I ordered a poster from this company hoping to frame it, give it to my husband as a gift and hang over my couch. Unfortunately, the quality was so grainy i wouldn't hang this in my basement. Its absolutely terrible. Ive tried contacting them to return it several times...
Read more
2.3
I liked
  • Price
I didn't like
  • Customer service
  • Return policy
  • Size
#1069271
Positive first...front desk people very nice (Naomi and her partner). Negatives... 1. Non-smoking room reeked of smoke (window was also open which shows that they KNEW it had been smoked in); offered to run an ionizer but we'd have to leave the room for 30 minutes;...
Read more
2.4
I liked
  • Front desk staff
I didn't like
  • Filthy rooms and very run-down hotel
  • Price - worst bang for your buck
  • Room was not clean and smells bad
#971364
Reply to reviews
First, I am furious because this website automatically renewed my subscription without a notification. At first I was billed from Iowa, with a phone number on the statement. Now my billing is coming from GB, no phone number. Plus I'm being charged an overseas...
Read more
Anonymous
Anonymous

The same thing happened to me. I had to cancel my credit card.

1.0
Newspaper Archive Swansboro, North Carolina
I didn't like
  • Billing
  • Service not provided
  • Unauthorized charges
#901706
Reply to reviews
DO NOT STAY HERE!!!! DRUG DEALS IN THE PARKING LOT, FIGHTS AND INTIMIDATION ALL WITHIN THE FIRST HOUR THERE. CHECKED OUT AFTER AN HOUR AND A HALF OF FEARING FOR MY LIFE. THEY WOULND NOT REFUND MY MONEY FOR THE HOUR AND A HALF OF LIVING *** I WAS THERE. UNSAFE PLACE TO...
Read more
1.2
I didn't like
  • Unsafe
  • Long wait times on phone
  • Room was not clean and smells bad
#864171
Reply to reviews
I ordered a hoodie at the beginning of December. Today, March 30th, after sending them lots of emails, I still haven't received it. According to them, the first one was an "unusual situation", so they offered to reprint it for free (thank you teechip for reprinting...
Read more
1.0
#819868
I wanted to use Newspapers.com, and signed up for the 1 week trial. I saw it would charge me $99 at the end of the trial, and could not figure out how to change it to a monthly term! I knew I could remember to cancel but I got very sick 6 days later, and missed the...
Read more
5.0
I didn't like
  • Lack of subscription options
  • High price
#811682
Reply to reviews
I ORDERED A TSHIRT ON DECEMBER 5TH AND TO THIS DAY I HAVE NOT RECEIVED ANYTHING FROM THEM. RIDICULOUS!!! SOMEONE NEEDS TO DO SOMETHING ABOUT THIS COMPANY AS THEY ARE RIPPING PEOPLE OFF! I FACEBOOK MESSAGED THEM AND THEY RESPONDED THAT THEY WERE BACKED UP AND THAT WAS 3...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hi! I'm very sorry that you have yet to receive your order! Please respond to this with your order ID so that I may be able to better assist you with this issue. Thank you. Te...

I have an oil change credit of 99.00 and a credit of around 40.00. Previously to them changing hands I had asked for a refund and they said they do not do refunds, so I thought I would wait for something to come up that I would really like and buy it with the 40.00...
Read more
Anonymous
Wendy

If you paid with your credit card, please ask your credit card company for a chargeback ASAP. Tell them that your nCrowd unused vouchers/store credit is useless because the bu...

2.5
I liked
  • Some of the merchant services offered
I didn't like
  • Would not correct problem
  • Not receiving my purchase and no refund
#751324
Reply to reviews

I had purchased several items from nCrowd over the past year. Some I received and others were out of stock. Each time I was told that I would get a credit for nCrowd instead of putting my refund back on my card. What was the last straw was when I tried to use a voucher...
Read more
Anonymous
Anonymous

I urge you to go to the links below all of you that have been screwed over File a complaint with the FTC.I did and mentioned there were so many off us Consumers and businesses...

Ncrowd Lacombe, Alberta
I liked
  • Were quick to offer a refund
  • Past products
I didn't like
  • White collar crime
  • Not being paid
  • Fraudulent practices
#722598
Reply to reviews
I log into my ncrowd acct every 2-3 days and recently all of a sudden the name changed to BoomStreet. Surprising. No email mentioning it to their customers or merchants about the change. Then I go to my acct and see that my vouchers are still visible and printable but...
Read more
1.0
#719581
Reply to reviews