1 comment
2.3
Details
Early in oct my mother went in to buy a gas stove and a refrigerator. The salesman told her a service man would contact her in 2 days to make sure he could hook up her range. It has copper tubing. Two weeks later I went back to the store Front street Binghamton and...
View full review
Anonymous
#1595460

Rather than going through a store that subcontracts their delivery and installation you would be better off going through and appliance store that employs their own delivery a...

Author
Cons
  • Long wait time
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1397540 is a subjective opinion of poster.
6 comments
2.5
Details
Lowes - Nightmare of Disaster
Lowes - Nightmare of Disaster
I'm writing the review to warn others to never use Lowes on remodeling jobs of any sort. The nightmare began when we first signed our contract with them on January 3, 2018. We went through the inside sales department. The job began with the saleswoman walking us down...
View full review
Anonymous
#1488053

I will have to call bullpoop . as much as i don't like lowes the fact remains they do only use background approved people . i know this because i work there and all my people ...

Author
Location
Owasso, Oklahoma
Pros
  • Extended credit
Cons
  • That they do not care about about customers once paid
  • Dont care about you once they have your money
Reason of review
Bad quality
Loss
$12400
Preferred solution
I want an independent contractor, Tony Stewart, to step in and tear out the pitiful shower and re-build it at Lowes cost. This shower has cost me a fortune and it's not up to ADA code.
Review #1253702 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.7
Details
Luna Flooring - A total botched job.
Per my conversation with Luna, last Saturday May 28th, I have had many things go wrong with this installation. Let's begin with the carpet. Wrong address coming late calling us early in the morning five times, still can't understand how to find my house. They also...
View full review
Cmonroe
#1476776

Mrs. Bryan,We understand your frustration, and regret to hear that you remain unsatisfied with your installation. We've located your order, and we'll be following up with you ...

Author
Reason of review
Work Experience or Job Application
Loss
$3600
Preferred solution
Full refund
Review #1249641 is a subjective opinion of poster.
1 comment
2.3
Details
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
Lowes - BUYER BEWARE: Lowe's terrible roof service and their garbage corporate BS
We hired Lowe's to install a new roof on our home. Scheduling was easy. Materials were to be dropped off and the crew would be there in a few days to put the roof on. They dropped the material off in the middle of driveway with no protection or tarp. That night, it...
View full review
Anonymous
#1517776

Lowes replaced our roof while we were on vacation. When we came home, outdoor furniture was moved, black tar was on aluminum siding and trim on dors, things were broken, mater...

Author
Location
Central, South Carolina
Reason of review
Damaged or defective
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1181617 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
Hardwood flooring put in living room, dining room, kitchen, powder room, laundry room and stairs. Installed all that with three men from 10 a.m. to 9:30 p.m. in one day. Poor quality of work. VERY displeased. Scratches, dents, floor doesn't meet baseboard, nails not...
View full review
Cmonroe
#1368576

Dear Customer, We regret to hear that you were inconvenienced by this matter. Please email your concerns and account information to comments@luna.com, and mention PC in the su...

Author
Pros
  • Salesman was very friendly
  • Pricing
  • Sales person only
Cons
  • Lying about service
  • Delivery and customer service responsiveness
  • Lack of customer service and refund run around
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$500
Review #1098313 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
Salesman told me I'd be in danger if Nat'lFloorsDirect salesman came to my home so cancelled their appointment. Received decent quote for small room but product delivered day late after took time from work-also product seemed cheap-VERY thin veneer to engineered wood...
View full review
Cmonroe
#1215077

Dear Customer, We are disappointed to read your review, and would like to speak with you in more detail about your concerns. Please emails us your contact and account informat...

Author
Reason of review
poor customer service, bad quality, delivery&install problems
Loss
$500
Preferred solution
Full refund
Review #920609 is a subjective opinion of poster.
3 comments
1.3
Details
Paid nearly $8000 for floors only for them to not do the job right. They laid the laminate over the old floors, so now the door won't open. They left the area near the door undone and expected me to find someone to shave the door down to then finish the flooring. 2...
View full review
Anonymous
#1386977

I also live in Owings Mills and am having issues. Can anyone from Owings Mills contact me? I need help.gmallen9@aol.com

Author
Location
Boston, Massachusetts
Pros
  • Speed
  • Next day service
Cons
  • Lack of customer service and refund run around
  • Poor customer service
  • Poor installation
Reason of review
Poor customer service
Loss
$8000
Preferred solution
Price reduction
Review #896778 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Lowes - Poor Installation and poorcustomer service

2.5
Details
I spent $1300. for porch blinds. from W.Waters Tampa Location. First the blind store expert mixed up my whole order between loop chains & wands for the same 5 panel install. Paid them on May 27 2015 blinds came for the install a month later. Found out the order was all wrong & the manufacturer Coolaroo sent 3 different colored types of hardware. Ugh! Waited another month. Blinds come in but they send an installer who showed up at night in the dark for the install. I had to give him Sergio T. a flashlight for installation being it was a backyard screen enclosure.He couldnt finish the job that night so I had to wait another 3 full weeks for them to come back.Another problem arose. chain hardware to pull the blinds up and down falling apart. The installer does not fix it. He says call Lowes back. Here I am 3 months later now waiting for W. Waters Tampa Lowes to put in a repair order.Don't know how many more months I have to wait to have working blinds. I'm ready to call the credit card company to dispute the whole order. Lowes I give a poor service rating. I will think about Home Depot next time I have a big service job.
View full review
Author
Location
Tampa, Florida
Cons
  • Will lose a loyal customer for less than forty dollars
  • Wrong product delivered
  • Dealing with staff
Reason of review
Poor customer service
Loss
$500
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #688621 is a subjective opinion of poster.