0 comments

Homeadvisor - Mad as ***

I hired the plumber bhimsane padarat known ronnie his workers had trouble with installing a simple faucet and used sticky tape for a major leak I finally fired him, he got mad and trespassed on my property I finally called the police, so he put a complaint to the City on the bldg that he installed the sink I had to rehire another plumber to correct his faulty job I don't think he is licensed. He said that I could of been in danger because the boiler made a rumbling noise and could of blown up please Bullshit don't give this jerk any jobs or your company will get a bad reputation. 5 boro mechanical 12421 hillside are
View full review
Author
Cons
  • Attracts con artist and people of questionable history
Reason of review
Bad quality
Loss
$5000
Preferred solution
Let the company propose a solution
Tags
  • False Leads
  • Ineffective Business Practices
  • Bad Leads
Review #1567861 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.5
Details
Somehow I inadvertently signed up as a tutor to this website. Quotes would come to me-most of which did not fit the criteria of my listed skills-and so I wouldn't quote on them. Of the ones I did bid on, they told me I didn't respond quick enough because obviously...
View full review
Author
Cons
  • Allowing other contractors to pose as customers
Reason of review
Not as described/ advertised
Preferred solution
Just giving my opinion
Tags
  • False Leads
Review #1112349 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.6
Details
Thumbtack (new management or new policies?) now allows clients to review pros and whether or not their complaints are even legit use their reviews to "rate" their pros. IF you are within the top 3% you "win" preferred customer service from Thumbtack. So far we are...
View full review
Author
Pros
  • Price
  • Discount pricing
Cons
  • Customer service
  • Customer service policies
  • Pay to quote fake jobs
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Revert back to previous client/pro conflict solutions - new policies are biased against the pros
Tags
  • False Leads
Review #996308 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.7
Details
There is no knowing of how much money you will waste on this website. Potential clients seek only the cheapest people they can find and have zero communication as to how you can improve. Two of the clients I thought were real were actually IT guys basically sourcing a...
View full review
Author
Pros
  • Look of the website
Cons
  • No chat representatives at 3pm
  • Not an even playing field for business owner vs client
  • Fraudulent customers and leads
Reason of review
Poor customer service, bad quality, poor design strategy, etc. I wasted my own money and time. At least give me my money back.
Loss
$163
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #974690 is a subjective opinion of poster.
4 comments
1.0
Details
Thumbtack - Fake leads
After seeing that a Cheryl B. from my small hometown had viewed a quote sent for pet photography I was able to see her last name. Curious, I have been attempting to find a record of this person living here. So far I’ve not found a shred of evidence of her existence....
View full review
dpsinalph69
#1276365

PLEASE CONTACT THE CALIFORNIA ATTORNEY GENERALS OFFICE-THUMBTACK IS DOING THIS TO MILLIONS OF BUSINESS OWNERS-WHERE HAS YOUR MONEY$$$$$ GONE-INTO THUMBTACKS POCKETS!!!!!!

Author
Cons
  • Fake resolution via support staff
Reason of review
likelihood of false leads
Preferred solution
Full refund
Tags
  • False Leads
Review #967952 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.0
Details
It appears we’ve been able to address your concerns via phone. If you have any other concerns please reach out to us at emailus@homeadvisor.com
View full review
Author
Location
TennesseeUnited States
Tags
Review #803113 is a subjective opinion of poster.
5 comments
1.0
Details
Home Advisor just took an unauthorized $1200 out of my bank account. When the sales person first pitched their services to me, I said to him I am a young, new business, and I can only afford 1-2 leads per month. I told him to cap my leads at $200 per month. He said he...
View full review
Anonymous
#1125276

They charge me nearly $1500 provided 40 leads all of which were not qualified not viable is the biggest scam against Contractors I have ever seen. Avoid this at all cost.

Author
Location
Cleveland, Ohio
Pros
  • Wool being pulled over my eyes
Cons
  • Customer service
  • Unsolicited charges
  • Fake leads
Reason of review
Bad quality
Loss
$1200
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #735228 is a subjective opinion of poster.