Missing

Bought something a while back, can't remember how far back, just trying to get some bolts for a item..even willing to pay for them if need be
View full review
ID
#3091921 Review #3091921 is a subjective opinion of poster.
Location
Knoxville, Tennessee

Shamakha Sport Complex - sanitary ware - SIGNATURE HARDWARE

We are Pasha Construction company and we invite you to submit your price offer for the products specified by our designer and which you can supply to us. Please respond on my email, so i can send you our order list. Best Regards, Aygul Pashayeva
View full review
ID
#2266655 Review #2266655 is a subjective opinion of poster.
Location
Baku, Baku City
New Reviewer

Stay away from this company

I am on my third cartridge in a little over a year. I have learned to replace it myself to cut cost. Last one I replaced and it worked better for a week and it’s now dripping again. The labor to replace this will cost more than the whole shower system not to mention finding another brand with similar colors will be very hard. If I add cost of labor to install and rip and reinstall a new system (from another brand ) I will have wasted about 2000 dollars on labor alone. This is a terrible company. Just a shell really probably with overseas vendors as backers and a large call center and nice customer service. But the product is really terrible stay away.
View full review
1 comment
#1567504

I'm sorry to hear you are having continued trouble with your fixture. This is certainly not typical of our products.

Each item is designed specifically for Signature Hardware and backed by lifetime service as well as a guarantee to be free of manufacturer defects for the lifetime of the product. I would be happy to offer additional support and work with my technical support group to help find a resolution.

Please give me a call with your order details and I would be happy to discuss! Best wishes, Jocelyn 859.739.2362

ID
#1362383 Review #1362383 is a subjective opinion of poster.
Location
Torrance, California

Signature Hardware Range Hood Review from Corona, New York

They do not stand behind their product. First they advertise their product falsely then they send a unit that doesn't even last. Its a no name brand unit. I barely use the range hood and it broke down on me. They refunded me the money because of the false advertisement but I'm stuck with a piece of junk that does not work. They refused to pay for the removal or a technician to fix the unit so I'm stuck with paying to have it removed. If they had the right advertisement in the first place I would have never bought it.
View full review
1 comment
#1200493

They are willing to pay for removal of the unit so they have decided to correct their mistake. The issue is now resolved.

ID
#902306 Review #902306 is a subjective opinion of poster.
Location
Corona, New York
Product
Signature Hardware Range Hood
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

Worst Company in the U.S.A

I bought a small sink from these clowns last month for $199. Upon receipt it was not what they showed online. You just cannot wash your hand in it as it is so small. Send it back with RMA Fed-EX. Little did i know i was going to be charged $44.00 plus !0%re-stocking fee. How the *** does anyone buy from this screwball lying parasitic company. I wish the bastards go out of business ASAP. i don't feel any better having curse them out. They deserve a fat 0 in online stores. Got to be the worst company on the planet. Worse then even the cable companies. i hope everyone read this blog and pass it along. WE all need to further and complain to the BBB. Screw these bastards. BLood sucking cowards. *** them too.
View full review
ID
#840739 Review #840739 is a subjective opinion of poster.
Location
Kentucky, United States
Reason of review
Pricing issue
New Reviewer

What you buy is not what you get

WORST COMPANY EVER. They lied to us about whether or not they could make an item the way we needed it with a drain on the end. The told us it would be 3-5 days, 10 days later we had to go pick it up ourselves, after we had to hunt it down and find out why it hadn't been delivered, from some 2 bit trucking company that ran into our truck with their forklift. So much for free shipping. When we got it home it was drilled in the wrong places. The manager Greg claimed he could get me a refund or store credit because we had to pay our contractors to move all the plumbing in the concrete floor to account for the bathtub being drilled wrong and then after dodging my phone calls and emails for days they let us know that they wouldn't do anything about their mess ups. UNETHICAL DISHONEST CRUDDY COMPANY. The slightly cheaper price isn't worth it, they cheat you. Go somewhere else. TRUST ME, DON'T USE THEM."
View full review
ID
#627992 Review #627992 is a subjective opinion of poster.
Location
Erlanger, Kentucky
Cons
  • Them
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$1500
Preferred solution
Price reduction
New Reviewer

Signature Hardware - Product not legal

Purchased a locking mailbox, but after installation was advised by P.O. that box was not legal. The 1" slot has to be a minimum of 1 1/2". They refused to accept a return or give a refund. After review found that many others also were not legal. The Post Office refuses to deliver my mail to this box that does not meet their requirements and is holding my mail until I replace the box. So I am stuck with this "illegal" box and am out the $50 I paid. They were adamant about the fact it was my responsibility to have researched the P.O. requirements and should have known the mailbox would not have complied.
View full review
2 comments
#870512

I did receive a refund from Signature.

#870367

Thank you for reaching out to us, and sharing your experience with our customer service department. We apologize for any miscommunication and the confusion this may have caused. At this point you should have received a full refund for your purchase.

View more comments (1)
ID
#533681 Review #533681 is a subjective opinion of poster.
Location
Placerville, California
Reason of review
Not legal mailbox
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Would not accept unused merchandise

I purchased 3 identical items from Signature Hardware. I only used one item and it proved unsatisfatory but took over 30 days to demonstrate it's inferior workmanship. I did not even ask for compensation for the inferior product but I just wanted to return the 2 unused, unopened items. Signature refused to accept the unused items and refused to even discuss options. Communications requesting access to management have been ignored. Every other online vendor from whom I have ordered have either returned the purchanse price in cash or have given credit on other merchandize even months after the orignial order. Now I'm stuck with 2 useless items and I'm out the cash.
View full review
1 comment
#187074

This Customer purchased these toilet seat hinges more than 1 year ago (9/1/09 to be exact). If there is a defect we are more than happy to repair or replace the hinge under warranty.

These hinges are made from brass and we are at a loss to understand how they "fell apart".

However, as stated, we will repair or replace the hinge if it is defective. Sorry, we do not accept returns from 1 year ago.

ID
#197370 Review #197370 is a subjective opinion of poster.
Location
Milwaukee, Wisconsin

E-commerce Talks

Art for Your Home Not Museums

Mar 7, 2022

Art at home can add a special touch to interior design. In this video interview with Leonid Afremov Studio, we talk about art and the world-known artist, Leonid Afremov. Learn more about the unique technique that makes his paintings so special and how the studio is still in business.

David Afremov
David Afremov

David Afremov is a co-founder of Leonid Afremov Studio, where you can order original oil paintings, canvas, and giclee from the world-renowned artist Leonid Afremov.

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article