filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Created my own resume using this service. Happy with the template and assistance with wording. However, I went the extra step to have my resume reviewed by a "professional." Someone just deleted the second page of my resume. They took off my extensive education and experience, leaving it looking ridiculous. I went on with a Customer Service person on the site. He told me another company does the "reviews" and gave me a telephone number to call....
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Customer:
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also...

1.0
I liked
  • Easiness of resume building
I didn't like
  • I hate being lied too
#1014516
Stolen money from my account
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Customer:
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also...

Anonymous

Anonymous I had a $1.69 trial and now every month they are taking $29.95 from my account. I did not authorise this. My brother is in the federal police and they will be stopped.so far t...

#1006122
They can magically turn $1 into $100+ No receipts or emails notifying you of their actions, just takes your money, and don't even think about canceling your card bc they, somehow, will get ahold of your new card information and take from that as well. & the transactions are sporadic so you never know when, exactly, they will take, but you can rest assure that they will take and take your hard earned money. 0 stars
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Customer:
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also...

1.0
#1000769

Resume Now Resume Writing Free Trial Review

#1008306
1.3
Waste of time!! There are hidden fees with their trial membership, customer service pushy and don't really listen and try and convince you on how good they are when all you want to do is cancel your membership and no no no i am not interested in your new special deals thank you very much!!!
Comment
Show

Short Review for February 10, 2017

#1005784
I got a massage from my bank about a debit of 19USD from resume now without my knowledge.Please clarify and return the amount. Any payment you should do with my consent only.this is real cheating.
Comment
Show

Short Review for February 08, 2017, pc_payment

#1004584
You are charging my debit card and i dont know why ? And i want my money back 605 251 4642
Comment
Show

Resume Now Service Review

#1002398
1.0
Resume Now: leaches--won't let me go.
Comment
Show
Yes.. you sign up for a low fee to look at resume templates and possibly complete a resume. BEWARE...this company participates in the illegal ( in Canada) practice of auto-subscription. Unless you cancel the subscription ( you never wanted in the first place) within 14 days, they will begin billing you monthly. In my case over $550 Canadian dollars between March 2016 and Jan. 2017 when my husband asked me about the entry on our credit card...
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Customer:
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also...

#998503
Resume Now charged my account with out authorization. I signed up for a week trial not for automatic renewal. My husband calls to cancel then the *** at customer service tells my husband that he will do this as a one time courtesy. Well I will never use the service again since my husband said the same thing happened to him years ago. They apparently hope you women notice the $19.95 taken from your account. Then they guy has the audacity to say...
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Customer:
We are very sorry that you had this experience with our service. If you could also let us know the name of the agent that was attending you, we will escalate...

1.0
I didn't like
  • Being scammed
  • Customer sevice
  • No business ethics
#994853
Very sly with their hidden fees, charged me for 6 months and I only printed one resume. Said it was free, website should be shut down. Thats it, the end of my complaint, I'm a little upset that I have to type 100 words for this to go through, yet here I am still typing. My dog looks pissed off, he's a chug, his names Charlie, he's a ***, kinda like this website resume now. I hate money in the first place, but for them to be charging me knowing I...
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Customer:
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send...

1.0
I liked
  • Claimed to be free
I didn't like
  • Scam
  • Being charged to print the so called free to try resume
My situation with this company was similar to all of these posts in the sense that I was charged roughly $25 monthly without my knowledge after paying for a 1 day service of the company. So I called the company and told them my situation and asked for a refund, they said they would not refund me. So i decided to ask to talk to the supervisor and she refunded all 4 of my monthly charges. So when you call them the customer service representative...
Read more
Anonymous

Anonymous Do you happen to still have the phone number for some reason i cannot find it.

#986648
Had used remune now to get new job and was free if use within 10 days..now my wife is charged got alert on bank from out of states what the heck this needs be refunded...my email Bartflorczyk@gmail.com usef email me about refund asap i did what was supposEd to... And copy email response to mh wlfe please agnesskq3@gmail Thanks hope uncan resolveor im calling bankd unauthorized charges
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Hi Agness,
We received your comment on Pissed Consumer and was able to locate your account. We canceled your subscription and refunded the charges, we do apologize for any ...

All I was looking for was a template to buy. I want a CV that I can change, as I change. I did not get that. You can not download it into word and make changes. It doesn't even download correctly into word. The bullet points disappear, or are become unaligned. I tried printing it off and it cut off a section of the resume. I ended up downloading a template for free. This site was an epic waste of my time. When I finally fired out to just use a...
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Anonymous
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send...

1.0
I liked
  • Templates
I didn't like
  • It all stunk
#967995

Contact Resume Now

Headquarters Address:
1 Hallidie Plaza, Suite 600
San Francisco, CA 94102
More

Companies similar to Resume Now

Top Rated Products Manufactured by Resume Now

Have no idea what this site is. But my cc was charged 39.80 for 5 months in a row without my knowlage. My cc company actually caught onto the FRAUD and I was reimbursed. What a TERRIBLE company...why are they not closed down yet???? I will make sure of it.
Read more
Anna.B-LC

Anna.B-LC Dear Anonymous
We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send...

Anonymous

Mike They did the same thing to me for 11 month and i asked for refund, they told me they can only give me back 3 months..They are crooks... i trying to call them to to get all of ...

1.0
#965409