I went and purchase a coffee mug and it wasn't the one I had ordered at all I'm very disappointed by this and I am not going to buy anything else from them.what else can I say about this I'm very unhappy and that's all I can say about this what can I say about this no...
Read more
prettybaby_angel_66
prettybaby_angel_66

Did you try to put something hot in it?? I think you ordered the heat sensitive coffee cup...

1.0
I didn't like
  • Unable to contact
#1101233
I tried to send emails it's not working. They lying and sellers is lying. No body at customer service reading a complaints, no customer service and support . The seller block my massages I can't have communication , I received the dress and same day started...
Read more
1.0
#1080293
Reply to reviews
I ordered a shirt from their Facebook ad. They emailed me it wouldn't be delivered until "after the campaign was over." This allows them to delay shipment for weeks. Next, a couple of weeks later, they gave me a 4 day delivery window for about 10 days out, but the...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hi, thank you for bringing this matter to our attention! I can definitely help you with that. Please provide your email address and order number and I will contact you via e...

1.1
I didn't like
  • Product never came
#1058677
I ordered a small floral basket arrangement on Wed Mar 22 to be delivered to a viewing, funeral service, and graveside service prior to 10 am two days later. The service was in another city, 200 miles away, but a family member was in attendance. My representative...
Read more
Anonymous
Anonymous

The basket of memories appears to be a Teleflora product and retails for$92.95 for the standard arrangement. You can be assured that Ava's tried to send this order but for onl...

1.5
I didn't like
  • Non-delivery of product ordered and no refund given
#1030432
Reply to reviews
It's like talking to a dumb robot. This has been so frustrating. I ordered 2 t-shirts ($50) for the Women's March and I could see they were not shipping them in time, so I tried to cancel and they said it had already shipped. It had not already shipped, that happened...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hello, sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order.That is certainly not the level of service we strive to provide here at TeeChip.Please provid...

1.1
I didn't like
  • Customer service and shipping time
#1011878
I had a problem with my tickets i bought months in advance and i have tried getting a hold of customer service REPEATEDLY to solve this issue, and i have hardly had any luck with that. Not to mention when i did get an email from them, it was completely unhelpful to my...
Read more
1.2
#1008388
Reply to reviews
-------0 STARS THIS *** *** THIEVING BUREAUCRATIC COMMUNIST COMPANY HAS NOW RIPPED ME OFF 6 TIMES. Everything on this site is in undecipherable pidgin English. There are not two braincells to rub together from ANYONE in Management, There are too many ripoff sellers...
Read more
1.4
I didn't like
  • Managaement
#1007848
Reply to reviews
I ordered boots from this website and never received my order. When I first placed my order, I never got an email with my tracking number. So I contacted the company via email to get tracking number and never got a response. I tried to call them, no one picked up...
Read more
1.0
I liked
  • Products that wore not fulfilled
I didn't like
  • Items never sent
  • Being scammed
  • I wish thiefs busuness can close
#960547
Reply to reviews

With Official Company Response

I ordered clothing, 5 items, 2 of which were for special events which came and went long before I received anything, never received 2 of them, to even see how they might have been or fitted. I received one wrong item, as well. The sizes and quality both were...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dealing with same thing..ordered almost 230.00 10 months ago..need to call paypal even if you didn't go thru them..just complain..if they lose paypal account they will lose mo...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerSincere apology for the inconvenience in this order,would you please offer us your order number with some images of the wrong item to lollie.zou@orderplus.com.We ...

1.0
I didn't like
  • Dresses were of poor quality
  • Bad customer service
  • No refund despite several promesses
#959990
I suggest that anyone planing on buying anything from House of Labels DONT!! They do not ship your items out and tell you they did & when you ask them for a refund they will tell you no!! DO NOT SHOP WITH HOUSE OF LABELS!! I ordered a beautiful denim dress back in Aug...
Read more
I didn't like
  • No refund
  • Items never sent
  • Customer service
#954533
Reply to reviews