0 comments
1.0
Details
The Aerotek employees at the Mendota Heights, Mn branch are very unreliable. The front desk phone always went to voicemail. I contacted Mn Unemployment once I was let go for no good reason by Blue Cross and Aerotek and they wanted to know why my employer Aerotek did...
View full review
Author
Cons
  • Dishonesty
  • Lack of communication
Reason of review
Poor customer service
Tags
Review #1507719 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Randstad Usa - Unpaid Commissions

1.0
Details
Owed and promised commission pay from my RDD for working candidates prior to my departure from the company. Email after email, I never received what they owe me. Screwed out of over $4000.00. How *** is that? Don't work for them.
View full review
Author
Cons
  • Discrimination
  • Profanity in the office
  • Dishonest account managers
Reason of review
getting screwed on commissions owed to me!
Loss
$4000
Preferred solution
Pay me what you owe me!
Tags
Review #1457750 is a subjective opinion of poster.
2 comments
1.0
Details
I ordered 5 items from Twinkle Deals 12/8/16 1/10/17 I emailed on the site about my order that was never received and they have my payment. The following is their response: "Thank you for your confirming the address with us. With international flat rate shipping...
View full review
Twinkledeals
#1282525

Dear Customer, We apologize for the issues you have encountered with your order. We will always offer our customers returns, refunds and exchanges in line with our policies. P...

Author
Cons
  • You failed to return money
  • I have not received my order
  • No refund
Reason of review
Poor customer service
Loss
$56
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Bad Companies
Review #997870 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.4
Details
Ordered a bunch of items, and paid online. The order total was just over $150. They charged my credit card. Then, they called me to say they could not release shipment. I asked why and what they needed. They said I had to give them one of the following: my full...
View full review
Twinkledeals
#1218043

Dear Customer,Thank you for your recent comment.I want to start by apologizing for what has happened.We will ask customer to provide us the information if the card is fraud.Wo...

Author
Location
Charlottesville, Virginia
Cons
  • Definitely a fraud company
  • Asked for personal id information
Reason of review
Order processing issue
Tags
Review #923734 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.0
Details
I used to work for Scam Artist Tim Steinmetz at his Scam company Advanced Insulation Services, LLC. Do Not Work For This Company if you want to get PAID!!! Scam Artist Tim Steinmetz will do everything possible to cheat you out of your agreed salary and or commission...
View full review
Author
Location
Winter Haven, Florida
Reason of review
Employee Payroll Problem
Loss
$2700
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Bad Companies
  • Cheat Employee
Review #891585 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Wish I had read all these reviews before purchasing two dresses. Made my order end of August... Now at the end of October and I still have not received my order. I put in a ticket demanding a refund and they say that I can only get half of my money back for an order I...
View full review
Twinkledeals
#1218434

Dear Customer,Thank you for taking your time to write your review.We want to start by telling you that we are sorry about the situation.The order will be delivered in time wit...

Author
Cons
  • Wont bother registering
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$24
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #725835 is a subjective opinion of poster.
1 comment
THEIR PRODUCT IS SO UGLY TOTALLY DIFFERENT FROM THE PHOTOS. YOU CAN NOT RETURN IT BEC. THERE IS NO WAY TO RETURN IT. THEIR RECIEPT DOES NOT EVEN HAVE AN ORDER NUMBER. YOU CAN NOT RETURN THE ITEM. CREDIT CARDS SHOULD RED FLAG THIS COMPANY. WHEN YOU SEE THE ITEM IN...
View full review
Twinkledeals
#1218884

Dear Customer,Thank you for providing us information about your situation.I would like to telling you that we are so sorry about this issue.Please rest assured that we have 30...

Author
Location
Dublin, California
Cons
  • Actual product
  • Dresses and refund policy
Reason of review
Bad quality
Loss
$55
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #709032 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
This pertain to the Maitland, FL location, they are very unprofessional from the lady who picks up the phone, to the way they do not respond to people's email. They pretend they are hiring people but you never hear from them. I truly regret providing my personal...
View full review
Anonymous
#1126609

I can't speak for Randstad, but a lot of agencies advertise fake jobs for two reasons: 1. to build up their resume database and 2. obtain your references so they can contact t...

Author
Location
Orlando, Florida
Cons
  • Staff
  • Way they conduct business
Reason of review
Poor customer service
Tags
  • Bad Companies
Review #707458 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Twinkledeals I bought 5 dresses from this company, and I can not wear any of them. I have been telling people about this on Facebook, now Twinkledeals has abandoned me from make any comments on any of their ad. Well, I'm not done. It's so wrong on many levels what...
View full review
Twinkledeals
#1219444

Dear Customer,Thank you so much for your important feedback.I would like to telling you that we are so sorry about this issue.Please rest assured that we have 30 days return w...

Author
Pros
  • Price
Cons
  • Poor cutting of material
  • Sizing and being ripped off
Reason of review
Bad quality
Loss
$70
Preferred solution
Stop selling clothes on false advertising
Tags
  • Bad Companies
Review #684107 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Randstad Usa - Randstad in Glenn Dale, MD are HORRIBLE

Don't waste your time with this company. They got me in quickly for a interview that was not an interview and then never helped me to find a job. They never called me back after the interview. I tried to call them and not call back. I noticed this with other temp agencies these days. They rush you to get in and then don't help your find work. It's not like back in the day where you sign up and get a job right away. I felt DISCRIMNATED AGAINST. DO NOT WASTE YOUR TIME. pray for God to help u.
View full review
Author
Location
Bowie, Maryland
Reason of review
Poor customer service
Tags
Review #673279 is a subjective opinion of poster.