Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
The Hurrycane's reply to:

The Hurrycane - The stability movement does not move

Thank you for reaching out to us regarding the issue with your HurryCane. There have been no adjustments made to any of our HurryCane units after manufacturing. We do want for you to be satisfied with your purchase and will be happy to speak with you right away regarding a replacement. There is no contact information connected to your post on this site, so we are unable to reach out to you directly. Please contact our customer success team so we can assist you this morning. You can reach us at 800-933-1136. We are available Monday – Friday from 8am to 8pm and Saturdays from 9am to 3pm Central Time. We are looking forward to hearing from you right away… and we hope that your wife’s surgery goes well today!
Review
#545759 Review #545759 is a subjective opinion of poster.

i received the cane on friday, unpacked it and read the instructions and tried to use the stability movement and it did not move. i looked real close at the joint and their was a mark like someone had tried to make an adjustment or something with it.

i need this cane replaced IMMEDIATELY. my wife is having a knee replacement surgery today, 10-13-14.

as soon as i get the new one, i will send the old one back. any question or problems, e-mail me asap.you advertise that you stand behind your product and service, lets see how close or faraway you are standing

Testimonial

The Hurrycane - Lives Up to its Name!

Miscellaneous RoadrunnerRedCane I am SOOO impressed with my Hurrycane! First of all, it arrived only 4 days after I ordered it, and by the US mail, no less. I unfolded it, an I was most appreciative of its sturdy, lightweight structure, as well as the most adjustments in height of any of my canes. I now know where my cane is, because it is either standing next to me, or in its bag. I truly am walking faster, as the rotating nature of the cane helps me push off faster.
View full review
Review
#530576 Review #530576 is a subjective opinion of poster.
The Hurrycane's reply to:

The Hurrycane - DANGER HANDLE SLIPS OUT OF CANE

We are sorry to hear that the HurryCane your mother has been using this last year is no longer functioning as it should. Our design team would like to inspect the cane to determine the cause of the issue you mentioned. We of course want your mother and all of our HurryCane customers to be safe and secure while using our products. I will contact you via e-mail to discuss this in detail, as we do not want to have your personal information posted here. Thank you for reaching out to us so we can help address this concern with you.
Review
#528901 Review #528901 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Damaged or defective
Preferred solution
Let the company propose a solution

My 90 year old mother purchased this HURRYCANE last year 12/2013 and 8/21/2014 had gone shopping in town when she returned she stated the handle in her cane came out. I looked at the cane handle and it does slip right out can not even pick up cane by the handle, called and they said it had been a while from purchase date and all they could do was give a discount to purchase another cane at $29 and change.

Sorry I already have a DANGEROUS HURRYCANE am not in a hurry to get my mother in a hospital from a fall due to a defective cane.

BUYER BEWARE !!! Dismayed in Tennessee

Testimonial
Miscellaneous TrailblazerBlueCane I bought this as a gift for my 88 yo Aunt who was using a standard cane. She LOVES this HurryCane! She immediately began using it on her daily walks and remarked how comfortable it is to use - the right height, the stability, the...
View full review
Review
#527238 Review #527238 is a subjective opinion of poster.
Testimonial

The Hurrycane - Great folding capabilities...

I was a little hesitant about buying this for my father-in-law for fear he would be in denial about having to use a cane. To my amazement he loves the HurryCane and has been thanking me over and over for surprising him with it! It is lightweight, easily fold-able, and a delight to use! I'm keeping my fingers crossed that he doesn't go off and leave it behind, as he will not see it again!! Thank you for a great product...
View full review
Review
#525971 Review #525971 is a subjective opinion of poster.
The Hurrycane's reply to:

The Hurrycane - Cane Handle Review

I am sorry to hear that you are experiencing an issue with your HurryCane handle. You can reach our HurryCane Customer Success team by calling 800-933-1136. We are available Monday – Friday from 8am to 8pm and Saturday from 9am to 3pm Central Time. Our contact information is listed on our website at https://www.hurrycane.com/Customer-Service if you should need any additional assistance in the future as well.

We look forward to hearing from you soon!

Sincerely,

Brenda
HurryCane, Customer Success
Review
#522720 Review #522720 is a subjective opinion of poster.

I have had my hurrycane 9 months and the handle has come loose from the cane. I cannot find a way to contact Hurrycane on the web site using my iPhone.

Testimonial
After having major back surgery, my wife bought me a 'regular' cane to help me walk as part of my therapy. I saw your advertisement in TV and was impressed enough to make a purchase. I've been very pleased with the Hurrycane. It's stability and support for someone like...
View full review
Review
#523381 Review #523381 is a subjective opinion of poster.
The Hurrycane's reply to:

The Hurrycane - The foot came off --can't find it -- the replacement won't fit !

Thank you for reaching out to us regarding your HurryCane replacement feet that your daughter purchased for you. After reviewing your account, it appears that your HurryCane was purchased in 2011 and is the original model. Please give us a call at 800-933-1136 and we will be happy to exchange the set of feet you purchased for the style that will fit your HurryCane model. Thank you!

Brenda
HurryCane, Customer Success
Review
#517284 Review #517284 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40

I love my Hurrycane !! It is the best cane I've ever had !!

It worked perfectly. But -- one foot came off somewhere . ( I was out walking.) My daughter bought replacement feet but I guess my cane is considered old and they don't fit. It doesn't seem that I bought it that long ago.

I don't have the money to buy a new cane --( I'm in a retirement home ) . I would like to buy a replacement foot. Where can I find a foot that will fit ?

Thank you very much. I would appreciate someone contacting me.

The Hurrycane's reply to:

The Hurrycane in Bloomington, Illinois - Loose, broken and a piece of JUNK!

We are so sorry to hear that you have been unsatisfied with your HurryCane purchase. With the name and e-mail provided in this review I am unable to locate your order in our system. Perhaps you purchased the HurryCane from a retailer, on Amazon or maybe received it as a gift. All HurryCane purchases are covered by our 60 day money back guarantee. We are happy to work with you to replace your unit if it is defective or refund your purchase if you have decided that the HurryCane is not right for your needs. Please contact our customer success team and provide additional details so we are able to locate your order information and address your needs personally. You can reach us Monday – Friday from 8am to 8pm and Saturday from 9am to 3pm Central Time. You can also e-mail us at customersuccess@hurrycane.com if online communication is more convenient for you. Again, we apologize for the issues you have experienced and hope to hear from you soon to resolve your concerns.

Thank you,
Brenda
HurryCane, Customer Success
Review
#515842 Review #515842 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40

I had the Hurry Cane for 5 weeks. The unit will not stand up, bottom foot is loose. The rubber seal on the unit broke and will not stay up. I am very displeased with the unit and will not recommend it to anyone!

The Hurry Cane is not what it is advertised to be, it failed from day one and has gotten worse as each day goes by.

Loose, broken and a piece of JUNK!

I would not recommend the Hurry Cane to anyone for any reason, no support or contact from the company. It was a total waste of money!

Testimonial
I bought this cane hoping it would make life easier for me to get around. In 3 weeks in has surpassed all my hopes and expectations! It has made it much easier to get up from a chair, to ride in a car and to walk outside. My old straight cane was always in the way,...
View full review
Review
#516652 Review #516652 is a subjective opinion of poster.