Skip to content
The Official Ticket Center

The Official Ticket Center Reviews

www.officialticketcenter.com
Is this your business?
What is your customer experience with The Official Ticket Center?

The Official Ticket Center Overview

The generated data is based on reviews and questionnaires provided by PissedConsumer.com users.

AI insights based on reviews
Rating Distribution

1.4 star rating from 3 reviews; overall sentiment is negative with frequent mentions of refunds, high pricing, and poor customer service. Recent recommendations tell users to find another ticket center and to document transactions.

Key Takeaways for Future Customers

  • Check The Official Ticket Center reviews and confirm ticket availability before purchase.
  • Expect possible delays on refunds and insist on written confirmation for transactions.

Negative Feedback / Risk Areas

  • Repeated The Official Ticket Center customer complaints about no refund or delayed refunds.
  • Complaints describe canceled services, driver no-shows, and perceived overcharging and poor customer service.

Positive Feedback

Reviewers value the diversity of services when available, but praise is rare compared with complaints about pricing and exchange, refund and cancellation policy.

View full overview ›

Media from reviews

The Official Ticket Center - Driver pulled off
View all media ›

Turn one complaint into a collective action

PC collective complaint

A Collective Complaint helps you unite consumers dealing with the same issue, such as wrong charges, unexpected fees, damaged items, or misleading promises. It goes beyond a single review by growing stronger with every signature, making it harder to ignore. Once you reach 20 supporters, we’ll send it to the company to encourage a response.

Start Collective Complaint
Braden C Sju

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

COVID-19 Shut Them Down. It's Over! Kaput! Finito! Gone!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Kissimmee location closed and is now a smoke shop.
  • - They are owned by Westgate Resorts.
  • - They do not sell tickets to any Orlando theme parks.

Permanently closed their Kissimmee location (now a god damned smoke shop). I have no idea what happened, but it's safe to say that COVID-19 *** China - they lied, people died) killed their business, as the Orlando Theme Park system shut down in 2020.

They still exist in a peculiar way (they're owned by Westgate Resorts, which owns a small Florida Welcome Center on the Florida-Georgia Line), but unfortunately, they do NOT sell ANY tickets to any of the 3 Theme Parks in Orlando. Don't know when they'll open a new location or begin selling tickets online.

Preferred solution: Reopen a new location and begin selling tickets online.

User's recommendation: Find another ticket center in the interim.

View full review
Lashawn D Fde

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Fort Pierce, Florida

Driver pulled off

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - The driver pulled off as I approached and canceled my ride; 4 witnesses saw him speed off.
  • - I didn’t get my ride or money; payment was held.
The Official Ticket Center - Driver pulled off
Contains 1 confidential file for company representatives

The driver seen me coming to car. Pulled off had me chasing him down.

Had the nerve to cancel my ride. Didn't get my ride. Nor my money. I used a gift card which was my last.

An Due to your temporarily hold the payment would not go through when I tried to get me another driver. I was pissed. My neighbors was willing to.take.me.to chase him down but he cancelled it.

I had 4 witness that seen him pull off knowning he seen me. He wasn't even out the parking lot an speed off.

Loss:
$19
Cons:
  • No live customer service

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Screen shot everything the drivers been boogis lately. Pulling off an cancelled without sending other drivers.

View full review
Natalia B Xts

The refund of £471.59 is not refunded into my bank account.

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Refund of £471.59 for Serbia to St.Petersburg; new ticket issued at Marco Polo.
  • - Refund promised in a few days but not received.

Dear Sir/Madam,

On 27 December 2021 my ticket of £471.59 from Serbia to St.Petersburg must be refunded as a new ticket was issued at the airport "Marco Polo' with the same destination.

I was informed that this amount will be refunded in a few days.

Still did not receved the refund.

If you have more enquiries please do not hesitate to contact me on:

+044078****1105

Yours faithfully,

Natalia Batavidou

Loss:
$472

Preferred solution: Full refund

View full review
E. S
map-marker Kissimmee, Florida

OVER CHARGE

AI Highlights
  • - Warning: Ticket Center is a scam; charged a 100% markup on two Isely Brothers concert tickets.
  • - Refund denied and customer service was poor.

EVERYBODY PLEASE DO NOT GO TO TICKET CENTER, THEY ARE A SCAM!!! I BROUGHT TWO TICKETS FOR A CONCERT TO SEE THE ISELY BROTHERS, AND WAS CHARGED A 100% MARKUP FROM THE ORIGINAL PRICE.

STAY AWAY FROM THEM!!! I TRIED TO GET A REFUND, AND WOULD NOT GIVE ME A REFUND OR CHARGE ME A SMALL FEE FOR THE RETURN OF THE TICKETS. THEIR CUSTOMER SERVICE SUCKS!

EVERYBODY PLEASE DO NOT GO TO TICKET CENTER, THEY ARE A SCAM!!! I BROUGHT TWO TICKETS FOR A CONCERT TO SEE THE ISELY BROTHERS, AND WAS CHARGED A 100% MARKUP FROM THE ORIGINAL PRICE.

STAY AWAY FROM THEM!!!

I TRIED TO GET A REFUND, AND WOULD NOT GIVE ME A REFUND OR CHARGE ME A SMALL FEE FOR THE RETURN OF THE TICKETS. THEIR CUSTOMER SERVICE SUCKS!

Loss:
$127
Reason of review:
Pricing issue

Preferred solution: Full refund

View full review

Companies Similar to The Official Ticket Center

Orlando Florida Net reviews and complaints

Orlando Florida Net

0 Reviews
Orlando Attractions reviews and complaints

Orlando Attractions

0 Reviews
BestOfOrlando reviews and complaints

BestOfOrlando

0 Reviews
Shades of Green reviews and complaints

Shades of Green

0 Reviews

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article