Being overweight most of my adult life, I bought into the TV hype. I signed up for the program and received my package. After a week, I really didn't feel that well. I called to cancel my order for the following month and was told I could receive a full refund, since I...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello.We are sorry to hear that you did not enjoy the plan! You can lose up to 13 lbs in the first month but this can vary from person to person. We would be happy to revie...

Anonymous
Anonymous

If you need someone to tell you what to eat, you are PITIFUL! People have lost weight on their own forever. Eat more vegetables & exercise- unless U really need someone to TE...

1.7
I liked
  • Some of their foods
I didn't like
  • Price
  • Deceptive marketing and subsitutions
  • Unexpected cancellation charge is indicator of decepion
#1060319
DO NOT ORDER NUTRISYSTEM I wanted to lose a few pounds, saw the endless ads on TV, and finally decided to try it out. They were running a promotion - Turbo 15, where they claimed you could lose up to 15 pounds the first month. I only wanted to lose about that much, so...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,We are sorry that you were not aware of our Terms and Conditions upon clicking Submit to place your order. The cancellation charge is listed in our Terms and Conditions...

Anonymous
Anne

I totally agree..I didn't realize I was going to be charged if I didn't re-order..so I re-ordered more. I had received a $25 off my next purchase..When checking out, I entere...

1.5
I didn't like
  • Absolute lack of value and deceptive pricing
#1006509
I am very disappointed with your product, your customer service and the way I was treated. In addition I incurred a $99 early cancellation fee? Your customer service representative today was argumentative and I had to hang up on him because was irritating me so bad...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to write us a review and share your feedback about your plan! We are sorry to hear that you did not have a good experience. Please feel fre...

1.0
I didn't like
  • Poor quality of food
  • Turbo charge diet they pick your food and its awful
  • Strong arm sales team
#962982
I ordered the first month Nutrisystem program. It came via fedex in about a week. The food is awful and I'm not a picky eater. Couldn't stomach the lunches and dinners. They are foul. Read the fine print - you will have to look hard for it. If you cancel during the...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to write us a review and share your feedback about your plan! We are sorry to hear that you did not have a good experience. Please feel fre...

1.7
I didn't like
  • Service charge
#924292
My story is the same as many others. I joined with the understanding of a guaranteed 10 pound weight loss the first month. It is said over & over in all the advertisements. At the end of 1 month I had only lost just under 5 pounds. I called to cancel & was told very...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello,Thank you for sharing your feedback regarding your weight loss on the Nutrisystem program. We are sorry to hear that your results did not meet your expectations. We are ...

1.0
I didn't like
  • Shipping costs
  • Autodeliveries and cancellation process
  • Unexpected cancellation charge is indicator of decepion
#908506
I think the Auto-Ship policy is intentional deceptive. I have used the product before and got tricked by their policy and disputed the charge which was removed. Now,about 18 months later I again ordered the product from the website being careful not check anything...
Read more
Anonymous
Anonymous

I also believe that the additional fee is very deceptive. I will also despite the fee. Regardless of when anyone cancels their orders they are charged $99. That is a win win ...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback regarding your Nutrisystem experience. We are sorry to hear about the issues you had with discontinuing your program. We would like t...

1.0
#827711

I only wanted one month and they are charging me 99.00 to cancel. Said its in ad. May be but I can't find it. Hid pretty good. Representative was very rude and honestly didn't seem to care at all. Will never recommend this company to anyone. They come across wanting to...
Read more
2.0
I didn't like
  • Deceptive marketing and subsitutions
#776010
So many things happened I can't even begin. First and foremost, when I ordered my 30 program, I CLEARLY specified that I DO NO eat pork or beef. They sent me pork and beef entrees with my 7 day boost pack. I called several times and waited on hold for an hour each...
Read more
Anonymous
Anonymous

Oh honey all you need to do is eat healthier. No one needs to buy there product. Lettuce salad with you favorite veggies and any meat you love. You can choose water / tuna . N...

Anonymous
Anonymous

No, you can't just do a month although you will think you can. Deceptive site, hidden clauses & when you realize your getting auto ship every month, they charge you $99 to can...

1.0
I didn't like
  • Promises to call back but do not
  • Not knowing i have to supplement food until my order arrived
  • Incredibly long hold times
#768515