PlanetRX Reviews

Show reviews that mention
customer service order phone response card service planet customer refund refund request
Filter review

PlanetRx charged my card and never delivered the product

They charged me for the purchase and it never shipped. After 4 weeks i requested to cancel the order and give me a refund. If you try to call them no on ever answer the phone. They will give you the run around. They continue to claim they will be processing refunds. Jericho claims I should recieve it in 6-8 weeks but never follows through. It has been over a year and they still can not seem to process a refund. They are theifs. How they are allowed to continue to operate is beyound me. There are so many other reputable sellers so please avoid this one.
View full review
ID
#379943 Review #379943 is a subjective opinion of poster.
Location
Carlisle, Pennsylvania
Loss
$96

After 8 months - happy end

My 8 month experience with PlanetRx ended happily today. I received the items ordered on Sept.4th 2011. I am happy because I met the right customer service person, who was willing to solve this long time issue straight away. Dear Jericho, the words can't describe how much I appreciate your efforts, professionalism and understanding. Here is my story: I ordered 3xOxipor 4oz on Sept. 4th 2011.I did not get the items till Oct.20th and asked PlanetRx to cancel the order and refund me. Customer service Daniel sent a refund request in Oct.26 2011 and since then I've never heard anything from PlanetRx, no refund either. I've tried everything – messages, phone calls, certified mail letters to PlanetRx, BBB and BCFP/office of attorney general complains. A few days ago I visited again the site of Planet Rx and I saw "answered" on my last open message since January 2012.. but actually they answered nothing, just closed the case. I was furious - someone out there read my message, but did not bother to answer. I sent another message…and here you go… I got an answer on very next day from Jericho, who was extremely nice and knowledgeable and checked everything out. I asked him if it is possible to cancel the refund request, and send me the items o the existing order.Anyway I have already paid for them and the refund sounds like a mirage to me.So Jericho made this to happen! During these 8 months I have been thinking what was wrong with PlanetRx online business and it was not difficult to get to a few points like: charging customer's cc immediately afte the order is made, not providing information for back orders, which made the customer angry and slow the process of delivery; if the customer decides to cancel the order, the refund request is made, but everything gets out of control - customer service don't have any further information of the refunding process, etc... Anyway.. today, just 5 days after the conversation with Jericho, I got my meds. It was unbelievable how a person can change a very negative approach to a positive one. Thanks again Jericho, for your outstanding customer service; I hope you will be able to help many others as well as to improve the customer service image of PlanetRx.
View full review
ID
#315367 Review #315367 is a subjective opinion of poster.
Location
Rock Island, Illinois

Planet RX Planetrx has stole my money

Back in Sept. of 2011 I placed 2 separate orders with Planetrx. I didn't receive my order and they informed me it is out of stock so they would refund my money (Please see my below corrrespondance with them). Both times they promised I would be refunded. No refund and it is now Feb. of 2012. I'm going to take agressive control of the situation at this point. I'm tired of their false promises and I'm not going to go away. Also, be aware when you are looking for other places on line to order your medical supplies that this company also sells under other names on other websites. So BEWARE!! Please see the attached correspondance I've had with one of their customer service reps named (CHAZ). I think it's the only person they have working for them and that it's a one person show drop shipping out of their basement. . ----------------> Date: 12/02/2011 11:16 AM From: Chaz I am very sorry for the continued delay in receiving your refund. Unfortunately, all refunds have to be issued with the accounting department manually, they are aware of the importance of issuing your refund as quickly as possible. Your refund will be issued in 7-10 business days. Again my apologies for this delay. Date: 12/02/2011 08:35 AM When can I expect my refund for my 2 orders 2 months ago? I have completely run out of patience regarding this matter and am going to contact the attorney general and the ftc if your company does not refund my money as you had promised 2 months ago. Date: 10/12/2011 01:22 PM From: Chaz Your cancellation request has been sent to the warehouse.We are awaiting a response from them to confirm cancellation. In the event that your order has already been processed with the shipping department, we may not be able to stop your package. You may return any unwanted items for up to 30 days. Please allow 3-7 business days for processing of this cancellation. Your refund will be processed in the order in which it is received by the accounting department. Please allow 1-2 billing cycles for the credit to appear on your credit card statement depending on your bank. My apologies for any inconvenience this may cause, please let me know if I can be of further assistance.
View full review
ID
#293404 Review #293404 is a subjective opinion of poster.
Location
Pittsburgh, Pennsylvania
Loss
$115

Planet Rx

I placed an order with Planet RX on 10/12/2011 and within about 5 minutes I cancelled the order. I sent them and email which said I would get a response withing 24 to 48hrs. I received nothing. On 10/14/11 I was checking by bank statement and discovered I was charged for something that was cancelled. I tried several times to contact them by phone and listened to a recording and then the recording said good-by. I finally contacted someone in the ordering department who was extremely rude and said all they could do was take my name and number and give it to customer service, but they could not guarantee that I would be called. I will never again order anything from this company and I caution anyone else from doing the same. Hopefully I will eventually get my money back because they never mailed out the item I ordered.
View full review
ID
#268152 Review #268152 is a subjective opinion of poster.
Location
Buffalo, New York
New Reviewer

PlanetRX.com charges BEFORE they have the item in stock

I placed an order with PlanetRX.com one month ago. I have tried several times to find out where my merchandise was, but as there is no phone number to reach anyone, I was subjected to a merry-go-round of requests with no response. I received my credit card bill yesterday and, you're right, the PlanetRX had charged my card THE DAY the order was placed. Unbelievable. I have disputed the charges with my card company. STILL waiting for a response from PlanetRX. Is it legal to charge your card before the merchandise ships? I guess I will stick with tried-and-true websites.
View full review
3 comments
#419928

I ordered from planetrx last year late September of 2011. they were out of my product and told me I'd be receiving a refund after 2 billing cycles.

Apparently they tell everyone this because they repeated that on a separate order I had made that same day (neither order could be fullfilled. It is now 2012 and no refund. How do they continue to get away with this? I suggest to all of you to contact your credit card company and do a charge back.

Tell them what happened. They will go after them. That is what I'm going to do. This company needs to be stopped.

They are taking advantage of people who need medicine, taking their money and then never following through with the orders or refunds.

Also, file reports with the BBB and Attorney General. Be careful where you order because they use several names and have different websites.

#408907

THIS IS A WEBSITE WITHOUT ANY PRODUCT. YOU CANNOT LOCATE THEM.

THEY CHARGE YOUR CARD BUT YOU CAN NEVER GET A HOLD OF THEM. NOTHING MORE THAN THIEVES.

#351959

Ordered $120 worth of goods for my Mother. Never received, yet my card was charged immedately. Planetrx = SCAM, and someone should be brought-up on charges and jailed!

View more comments (2)
ID
#260373 Review #260373 is a subjective opinion of poster.
Location
Dayton, Ohio
Loss
$55

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article