1 comment
3.0
Details
The site says $1.00 for the complete report. I went to my bank immediately after charging the $1.00 and it had been changed to $18.95. I contacted the "manager" and explained that I was reporting their company to my bank and the BBB. He immediately said he refunded my...
View full review
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative
#1674569

Hello, We apologize for your experience using our website and products. I would like to be sure you have received a refund for your purchases. Please do not hesitate to contac...

Author
Cons
  • Change of price
Reason of review
Pricing issue
Loss
$19
Preferred solution
Company says they have cancelled the payment...we'll see if that happens.
Review #1515805 is a subjective opinion of poster.
1 comment
COMPANY IS COMPLETE AND TOTAL SCAM. they pull you in saying only $1 for report, next thing i knew i had a $148.95 unauthorized charge from them. and i had to go through an ordeal to set up a paypal account i dont even want that im going to close.
View full review
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative
#1658597

Hello, I apologize for the issues you encountered using our services. We strive to ensure that all of our customers have an exceptional experience with us. We work hard to mai...

Author
Cons
  • One dollar report is a lie run away fast
  • Website is miss leading
  • Personal information requested
Reason of review
Problems with payment
Loss
$149
Preferred solution
Full refund
Review #1458322 is a subjective opinion of poster.
2 comments
The report is useless. They will charge you $18.95 extra. I don't know how they got .org in their name. We know our vehicle was involved in at least one accident with severe damage but report said none. All the report really gave was specs from manufacturer. I called...
View full review
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative
#1674563

Hello, We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can...

Author
Cons
  • Waiting for refund on money i didnt authorize on my debit card
  • One dollar report is a lie run away fast
  • Personal information requested
Reason of review
Pricing issue
Preferred solution
Full refund
Review #1181381 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.2
Details
Caveat Emptor! Feb-2017, $1 for a VIN report on a used truck sounded like a good deal so I went for it. The next day I was charged $18.95 by CarDataUSA.com. Sent an e-mail to their customer support but it was rejected as undeliverable. Called the 855 number in GA but...
View full review
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative
#1396858

Hello,We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can ...

Author
Cons
  • Waiting for refund on money i didnt authorize on my debit card
  • One dollar report is a lie run away fast
  • Scam
Reason of review
Order processing issue
Loss
$76
Preferred solution
Full refund
Review #1050100 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Charged $1.00 through carhistory.us.org got a totally report. The next day I was charged $18.95 thru cardatausa.com. without my consent. I called 2/10/2017 and they said they are refunding my money so waiting on the refund and was given a confirmation number. I hope...
View full review
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative
#1396860

Hello,We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can ...

Author
Cons
  • Scam
  • Waiting for refund on money i didnt authorize on my debit card
  • False advertising
Reason of review
Pricing issue
Loss
$19
Preferred solution
Full refund
Review #1006127 is a subjective opinion of poster.
2 comments
1.0
Details
Website advertises $1.00 Vin Reports, then they bill your credit card monthly saying you signed up for a years worth of reports. When you call their bluff they promise a refund that never happens. Complete and utter 100% scam. They should call themselves "Nigerian Bank...
View full review
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative
#1396865

Hello,We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can ...

Author
Location
Colorado Springs, Colorado
Cons
  • Scam
  • One dollar report is a lie run away fast
  • False advertising
Reason of review
Not as described
Loss
$38
Preferred solution
Full refund
Review #679061 is a subjective opinion of poster.