steps of opening a "dispute" with your company for this transaction and will credit my card for the full $19.77 I paid you for a DVD of Coin Magic 1; that I have documentation in writing from you on 10./23/12. On that date you were notified from me that I was requesting the item on DVD; there's no excuse for you to suggest that I was wanting to order this item on VHS. I have informed my credit card of the purchase on 10/15/12, $19.77, for DVD item that was listed on your web site. I have notified them that I did NOT order a VHS tape or CD which you sent me in error. I have notified them that you do not keep the product at your AZ location, and that you used an outside supplier to ship me these products in error. I have told them that the communication is poor and that I still have not heard back from anyone for accountability. I have scanned all communications from your company where you informed me of your error and that you would indeed be sending me the correct DVD I ordered. I have copied invoices where you state you are sorry for the error and that I would be receiving a DVD soon--but as of yet not received. I have documented the conversations with your company and by e-mail where you were uncooperative with getting me the correct product and wanted me to pay for shipping to return this product you sent me in error. I will NOT pay for S/H nor a restocking fee. Sorry. I have notified them that you have been nasty and suggested that you would not cooperate with being reasonable in offering me an RMA for a return of this merchandise, that you sent me at your error. In addition they have informed me to wait for the next bank statement where I will be completely credited for your error. If you send me a RMA I will be happy to ship this *** back to you. If you do not pay to have this shipped it will be deposited into the refuse bin where it belongs in 30 days. In addition I will be charging you a 25% harassment fee for the inconvenience of dealing with your incompetence. Thank you, and have a NICE DAY. David Shakespeare -----Original Message-----From: TrendTimes [mailto:info@***.net]Sent: Wednesday, November 07, 2012 12:40 PMTo: David ShakespeareSubject: Re: Update from TrendTimes.com Order # 37346-8**** If you choose to return it let me know and we can either give you full store credit or we can refund you less 25% restocking as long as it hasn't been opened. Kindest Regards,Samantha Reddingwww.TrendTimes.com
View full review
ID
#357549 Review #357549 is a subjective opinion of poster.
Location
Lemoore, California
Loss
$19

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article