0 comments
1.0
Details
There was 2 outages in my neighborhood back to back not caused by weather related! caused by dukes energy equipment FAILURE. I submitted a Claim to them because several things I'm my house got ruined Angry . 1 my microwave, my pool timer and my kitchen VENT and AC. I...
View full review
Author
Location
Orlando, Florida
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$1200
Preferred solution
Full refund
Review #1586000 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Vansdotcom total scam never got our order

1.0
Details
Placed an order June 23 2019 I am so disgusted at the service we received from the phone call conversations. You won't be allowed to speak to a real manager, they don't send emails out when they state they will and i'm out 96.00. This is what I'm going to do, I'm reporting it as stolen money to my bank and as fraud and then i may even file a police report on this one. I got the Harry Potter shoes for my son's birthday he had been waiting for 4 months for these stupid shoes, So I ordered them for his birthday Run far away from this company The online website I wouldn't even give these guys a one star
View full review
Author
Product
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$96
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #1582524 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Orienshop Com - Never recieved fiber optic hoodie

5/10/19 ordered product from facebook ad never received product!
View full review
Author
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$89
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #1581302 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Rockstar Games - I bought four Megalodon shark cards and the funds were not added

I bought 4 Megalodon cards and put in the codes but the money was not sent to my gta I want the funds!!
View full review
Author
Pros
  • New content and a great game
  • Game was great
  • Game itself
Cons
  • Poor customer service
  • Company ripping off thousands of people on the app store
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$410
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #1579984 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Subaru Of America - Defective steering wheel

2.8
Details
Subaru Of America - Defective steering wheel
I have a 2017 forester. The steering wheel has started to peel after 21,000.00 miles. I brought it in for service and they will replace the wheel. That is fine now but in two years the wheel will need to be replaced again. I was told it may be from hand cream, hand sweat etc. As a manufacturing executive this is poor engineering not considering the user environment. I do not want the same steering wheel that will peel in less than two years when I am ready to sell or trade the car. I want a steering wheel that wont peel like every other car I have ever owned. I have also been told it is not just my car that had the problem. Not good for resale. All I want is a wheel that is designed properly
View full review
Author
Location
Boynton Beach-Delray Beach, Florida
Reason of review
Damaged or defective
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1578725 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.1
Details
Everything But The House - EBTH is not a company to purchase from - the descriptions are not accurate
Everything But The House - EBTH is not a company to purchase from - the descriptions are not accurate
Everything But The House - EBTH is not a company to purchase from - the descriptions are not accurate
Everything But The House - EBTH is not a company to purchase from - the descriptions are not accurate
Everything But The House - EBTH is not a company to purchase from - the descriptions are not accurate
I purchased a watch from this company that was supposed to be an antique Audemars and it looks and the description was in good condition and working. Once I received it, it looked like there was water damage. I took it to a watch specialist and they said that the watch...
View full review
Author
Pros
  • Diversity of offerings
  • Website is very nice but deceiving
Cons
  • Unethical
  • Very misleading item description
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$3400
Preferred solution
Full refund
Review #1578711 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
Simple Mobile - Incompetent-absolutely. keeping people's money despite no grounds-we'll see shortly.
Simple Mobile - Incompetent-absolutely. keeping people's money despite no grounds-we'll see shortly.
Simple Mobile - Incompetent-absolutely. keeping people's money despite no grounds-we'll see shortly.
They cannot provide the coverage & service I paid for. Have returned sim & cancelled plan after 48 hours, because i do not have a 2nd cell phone for "troubleshooting"-who does?? they have confirmed receiving the sim & the receipt, yet still insist on calling a number...
View full review
MariaSM
#1710652

Hi ExtraneousRobin302. This is Maria from SIMPLE Mobile. We understand your frustration over what happened. We sincerely apologize for the inconvenient experience that you had...

Author
Reason of review
Poor customer service
Loss
$35
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Ripoff
  • False Promises
  • Jumping Hoops To Get Legal Refund
  • No Service From Phone Or Staff
  • simple mobile robs people
  • Holding Money
  • Refusal Of Disconnect And Refund
Review #1573541 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Rockstar Games - Rdr2 will not allow me to catch last lengendary fish

1.7
Details
Rdr2 will not allow you to finish the last legendary fish mission. You all can fix this by acctually replying back to your faithful customers!!!
View full review
Author
Location
Manhattan, New York
Pros
  • Story line
  • I played alot of years
Cons
  • How misleading the game amd company is
  • Website design
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1572204 is a subjective opinion of poster.
0 comments

EZUSBUY - Theives

1.0
Details
Like everyone here i have the same story. They need to he shut down! I think a class action law suit is in order! Do not buy from them!
View full review
Author
Cons
  • No contact
  • Lied numerous times
  • Customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$66
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #1572065 is a subjective opinion of poster.
0 comments

EZUSBUY - Shipping Service Review

Same as everyone else here, ordered a product. They took the $70 out of my account, fake tracking number, run around, been arguing with them via email for two months now and nothing. How are places like this still *** able to function??? And advertise on Facebook?? It’s clearly not a company and just one or two people stealing money from everyone and clearly getting away with it. I hope they suffer for what they’ve done.
View full review
Author
Cons
  • I could not not received my money back
  • No delivery of product and complete runaround from them
  • Fake tracking numbers
Reason of review
Never received at all
Loss
$70
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #1571263 is a subjective opinion of poster.