Manufacturer: Progressive Leasing Category: Leasing Clear all filters (21 of 21 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
Absolute SCAM!!!!Bought a mattress for $499, two pillows, and a mattress cover. Totaling around $650?? I paid $100 in the store. Contract made for the difference, for $22.00 to be deducted from my bank account every week. Was paying my 90 day payoff when I happen to look at my balance online and it was over $1000!!! When I called, they told me I had missed my 90 day payoff deadline and I would have to pay them the balance. Negative! I stopped...
Read more
ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC We apologize for any confusion or frustration you've experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our custome...

These people are thieves! I financed my furniture for $1708. After paying $1300 I still owe$2239.00???? Their contract is confusing and decpetive Stay away from these losers!!!!.
Read more
ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC We apologize for any frustration you've experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our ho...

The worst!I financed a bed that was $850 and i end up paying $1850. A thousand dollars in interest!*** this place dont waste your time
Read more
Anonymous

Eddy That is because you did not pay within the 90 Day payment plan they offer. Just like Rent a center or acceptance now, they all charge 50% interest if not paid within the 90 da...

ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC We apologize for any frustration you've experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our ho...

Progressive Leasing Furniture Leasing Review

#994752
5.0
I purchased a sofa through this company. I was able to pay it off in 90 days so for me there were no additional fees or interest. I feel as though everything was explained to me up front so I was well aware of the additional fees I would be charged had I not paid the couch off in 90 day.
Comment
Show

Progressive Leasing Furniture Leasing Review

#861329
4.9
Went home with over $2000 in merchandise. Doubled my payments & paid my purchase off in 90 days! Great option!
Comment
Show
Progressive leasing is the biggest rip off ever. They charge two and three times more than what the merchandise is worth. They take advantage of those without good credit. NEVER EVER USE PROGRESSIVE LEASING THEY ARE NOT WORTH IT. .
Read more
Anonymous

Anonymous Why not provide a name in addition to the generic response/telephone # of calling the toll free number??????? All responses from Progressive appears to be canned.

ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC We apologize for any frustration you've experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our ho...

I made the mistake of purchasing a mattress from Mattress Firm.The mattress cost $2100 and I was encouraged to use their lender, Progressive for a quick payoff. After paying $350 for 6 months I called Progressive to inquire my balance since it was essentially paid for at that time. The Progressive rep stated that my balance was $2300. I asked that he double check his records since the beginning balance wasn't even that high. He continued saying...
Read more
ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC We apologize for any frustration this may have caused. We strive to be above board with our customers and our hope is that we can assist you with your concerns. If you would l...

Purchased around $650 worth of furniture from Big Lots, and assumed that the payments I made would be paid towards that initial amount. But no, instead the biweekly payments I made were paid towards a balance that was double that, at over $1200. So, after 6 months when my payments should have come to a halt, they continued to be taken out. Upon signing into my profile with them, I found my balance to still somehow be over $400. Never once was it...
Read more
ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC Thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our hope is that we can assist you with your concerns. If you would li...

1.0
I didn't like
  • Cost doubled
  • Unclear policy
  • Predatory practice
#980740
If you are like me and are in this situation where you have no other option other than paying cash, this is a good option. I got a $2500 bed from Mattress Firm that I would not have if it wasn't for going through Progressive Leasing. I also set my account up for direct deposit and have had 0 problems with this. I know each month on the 5th, that my payment will be coming out. It's that simple. I got a sofa, TV Stand, and bed frame my first time...
Read more
Anonymous

Anonymous That's about the amount that I need. What is your payment if I can ask?

4.6
I liked
  • Staff
  • Products
#932044
I bought a table from BigLots using Profressive leasing.I set up the payments for the 15th yet they took the money out on the 13th. They do not reply to emails with answers instead just attaching general info. If you don't pay it off in 90 days payment doubles which is what they want. Set up final payment for 15th of October and they took it out on September 30th. Luckily I had money in the account each time or it would have bern disastrous....
Read more
ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC We thank you for bringing your concern to our attention, and apologize if something occurred that didn't meet your expectations. We value you as our Customer and our hope is t...

The payment deductions were stopped when I questioned the total and even after the furniture store clarified the information, there was not the use of my information I provided for payment. My account was not charged monthly nor the pay off I requested. This is not very credible practice and the customer concerns are not validated with positive solution based customer care. During the months that I believed my account request for pay off was...
Read more
ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC Thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our hope is that we can assist you with your concerns. If you would li...

2.1
I didn't like
  • Customer service
  • Fees double
  • Liars
#926908

With Official Company Response

Today someone showed up at my door to repo my furniture. I told him no you didn't call me or send me anything in the mail. How can they do such a thing when they double charge me and if wasn't double charge I be finish paying them. Have anyone else experiencing this situation? Also it took all day to deliver the furniture when it was suppose to be two hours. I had to keep calling contently. When I receive the paperwork it was way over the limit...
Read more
Anonymous

Anonymous Did they take the furniture or were u able to keep it and get back on track?

ProgressiveLeasingLLC

ProgressiveLeasingLLC Thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our hope is that we can assist you with your concerns. If you would li...

1.6
I liked
  • I get to go home with my products
I didn't like
  • Fees double
#926845