comment to review:

I hate it because my Sandles are not here and order 10 days

Chellysun #1592958
Hi, We're sorry and apologize for the unpleasant shopping experience caused to you. We hope to get your understanding and forgiveness.Pleaselet us know If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or email me at support@chellysun.com. Nice day!
Show
comment to review:

Where's my order?

Chellysun #1592956
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards
Show
comment to review:

Frustrated customer

Chellysun #1592955
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards
Show
comment to review:

DONT BUY

Chellysun #1592954
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Exact same problems as other customers

Chellysun #1592946
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

FURIOUS

Chellysun #1592939
hi, I am Judy from chellysun. we are really sorry about this. there must have been something wrong. could you please give me your email address. we will let you know as soon as we find it out. or you can also email us at confirm@chellysun.com or support@chellysun.com. Have a nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Do not order from this company!

Chellysun #1592938
hi,I am Judy,form chellysun. we are really sorry and sincerely apologize for this unpleasant shopping experience on our website. Could you give me your email, so we can get you in touch to make up to you, or you email us at confirm@chellysun.com or support@chellysun.com Have a nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Disappointed

Chellysun #1592936
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact me at support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Chellysun's few good reviews are as fake as the company!!!!

Chellysun #1592934
hi,I am Judy. we are sorry and apologize to you for the everything that caused you so mad. we're willing to do anything if it can make you feel better. There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, which resulting in shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. if there is anything we can do for you to make you feel better, please contact me directly at support@chellysun.com
Show
comment to review:

The worst

Chellysun #1592932
hi, I am Judy from chellysun. we're really sorry and sincerely apologize for the inconvenient and unpleasant shopping experience that we caused to you on our website. if there is anything we can do to you right now to make you feel better, please conatct at confirm@chellysun.com or support@chellysun.com
Show
comment to review:

Money Back?????

Chellysun #1592931
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

SCAMM

Chellysun #1592930
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Biggest Scam

Chellysun #1592929
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please email me directly at support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

SCAM!!!!!!

Chellysun #1592928
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

HORRIBLE! Do not order from this site. I have been getting the runaround about where my products are.

Chellysun #1592927
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or email me directly at support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Internet Theft and Fraud

Chellysun #1592926
hi, I am Judy from chellysun. We're really sorry and sincerely apologize to you for the unpleasant shopping experience that we caused to you. If there is anything we can do for you right now to make you feel better, please contact me directly at support@chellysun.com. Have a nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Lost over $100 on this order

Chellysun #1592925
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or email me directly at support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Leopard print boots

Chellysun #1592924
Hi, I am Judy.We're sorry for the unpleasant shopping experience caused to you. and we apologize to you. We hope to make everything right. and also wish to get your forgiveness. If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or email me directly at support@chellysun.com Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Terrible service

Chellysun #1592923
Hi, I am Judy. We apologize for our service that made you have a terrible shopping experience on our website. we hope can get your understanding and forgiveness, If there is anything we can do for you right now to make you feel better, please contact me at support@chellysun.com. Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Money theft

Chellysun #1592922
Hi, I am Judy. We're sorry for the unpleasant shopping experience caused to you. and we apologize to you. We hope to get your understanding and forgiveness. If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or me at support@chellysun.com. Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Scam/ theft

Chellysun #1592920
Hi, We're sorry for the unpleasant shopping experience caused to you. and we apologize to you. We hope to get your understanding and forgiveness. If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or me at support@chellysun.com. Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

DO NOT ORDER FROM THIS “COMPANY”

Chellysun #1592919
Hi, I am Judy. We're sorry for the unpleasant shopping experience caused to you. and we apologize to you. We hope to get your understanding and forgiveness. If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or me at support@chellysun.com. Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Horrible

Chellysun #1592918
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Pissed

Chellysun #1592917
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me at support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Appalled!!

Chellysun #1592916
Hi, We're sorry for the unpleasant shopping experience caused to you. and we apologize to you. We hope to get your understanding and forgiveness. If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or me at support@chellysun.com. Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Cheap quality

Chellysun #1592913
Hi, We're sorry for the unpleasant shopping experience caused to you. and we apologize to you. We hope to get your understanding and forgiveness. If there is anything we can do to make you feel better, Please contact our service line at confirm@chellysun.com or me at support@chellysun.com. Nice day! Chellysun Team
Show
comment to review:

Poor enough as is

Chellysun #1592911
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show
comment to review:

Very Disappointed

Chellysun #1592909
Hi, I am Judy. We apologize for the everything that caused you had a terrible shopping experience.There were something wrong between factory and us,lots of things need to be coordinated, so there was some shipping delay,which we apologize to you, but please trust us, we're trying to figure this thing out and will be better and better. Any further info,our service department will let you know as soon as possible. If there is anything we can do for you to make you feel better right now,please contact our service line at confirm@chellysun.com or me support@chellysun.com Best Regards Chellysun Team
Show