Advanced
search
loading...
More Less

BAIT & SWITCH.....OFFER OF 0% FOR 4 YEARS ....APPROVED FOR 0% FOR 3 YEARS....EXCELLENT CREDIT SCORE..........PROBLEM AGE OF APPLICANT 67...............single.............female. SELLER COULD PROVIDE NO INPUT INTO DECISION OF LENDER. CONTACTED STATE DEPT OF CONSUMER AFFAIRS WHO IS CURRENTLY REVIEWING PRIOR TO BEGINNING ANY LEGAL ACTION. HAVE NEVER BEEN DENIED CREDIT FOR ANY PRIOR LOANS, CREDIT REPORT SHOWS EXCELLENT PAYMENT RECORD. HAVE... Read more

Was this review helpful? 7 6

December 17, 2012 To Whom It May Concern: I am in urgent need of your assistance. The following chain of events involves an order that I placed on Kmart.com on November 23rd 2012 (black Friday). After reviewing the facts, I’m sure that you will understand my frustration and concern: November 23, 2012• Attempted to order over 40 items which was reduced to 27 items due to out of stock sale items. My "shopping cart" spontaneously emptied... Read more

Was this review helpful? 3 0

Hi Chiquita, we show that your account was canceled at your request and that we received your return. You were issued a full refund for the return received. Please don't hesitate to contact us back if you need any further assistance. Read more

Was this review helpful? 5 0

I agree with all of your complaints as to the pooruality and lack of customer service with Coach products. My suggestion would be to call their corporate office in Jacksonville, Florida and ask to have your complaint escalated to the CEO office of Lewis Frankfurt. Frankurt pulls in 86.5 million in salary and other compensation so make sure to allow these people to know exactly how you feel about getting ripped off. Call Coach at 800 444 3611... Read more

Was this review helpful? 5 6

The notice was for not paying the $25.98 bill. I only buy the magazine from year to year at $10.00--to $12.00 a year because we can't afford too many extra payments per month. I would like to renew a 1 year subscription.I love Reminisce Magazine and wouldn't want to discontinue it. I used to love Taste of Home and stopped those becaus of too many ads . Thank you and I hope to hear from your company so I can resolve this. Jackie... Read more

Was this review helpful? 2 0

WHILE VISITING IN HANOVER MARYLAN I STOPPED AT THE SUNTRUST BANK BRANCH IN THE SAFEWAY IN HANOVER MD. WHILE THER CHECKING AT I OBSERVED AND HEARD A BLACK TELLER( FEMALE) GOING OUT OF HER WAY TO BE RUDE TO ALL THE WHITE CUSTOMERS. SHE WS FINE WITH THE BLACKS AND THE ASIANS BUT SHE CLEARY DOES NOT LIKE WHITES. THE BRANCH MGR WHO IS ALSO BLACK OBSERVED AND HERD HER AND DID NOTHING. SHE TREATED THIS ONE WHITE MALE CUSTOMER TERRIBLE. IF THIS IS WHAT... Read more

Was this review helpful? 7 10

I have been trying now for a few months to get Allegiance Communication to come out and fix my internet and cable problems. I have scheduled and rescheduled appointment for the tech to never show up. Customer reps are rude and will not let you talk to the CEO or a manger for Allegiance. My cable and internet is off more than on, but I have to still pay my bill in full, and then they will credit me for the days it is off, once it is fixed but... Read more

Was this review helpful? 0 0

in Sept 2010 I brought a gold pendent for my cousin's 70th birthday "s" shaped with two diamonds-She finally decided she had somewhere nice to wear it this year, and kept in on - after a couple of months I looked at it and asked her was that the piece I brought,she said yes. It was turning - it looked like a dull brass piece of ***. I wish she had worn it sooner-now I can't not find receipt. Don't go to Macy's -Newark... Read more

Was this review helpful? 0 1

I ordered a set of holiday lounge wear for my entire family. All but 1 arrived. The whole set is useless now because my husband does not have his. They can't be used next year (if it ever arrives) because the kids will have grown out of theirs.

Add comment

Desperate people do desperate things. I have been keeping my wife up because of my snoring. I bouight MYSnoring Solution. Upon inspection I noted a very cheaply made and inexpensive item. You get the second for free. It doesn't work and I mailed back the worn and un worn straps. They refunded my money after deducting $30 for a HAZMAT fee. The worn strap has to be opened and disposed by HAZMAT trained employees! What a rip. Both straps look... Read more

Was this review helpful? 6 1
Did not find what you were looking for?
 
×