I ordered a tee shirt with an airplane on it for my pilot husband. What arrived was a tee shirt that says "I "heart" spotted $#*!" with a drawing of a spotted $#*!. Not exactly the ideal Christmas gift. Since they hide their customer service phone number, I sent and...
Read more
ZazzleSM
Z***leSM
Zazzle Verified Representative

Hello,We are so sorry to hear about your [customer issue]. That is definitely not the kind of customer experience we strive for and we would love the opportunity to make this ...

2.1
I liked
  • Correct items i received
I didn't like
  • I still do not have either my item or a refund
  • Not honoring sale
  • Lack of communication
#982960
Zazzle - NEVER  use this company- CROOKS and MORONS
SECOND EXPERIENCE: A christmas order for my son who lives in another state was guaranteed to be delivered on 12/23. I placed the order on 12/19 and paid extra for Express Shipping. After the order was confirmed, I clicked on the tracking link to double-check, and saw...
Read more
ZazzleSM
Z***leSM
Zazzle Verified Representative

Hello,We are so sorry to hear about the delay with your order. That is definitely not the kind of customer experience we strive for and we would love the opportunity to make t...

1.0
#980414
DO NOT EMAIL THEM, THE EMAILS DO NOT GET ANSWERED... EVER. They said my package was shipped on Dec. 2nd, the shipment came in and the post office said that my box wasn't in it. Obviously there was something majorly wrong here because my package was never sent out. I...
Read more
Anonymous
A Hyup

"More staff"? If it's more of the same type of staff, it won't help the customers one dang bit. What they need is BETTER staff...unless and until THAT happens, remember that...

ZazzleSM
Z***leSM
Zazzle Verified Representative

Hello,We are so sorry to hear about your experience and overall inconvenience and frustration. That’s definitely not the kind of customer experience we strive for and we would...

2.1
I didn't like
  • Shipping
  • Wait time
  • Never shipped
#977435
zazzle effing sucks. first ever order with them and i need to return it- no response from customer service when i follow directions HOW THEY TELL YOU TO. then i called their help line and it was a 30 minute waiit!!! yeah because i just have 30 minutes during my work...
Read more
ZazzleSM
Z***leSM
Zazzle Verified Representative

Hello,We are so sorry to hear about your overall experience. That’s definitely not what we strive for and we would love the opportunity to make this right.  Please contact our...

1.0
I didn't like
  • Customer service
  • Response time
  • Return policy
#974207

Zazzle Black Review
My first order with Zazzle had a date next to the order to encourage you to purchase Zazzle Black and get the item quickly. I purchased Zazzle Black and then was told it could not be used for that order. I then asked to cancel my membership. They told me (the next...
Read more
ZazzleSM
Z***leSM
Zazzle Verified Representative

We apologize for the inconvenience. As stated in the email you have attached, we have disabled your auto renewal for the Zazzle Black membership. This means once the year is u...

ZazzleSM
Z***leSM
Zazzle Verified Representative

We apologize for the inconvenience. If you have any further questions, please feel free to reply to the email sent to you by our CS Rep.

I didn't like
  • Customer service
#836135
I think zazzle is an unprofessional printing company, and one I'm sorry that I tried to use for my daughter's birthday. The first batch I was sent had a tipped package, rubber banded together. Envelopes were ripped. That would have been bad enough, but then I took out...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi there, My name is Jessica and I am a legal investigator, working on an investigation regarding zazzle.com. Please contact me if you would like to discuss your experience. ...

zazzleheroes
z***leheroes

We appreciate your feedback. Unfortunately, the first order should not have been printed due to the copyrighted images that were used. We are aware that in error the order w...

1.2
I liked
  • Kevin the customer service rep
I didn't like
  • Quality and quality control
#654525