New Reviewer

Ehairwig - Be careful

I ordered a lace unit from this company. I should have known better and not use the site when I noticed minimal details for the hair unit; however, I've reviewed the same unit from a physical store and noted that it was the same unit and was full lace. I purchased the unit from Ehairwigs.com but it was definitely not the same unit. The lace was only lace front not full lace. I returned the product the same week and asked for a full refund because the product was not what I wanted. The vendor refused and indicated that there was a 20% restocking fee and shipping. When I questioned my full refund again, I received the message below: Dear customer! We are very sorry but we have police So we can refund your amount 131.30 you can check your paypal account Thank you have a good day! Wow!! I did not understand why a vendor would write this comment to a buyer regarding a refund but I will never use this site again and pray that no one else falls for this trap as well.
View full review
ID
#1214077 Review #1214077 is a subjective opinion of poster.
Service
Ehairwig Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Loss
$47
Preferred solution
Full refund