filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
We bought a swing set and trampoline from rainbow 12-10-2014 had multiple problems, the trampoline was totally just falling apart we called the manufacturer who sent replacement parts under the warranty more than once.How ever rainbow will send no one to fix it unless we pay $400.00 mind you it has a 10 year warrenty. Already contacted the BBB, AND I WILL NOT REFER YOU TO NO ONE, AND THIS IS A NEW COMMUNITY. AND WHEN PEOPLE SEE IT, I WILL BE...
Read more
Anonymous

Rainbow Play Systems Inc.500 Rainbow Play Systems Inc. does not manufacture trampolines. We manufacture swing sets. If you are having warranty issues with your trampoline, you would need to contact the ma...

1.0
#990570
The Warranty department is garbage. I purchased the Fiesta Rainbow system in April 2016 and 6 months later the slide rail cracked open. Now they want me to pay for shipping and handling, and to pay to have it installed. This woman name Bridgett from the warranty was such an *** and condescending over the phone. Their warranty department is a fraud. I paid ($3200) for this play set because of the lifetime warranty they promise. I could have...
Read more
Anonymous

Rainbow Play Systems Inc.500 We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Purchased a King Kong Castle for $14,025.56 in 2012. Less than a year later the slide cracked across the bottom. Replaced slide in 2013. 2016 Slide cracks in the same place. Inquired about replacement, apparently they were not using a washer behind the bolt causing slides to crack. Now you have to register your slide and have slide shipped to you $200, then you have to call to have it installed $75 plus mileage! How is this standing behind...
Read more
We have a 2 year old playset.. for which we paid $8000 in 2014. This year, I paid $175 for Rainbow's authorized installer to inspect for warranty issues and fix wiggly bolts. They spotted rotted wood and suggested we file claim. However, Rainbow is denying claim, saying it is normal wear. Rotted wood is not normal wear on 2 year old set. It is clearly rotted wood, clearly covered under warranty, and yet Rainbow is refusing to replace it. So...
Read more
Anonymous

Rainbow Play Systems Inc.500 We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Please don't waste any money on this no quality play set bought it 6 weeks ago it is already peeling and the wood is splitting in several different places called the Waukesha store where I purchased it all they do is tell you to send pictures , they don't honor the warranty and do not honor it at all .!!!! Shirley Fayne 4149169044 pictures to prove its no good
Read more
Anonymous

Rainbow Play Systems Inc. 500 We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

If service before the sale is any indication of service after the sale, then you should never buy here. We intended to stop by for quite some time and finally found a Friday after lunch. Sadly we arrived to a sign "we'll be back in 30 minutes." Of course there is no indication of when the countdown started, so we waited...an hour! No one ever showed. We called and left a message about our displeasure and there was no return call (they didn't...
Read more
Anonymous

Rainbow Play Systems Inc. 500 We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Do not buy in Augusta, Ga. Will not honor warranty. Less than 3 months and no stain is left. They won't return calls and dealer on says to call some woman named Dawn who does not return calls. Worst customer service ever.
Read more
Anonymous

Rainbow Play Systems Inc. We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
#894197
While the quality is good and comparable to other play systems in the same price range, save yourself the hassle and buy another brand. Filing a warranty claim is ridiculous and such a pain, everything has to be done through email, when you actually call customer service number and get someone the staff that answers the phone really has no clue and just request that you email them. The shipping charges are absolutely ridiculous for the...
Read more
Anonymous

Anonymous 100 % agree. They make you jump through hoops the the freight costs more than the part! $169 to ship a 129" 4x4. There might as well be no warranty. And the maintenance is a h...

Anonymous

Anonymous We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

2.3
I liked
  • Quality and range of products to choose for the play set
I didn't like
  • Warranty and customer service
#881712
If you are looking to purchase a swing set for your children. Do not buy Rainbow! They claim lifetime warranty yet charge a rediculous amount for shipment to replace the rotten wood. In addition a wind storm blew off a board for the tarp and they refused to replace the tarp board because I needed to provide a picture of the board, which is the missing board.
Read more
Anonymous

Anonymous We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Contact Rainbow Play Systems

Headquarters Address:
Rainbow Play Systems, Inc.
500 Rainbow Parkway
Brookings, SD 57006
Phone:
(800) 724-6269
More

Companies similar to Rainbow Play Systems

Our system fell apart within 5 years. It also attracted wasps horribly. When we called, they were not helpful. Eventually, it came down to, they will send the parts to a Rainbow dealer, and then I had to pay the Rainbow dealer to install, giving them further profit. We are tearing it down and sending to the trash. Very sad. We are not wealthy people and it was a big deal for us to spend this money. I feel that I was taken. And my children's...
Read more
Anonymous

Anonymous We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Anonymous

Anonymous We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
I didn't like
  • Quality
  • That they will not honor the warranty when you make a claim
#841724