I signed up, bought their phone and subsribed to their service, as required... for a month. Then you should be able to change your subscription to free. As soon as I try to update my billing information, instantly there incurs a $40.00 charge. I tried this last month,...
Read more
1.4
I liked
  • Phonbe
I didn't like
  • Deception and taking money out of my account without permission
#1087783
Reply to reviews
I had 2 accounts with Frontier - both with POTS and dsl. Reliability was not what I call of the highest caliber. We had an outage about once every other month and it took them 3-4 days to repair. Sometimes the problem was local and sometimes regional. They could not...
Read more
1.1
I liked
  • That i sometimes have internet
#1065503
When a payment method is provided for A Purchase, FreedomPop save the payment information without providing an option to decline such use of the payment method. Once a purchase is made, FreedomPop will attempt automatic payment to customers' payment method used for...
Read more
Anonymous
david messer

I was harmed by the way their deceptive payments are done

1.5
I liked
  • Self activation
I didn't like
  • Deceptive sales
  • Fraudulent charges
  • Unauthorized charges to the card
#1035439
Reply to reviews
I ordered DirecTV and subscribed to every premium channel they offered. A year later, I was surprised to see a bill over $60 higher than my agreed-up rates for the service. When I called their Customer Service, I was informed that I had been given a discount for the...
Read more
Anonymous
Anonymous

You're right. I was told will get TV, internet, and phone and after TV install I called them to check status on internet and said no coverage. Now they're giving me hard time ...

2.9
I liked
  • Channel accessibility
  • Picture quality
I didn't like
  • Evasive billing practices
  • Bait and switch sales techniques
  • Overpricing for services received
#995991
Reply to reviews
I have been on the phone with Frontier trying to sort out their billing mistakes for over an hour. For the 2nd month in a row. Bill is over double what it should be and apparently the fixes they made last month they only applied half, so they have the nerve to say we...
Read more
Vitaechel
Vitaechel

So responded to askfrontier a week ago. After they asked for more information I have not heard from them since the 18th despite 2 further emails from me asking if they had mad...

FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Good Morning,After reading your post, I am very concerned with the items listed as well as your overall experience. We'd be happy to help you with this. Please email us direct...

1.0
I didn't like
  • Product does not meet advertised speed
  • Customer service
  • Charges are not as they were described
#988767

100% full

Avasflowers - Lesson Learned
Avasflowers - Lesson Learned
Avas Flower- A Tale of Woe and Regret by JWDRAGON I am writing to express my EXTREME disappointment at the size and quality of the Premium Bouquet that I ordered online and had sent to my sister for her birthday. When I ordered the premium bouquet that was originally...
Read more
1.8
Avasflowers Hastings On Hudson, New York
I didn't like
  • Worst
  • Dishonest come-on about pricing
  • Not product i ordered
#951407
Reply to reviews
Frontier Communications - SIGN ME UP FOR A CLASS ACTION SUIT!!
Frontier Communications - SIGN ME UP FOR A CLASS ACTION SUIT!!
Frontier Communications - SIGN ME UP FOR A CLASS ACTION SUIT!!
Frontier Communications - SIGN ME UP FOR A CLASS ACTION SUIT!!
I signed with Verizon because of their reputation and their service. Then I was abruptly shoved over to Frontier, who doesn't give me the 75/75 internet service and I have constant interruptions. When I tried to downgrade my phone and TV service, they told me I'd have...
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. We can certainly assist you with your Internet service. Please send us an email to AskFrontier@ftr.com with the subject ATTN: Tim/Krystle so my team can help with a res...

1.7
I didn't like
  • Raising the rates unexpectedly
  • Constant interruptions and lag times
  • Service outages
#941945
I am not part of the Verizon/Frontier merge, BUT I have been a Frontier customer since they bought this market area from Citizens Communication more than 10 years ago. I can tell you one thing Frontier is notorious for in our area...Bait & switch marketing. They will...
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. I am sorry to hear about the billing issues you have experience. We are here to help. If you need any further assistance with your current concern, please send us an em...

2.5
Frontier Communications Westwood, California
#938827
I asked Directv multiple times what my final bill was going to be, including "everything". I also got it in writing prior to installation - $63.63 for two years. The first bill arrived - $70.92/mo. I cancelled immediately and now they are attempting to extract over...
Read more
Anonymous
Anonymous

The BBB case was closed with no agreed upon resolution. The office of the President of Directv called me to argue with me. I asked her why I had not had this same problem with...

1.0
I didn't like
  • Bait and switch pricing
#889412
Reply to reviews
Paying $171.00/month. Didn't want NFL channel, but it was installed anyway with the warning that if we didn't cancel on time, the cost would go to over $300/month. They said there would be a warning about stopping NFL channel, but it is July and we have had no...
Read more
1.5
I didn't like
  • Unethical and dishonest
  • Overpriced service
  • Lack of solutions to problems
#886219
Reply to reviews