comment to review:

Order still processing...

Adore Me #1403981
Hello Jen,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Order still processing...

Adore Me #1403980
Hello,
Thank you for your honest feedback. We are genuinely astonished to hear that after so much inquiries you still did not receive any practical help. We will investigate this as this is indeed unacceptable.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number? We value the opportunity to make this right.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Order still processing...

Adore Me #1403978
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Order still processing...

Adore Me #1403977
Hello,
Thank you for your honest feedback.
It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1404263
My order number is 30338****. I would really like to know when I can expect my order or I would like a full refund.
Q&A comment

VIP memvmembership ership

Adore Me #1403473
Hi Kelly,
Thanks for the review, we’re sorry to hear you had trouble contacting us.
Please note the VIP membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month.
The VIP MEMBERSHIP is one of two payment options: an Adore Me exclusive way of shopping through a flexible membership program that gives great perks (e.g. discount on every set) and limited obligations (no membership fees, no obligation to buy, can leave at any time).
The other is PAY AS YOU GO, a one-time purchase option, you select during checkout with your first order.
If you want to learn more about what being an Adore Me VIP means, what benefits you have and other essential information, please watch this video (1 minute!): https://www.adoreme.com/how_it_works Rest assured that there are no obligation to make a purchase every month. Just go on your account, between the *1st and 5th* of each month, and either make a purchase or *SKIP THE MONTH*. If you do not skip or make a purchase between t
...
Show more
0 0
Show
Q&A comment

VIP memvmembership ership

Adore Me #1403472
Hi Kelly,
Thanks for the question. We are so sorry about the misunderstanding.
Please note the VIP membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month.
The VIP MEMBERSHIP is one of two payment options: an Adore Me exclusive way of shopping through a flexible membership program that gives great perks (e.g. discount on every set) and limited obligations (no membership fees, no obligation to buy, can leave at any time).
The other is PAY AS YOU GO, a one-time purchase option, you select during checkout with your first order.
If you want to learn more about what being an Adore Me VIP means, what benefits you have and other essential information, please watch this video (1 minute!): https://www.adoreme.com/how_it_works Rest assured that there are no obligation to make a purchase every month. Just go on your account, between the *1st and 5th* of each month, and either make a purchase or *SKIP THE MONTH*. If you do not skip or make a purchase between the 1st
...
Show more
0 0
Show
Q&A comment

My order

Adore Me #1403470
Hello,
Thank you for your question.
We are deeply sorry to hear about this.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Order never shipped, still "processing"

Adore Me #1403467
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience two times in a row. We realize that the processing time is astonsihingly long and you would have deserved an immediate help! We assure you that this is not the kind of service we aspire to offer.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 1
Show
comment to review:

The fact they don't respond

Adore Me #1403465
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear that youhad trouble contacting us. We have a huge volume of emails, we are working diligently to get to all of them.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Worst Customer Service Ever!!

Adore Me #1403464
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We realize that the processing time is astonsihingly long and you would have deserved an immediate help! We assure you that this is not the kind of service we aspire to offer.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

So decepointed of Adore me!

Adore Me #1403461
Hello,
Thank you for your honest review and for giving us your order details.
We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse. We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution. We value the opportunity to make this right, therefore we have contacted you via email and we hope to be able to remedy this.
Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret. Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled a few weeks ago. We hope the improvement will allow your order to ship very soon.
Kind regards,
Eniko - Adore Me
1 0
Show
1 reply
Anonymous
#1405029
Thank you for your honesty and your concerned. I appreciate that.
comment to review:

Adore Me: Worst Customer Service Management EVER

Adore Me #1401336
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We realize that the processing time is astonsihingly long and yould have deserved an immediate help and most definitely a call back! We assure you that this is not the kind of service we aspire to offer.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Adore Me: Worst Customer Service Management EVER

Adore Me #1401332
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We realize that the processing time is astonsihingly long, we assure you that this is not the kind of service we aspire to offer.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Terrible Customer Service

Adore Me #1401331
Hello,
Thank you for your honest review and thank you for giving us your order details.
We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse. We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution. We value the opportunity to make this right therefore we have contacted you via email.
Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret. Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled a few weeks ago. We hope this improvement will allow your order to be shipped out soon.
Kind regards,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Order never shipped - still processing

Adore Me #1401329
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We realize that the processing time is astonsihingly long, we assure you that this is not hte kind of service we aspire to offer.
We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Feels like a scam...

Adore Me #1401328
Hello,
Thank you for your honest review.
We would like to inform you that due to the large volume of orders registered by our company, your order was subjected to an extended processing time. Unfortunately, it was shipped only on the 6th of November. We assume full responsibility for this delay.
It is not in our intention to inconvenience you for we value you as a customer. We do hope that the the full refund expresses our apology in more than just words and assures you that we are willing to go the extra mile to fix any mishaps that may take place.
Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled a few weeks ago. We do hope that this improvement will prevent similar issues from happening again.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

HORRIBLE COMPANY!

