New Reviewer

Thumbtack - Overcharged

I've been charged over $750 in two months, with cancelled leads, and no refunds. Its bull. I want a refund.

User's recommendation: If your a pro don't use them.

View full review
1 comment
#2065693

Hi Lucas, have you already submitted these refund requests through the platform? If not, please check out this link: https://help.thumbtack.com/article/how-to-request-a-refund. If any of the refunds were denied and you have questions, please reach out to our team directly so that we can help.

ID
#2753406 Review #2753406 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Constant charges for leads which go nowhere
Loss
$759
Preferred solution
Full refund