State: Ohio City: Columbus Clear all filters (13 of 64 reviews match)
filters
state:
city:
Amazing to take employees from there family to work WEEKENDS to make the company EXTRA money but they DON'T pay there STAFF the OVERTIME they said they would...??? Instead they want to give you a day off for 17 hours ??? *** that !!!! That is LABOR LAWS and I will be taking it to THE TOP !!!! CHEAP *** *** company to work for and to DO BUSINESS with and there is NO WAY I would EVER do business with them !!!!! JOKE JOKE JOKE !!!!!!!! Trust in me...
Read more
1.0
#993709
I used to work for Rite Rug in the AP dept. They do not care who they hire to install material. In fact the cheaper the labor they will have to pay out the better. I in fact heard them say they love Mexicans, they work cheaper. Most of the installers were illegal immigrants. They do not run any background checks. A lot of the installers didn't even speak English. They would not hire my husband, who does quality work and is American born because...
Read more
Anonymous

Anonymous If that's the case they won't get my money..

1.4
#914748
bathroom floor was installed in an mi home, within the first months grout began cracking and flaking, called mi, someone came to "fix it"... the fix process appears to have involved sweeping loose grout, mix new grout, apply it over the unstable grout and call it good... grout is cracking and popping out again and min 18 tiles are loose, rite rug will come back and reset 11 tiles over the same plywood for a charge... rite rug will not to correct...
Read more
1.0
I didn't like
  • There attitude
  • Cheap installation job
  • Customer service
#822471

Crap Floor Review

#846398
1.0
Dishonest, sneaky, dirtballs.... Keep a paper trail of all communications with them so you can catch them in lie after lie
Comment
Show

Rite Rug Carpet Installation Review

#814819
Wrong carpet and not what i wanted installed. Sloppy installation. Mean installer. Salesman wont return my call. Its been 4 days. Caroet installed in hallway and stairs inside my house
Comment
Show
Steve Bateman was my salesmen The first problem was I had to call multiple times to see if my carpet was in... By the time it finally came in it has been there for over a week and NOBODY called to even let me know! But your policy is PAY in full ?? Why so you can do what you want and within the time YOU please? really is this customer service ? By the time they finally came out to install they did a great job EXCEPT my carpet I ordered and paid...
Read more
#792210
We purchased Rite Rug wood floors just 3 years ago in 2012. It was the middle of the row purchase I am assuming, thank god I did not purchase the most expensive.! It been 3 yes and I have some warped spots on my floor in about 7 areas. Other people we spoke to says that has to do with the installation, not enough give. I emailed Rite Rug and their corporate office called me back. Said that there is only a 12 month warranty on the floor,...
Read more
#675072
The first time I bought carpet with rite rug..... Bought it at the warehouse in Columbus, ohio at one of their sales. They sold me carpet they didn't even have! Told me they could order it however and I would get it installed in 2 weeks. This was in January. Didn't get my carpet installed until april. The installers were creepy and didn't speak any English. My husband missed his business trip because he was not comfortable leaving my kids...
Read more
sales person - professional plumber - professional linoleum installer - unprofessional in appearance & behavior, poor time management and organizational skills, made constant excuses as to why couldn't get job done in a timely manner. extremely poor communication, messy - didn't clean up properly after leaving work site. didn't install flooring as instructed. left message for install manager - no response, no call back. had to have husband...
Read more
Anonymous

Concerned Unfortunately I cannot agree with the philosophy each of you have regarding how they pay installers. I pay almost twice as much to the flooring installers who work for my comp...

Anonymous

Anonymous Rite Rug is the Westboro Baptist Church of the flooring industry. That's your food for thought when thinking whether or not you want to be cheated every step of your flooring ...

#290269
I went and purchased carpet from Rite Rug in Hebron Ohio. The installation was schedule today December 23rd 2011. I told them I needed installed today so that it was done for Christmas so my kids didnt have to sit on plywood to open presents. I ask the sales associate in the store if that would be a problem since it was close to Christmas he promised and reassured me several times in the store that it could be done. When I called today at 4:00...
Read more
Anonymous

name yes, your story is unfortunate, but look on the bright side, at least you have a home. and kids. and presents. remember how fortunate you are, some are without those things o...

#244216
The product they installed (it was milled by Beau Lieu) was TERRIBLE. The quality was horrible...matting after a couple months. Needs to be replaced after 2 years. I tried to get them to do something about it after about a year (after purchasing a new vacuum, having cleaned, using a carpet rake, etc) and they simply turned their backs. The representative from the design center (this is a new build) in which we purchased it could clearly see a...
Read more
Anonymous

Khan We are going through the same issue and we just moved in to the new home 6 months ago. We upgraded the carpet to get a better one but it turned out to be worst than the standa...

Anonymous

America's Floor Source Hello DCherry, I\'m so sorry that you had such a terrible experience with Rite Rug. It sounds like the carpet you purchased had a manufacturer\'s defect and the mill (Beau...

We had our carpet replaced by rite rug and everything looked good until we saw a hole in the carpet where they had cut it. We contacted the store to replace the piece of carpet. It was the store on Hamilton Rd. in Columbus ohio. They said they could do nothing about it and we would have to contact customer service. We contacted them and left a message. It took them two weeks to get back to us. They left a message and we tried to call them...
Read more
Anonymous

Loretta Saw the ad for RiteRug.com in the Lexington,KY paper and checked on their web site. WOW!!! Thanks to all of you who took the time to warn us about this company>

Anonymous

former employee Absolutely horrible company, don\'t even walk through the door! They don\'t know how to treat people period! Employees and customers. I was looked over to move up in the compa...