Adore Me #1396727
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience.We are genuinely sorry to hear that your order has taken so long to process and thus missed your trip.
Allthough, it is true that we can no longer fix the missed date, we would be happy to look into this and address this with a resolution. However, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Warehouse Processing Issues

Adore Me #1396723
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We are so sorry to hear that your order is still processing.
We would be happy to look into this and address this with a resolution. However, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Adore me sucks

Adore Me #1396721
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience.We are genuinely apalled to hear that your order has taken so long to process
We would be happy to look into this and address this with a resolution. However, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Processing Issue

Adore Me #1396684
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. Although, we are happy that you were able to get your refund we are sorry to hear that you did not receive your order. We would be happy to look into this and address this issue with a resolution. However, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Poor Shipping Time and Customer Experience

Adore Me #1396681
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We are genuinely shocked to hear that you did not receive your refund. We would be happy to look into this and into your account to see if you are successfully unsubscribed from the membership. However, we will need your order number to do so.
We would appreciate it if you left a comment below with your order details.
Kind regards,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Horrible

Adore Me #1393843
Hello,
Thank you for your honest review.
We are deeply sorry to hear about your grievances. Under no circumstances should you have paid $99 for 6 pairs of panties. We have two offers on two Panties Collections, in one section you can buy 3 panties for $20 while in the other section you can buy 5 panties for $20.
We would love to look into this and sort out the misunderstanding and offer a resolution, however, we will need your order number to do so. Please leave a comment below with your order number and we will look into this in detail.
Kind regards,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Processing Order Weeks Later

Adore Me #1389033
Hello,
Thank you for your honest review.
Because you have provided your order number, we were able to come up with a solution to alleviate the frustration this astonishing situation have caused.
We have contacted you via email with our solution. We hope you will find it acceptable. Please also accept our sincere apologies.
Kind regards,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where is my order

Adore Me #1388618
Hello Carley B,
Thank you for providing us with your order number.
We have contacted you also about your purchase, we do hope the solution we proposed was acceptable.
Best,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where is my order

Adore Me #1388617
Hello Delly123,
Thank you for providing your order number.
We have contacted you a few days ago with a resolution, we hope the message has found you well.
Best,
Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where is my order

Adore Me #1388606
Hello gb64,
Thank you for givig us your order number. It helped us determine the root of the problem.
To our dismay, not only was your package delayed in the warehouse but was apparently lost by the carrier. According to the tracking your package was marked delivered on the 24th of October. We will most certainly relay this information to our carrier as this is not the kind of service that we have agreed on.
While we investigate, we would like to offer a complete refund for the lost package as an apology for the unsettling situation.
Refund Detail For ID: pfykjree
Amount: $79.90 Your bank should have already processed this refund, feel free to check this information with them. Please accept our heart-felt apologies for all the hassle. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where is my order

Adore Me #1388543
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
2 replies
Anonymous
#1420346
I ordered $79.90 worth of merchandise online on 1/11. It is now 1/18 and my order is still processing. That is absurdly ridiculous. I have attempted to contact customer service numerous times and I have yet to receive an answer as to why the money was taken from my account within the hour, yet my order has been sitting in the warehouse for a WEEK. I am tired of being patiently. Do not offer deals and sales if you cannot keep up with the orders. This company has been around for years. You think they would know how to staff a warehouse to get orders out on time. My order number is #30363****. I expected this order to arrive before 1/24, when I needed it by. I guess I was wrong. Terrible customer service. I am severely disappointed. Now I have to spend MORE money to buy something in store while you still have my money. Ugh.
comment to review:

Shipping is the worst

Adore Me #1388542
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Wearhouse issues

Adore Me #1388541
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Won’t give me a refund

Adore Me #1388539
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

I ordered some items for my girlfriend who is pretty *** mean. They promised they would arrive in time for her birthday. Well, her birthday came and went and she not only dumped me, but beat me.

Adore Me #1388526
Hello,
Thank you for your honest feedback. We regret to hear about your grievances.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Poor delivery times

Adore Me #1388518
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1388609
It November 7th and I still don’t have my order what am I to do
comment to review:

Haven't received product after a month

Adore Me #1388515
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

HORRIBLE COMPANY!

Adore Me #1388509
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Terrible

Adore Me #1386064
ello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where’s My Stuff!!!!

Adore Me #1386063
ello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Order is 2 1/2 weeks late

Adore Me #1386062
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Payment processed Immediately never shipped

Adore Me #1386060
Hello,
Thank you for your honest review.
We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.
We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.
As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected. We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.
We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help. However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution. Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Shipping Issues

Adore Me #1386058
Hello,
Thank you for your honest review.
We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.
We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.
As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected. We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.
We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help. However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution. Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1455396
30413**** this absolutely ridiculous. I feel that your company is a fraud at this point. I'm now reading comments a several customers that you all have stolen from. At this point it doesn't appear I will be a customer.
comment to review:

Payment processed Immediately never shipped

Adore Me #1386055
Hello,
Thank you for your honest review.
We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.
We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.
As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected. We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.
We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help. However, in order to do this we will need to know the order numbers related to your complaint so that we can provide a proper resolution. Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where is my order

Adore Me #1386053
Hello,
Thank you for your honest review.
We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.
We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.
As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected. We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.
We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help. However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution. Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me
0 0
Show
9 replies
Amy S Hlf
#1473230
30421**** placed on April 1. It’s May 1 and nothing.
comment to review:

Terrible customer service and no shipment after 12 days and counting

Adore Me #1386050
Hello,
Thank you for your honest review.
We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.
We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.
As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected. We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.
We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help. However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution. Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Long processing times are unbelievable

Adore Me #1386048
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me P.S Please note that you can cancel your membership with only a few clicks and without deleting your account.
0 0
Show
2 replies
Anonymous
#1449866
30405****, placed on 3/4/18. I too have called and was given a $10 credit but not sure if I wanna continue my membership with the delay in shipment. I was also super excited about trying this out only to be disappointed. Adoreme should probably consider waiting until the merchandise has actually been shipped before pulling funds from our bank accounts. I mean will I receive my first order before funds for the next month are pulled?
comment to review:

Long processing times are unbelievable

Adore Me #1386046
Hello,
Thank you for your honest feedback.
Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.
However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.
Kind regards, Adore Me P.S Please note that you can cancel your membership with only a few clicks and without deleting your account.
0 0
Show
2 replies
Anonymous
#1450923
My order number 30408**** I WANT MY MONEY BACK
comment to review:

Long processing times are unbelievable

Adore Me #1386040
Hello,
Thank you for your honest review.
We completely get where you are coming from. It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long. We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.
As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected. We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks. We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution.
It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help. However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.
Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
10 replies
Anonymous
#1466551
30431****
comment to review:

First and Last Time - Adore Me, should be Abandon Me

Adore Me #1381880
Hello,
Thank you for your honest review!
We are deeply sorry to her that you did not receive your package due to an address error. Your package may be returned to us, in which case you will automatically receive store credit to replace your order. It is only fair if you wonder what happens if the package gets lost. We do have a policy in place for these particular cases. If you do not receive the package in 30 business days from the date the package was shipped out from the warehouse we will offer a replacement or refund if you prefer it.
For further information, please contact our Customer Care Service at 1.800.433.2367 Monday – Friday 8.30 a.m. – 8:30 p.m. (EST). And don't stress about carving time out of your schedule - the average wait time is under a minute!
We are also sorry to hear that you were disappointed in the VIP program. With your first order you joined our VIP Membership.
The VIP MEMBERSHIP is one of two payment options: An Adore Me exclusive way of shopping through a flexible membership program that gives great perks (e.g. discount on every set) and limited obligations (*no membership fees, no obligation to buy, can leave at any time*).* The other is
...
Show more
0 0
Show
comment to review:

Can this on-line store be any more inept

Adore Me #1381871
Hello,
Thank you for your honest review.
We were apalled to read your feedback about the state of the lingerie you received. This is indeed unacceptable!
We will investage what may have gone wrong with the voucher codes you have received. Thank you for signalling the problem.
Please note that you do have the option to return your order for a full refund. You can learn more about this if you write us at help@adoreme.com. We would not like you to be stuck with items that are not impeccable. Our return process consists of only a few steps. You need to submit a return request mentioning that you experienced a problem with the product. Once this step is done you only need to print and affix the free return label to your box and your package is ready to ship.
Please note that this type of issue is only an isolated case. We will most certainly investigate with our warehouse what may have happened, as we are astonished to hear that anything like this could happen. We do hope you will accept our sincere apologies and the help we can provide you via email or phone. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Where is my order

Adore Me #1381849
Hello,
Thank you for expressing your concern.
Indeed, some of the orders were delayed a lot. We realize how astonishingly long that kind of processing time is and we would like to apologize. Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret.
Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel will be doubled in a few weeks.
We assure you that we do not take this lightly and as we do not have the option to physically place a cancel order request in our system we would like to offer the option to return this order for a full refund. We completely understand if you no longer wish to keep your items.
Kind regards, Eniko
0 0
Show
4 replies
Amy S Hlf
#1473228
I called twice today and the call was disconnected by Adore Me saying you couldn’t take my call at this time. When are the employees going to be doubled because I need answers!
comment to review:

Seriously customer service is non existent

Adore Me #1381842
Hello,
Thank you for bringing your concern to our attention!
We are sorry to hear you had such an apallingly unpleasant experience with the processing of your order.
It is not our intention to create inconveniences for our customers while ordering and we truly understand how important it is for you to not only receive quality products, but also have them processed and delivered in a timely manner.
We recently had a huge volume of incoming orders that we did not anticipate and that has caused some mix-up and delay with some of the packages.
We are sorry to hear that you no longer need these items. Unfortunately, we do not have direct contact with our warehouse and therefore we cannot cancel orders that are already being processed by them. By direct contact, we do mean that we do not have any option to physically place a cancel order request. We may be able to view the status of your order, but since our databases are not interlinked we have no way of modifying any information related to your order. We are truly sorry about this. We completely understand that you may no longer need this order because of the delay. Rest assured that we do not want you to be stuck with
...
Show more
0 0
Show