comment to review:

Refund of money been debited from my bank account

Adore Me #2189119
We would like to point out that we are not the company “Netflix". We are a lingerie company named “Adore Me”. We would like to kindly request that the consumer withdraws the complaint and resubmits it to the correct company. Thank you, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Unauthorized charge to my account

Adore Me #2180515
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

I have cancelled my account 4x. They still keep deducting money from my account. It has to STOP!

Adore Me #2180513
Hello, We are so sorry to hear that you have experienced trouble with canceling your membership. We do try to help our customers in canceling their membership by offering the following link. Make sure you are logged in to your account and click on this link (https://www.adoreme.com/customer/account?utm_source=unsubscription_macro&utm_medium=cc_email&utm_campaign=online_unsubscription). The cancellation is only successful if you receive the message "You have unsubscribed from the VIP Membership". Refunds are also available, no questions asked. We are so sorry that this has caused an inconvenience. Kind regards, Adore Me
0 1
Show
comment to review:

Continually being charged after cancelling

Adore Me #2177021
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. Unfortunately, we cannot identify your account through this application. Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Money taken out from my account

Adore Me #2165621
Hello Malayla, We are so sorry to hear that the membership has caused confusion.. Please, note that we are available via the email address help@adoreme.com and we are happy to assist. Refunds are of course available and our representatives will be happy to assist you with that as well. Please note the VIP membership is just one of our payment options. You can also opt for Pay as You Go during checkout. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credits that you can shop with at any time. We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no questions asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges. We hope you will contact us soon. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Charged for return/exchange item

Adore Me #2161309
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an account email address related to this issue and explain your concern by calling us at +1 (800) 433 2367? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Unable to process on computer as my credit card was destroyed and I no longer had access to security code.

Adore Me #2148786
Hello, thank you for the valuable feedback. We will most certainly investigate this to improve the service. Thank you for shopping with us. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Took money off my card

Adore Me #2131294
Hello, Oh no! We have just read this and we think that the charge is related to the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Shipping Time Sucks!!

Adore Me #2131292
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern by sending an email at help@adoreme.com? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team and solve your concerns right away.
0 0
Show
comment to review:

When will Order arrive?

Adore Me #2130457
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this shipping issue by calling at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me Reply
0 0
Show
comment to review:

The company is trash

Adore Me #2129965
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team and solve your concerns right away.
0 0
Show
comment to review:

Unwanted cancellation of order

Adore Me #2127495
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the order issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. Our agents will offer a solution. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Sent wrong color/phone issues

Adore Me #2127494
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the order/return issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. If there was a misunderstanding in the warehouse our agents will offer a solution. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Was charged for items I returned

Adore Me #2127493
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the return issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. If there was a misunderstanding in the warehouse our agents will offer a solution. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

I had canceled my account and their still taking money out. I need that money I don't have any.

Adore Me #2127492
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Refund

Adore Me #2127491
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Refund

Adore Me #2127490
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

They keep making unauthorized charges to my account

Adore Me #2127489
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Cancel account plus a refund of 39.95

Adore Me #2127488
Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues. If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer. Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

My didn’t receive my package

Adore Me #2127487
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Double billed

Adore Me #2127486
Hello, Thank you for turning to our customer service with trust. Our job is to fix problems and we are happy to hear that your problem has been remedied. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Charges

Adore Me #2127485
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Please note that cancellations are only successful if you have reached the "You are unsubscribed" message. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Charges after canceling membership

Adore Me #2127484
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Please note that cancellations are only successful if you have reached the "You are unsubscribed" message. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Horrible Service

Adore Me #2127483
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Please note that cancellations are only successful if you have reached the "You are unsubscribed" message. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Product is not quality

Adore Me #2037806
Hello Thula, Thank you for taking the time to review us! This information helps us to hear about our products directly from the source that matters the most: our customers. We apologize for the inconvenience the construction of this product may have caused. Shopping for intimates online can be tricky, and you should only wear lingerie you really love and that fits perfectly. We get it! Would you like to exchange this set? Here is more information about exchanges and returns: http://www.adoreme.com/free-shipping We retain the policy to help ensure you consistently receive good quality, perfectly fit garments from Adore Me. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Being charged when I cancelled membership

Adore Me #2037804
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Please note that cancellations are only successful if you have reached the "You are unsubscribed" message. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Hello

Adore Me #2037803
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Dispute charge

Adore Me #2037801
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST? Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

My money got took

Adore Me #2017481
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30 day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Can you take the funds out of my account and overdrafted me

Adore Me #2017480
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Unapproved charges

Adore Me #2017478
Hello, We are so sorry to hear that you have experienced trouble with canceling your membership. We do try to help our customers in canceling their membership by offering the following link. Make sure you are logged in to your account and click on this link (https://www.adoreme.com/customer/account?utm_source=unsubscription_macro&utm_medium=cc_email&utm_campaign=online_unsubscription). The cancellation is only successful if you receive the message "You have unsubscribed from the VIP Membership". Refunds are also available, no questions asked. We are so sorry that this has caused an inconvenience. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Never again

Adore Me #2017474
Hello, I'm reaching out from Adore Me's Fraud Prevention Team. We've noticed a suspiciously large charge made to your account. *As we place great importance on your account’s security, and due to the nature of the charge, we have canceled the order as we need confirmation that it has been placed by you.* - The charge made for it has also been refunded back to your card. Please allow 1-3 business days for the full refunded amount to settle back into your charged account. We apologize for any inconvenience caused. ***For us to unblock your account and ensure that the order was placed correctly, kindly confirm at help@adoreme.com if you placed it yourself and also please share the following info: - account's billing/shipping address - email address linked to the account - a screenshot of your bank statements showing the Adore Me charge that was made for this order. You're welcome to block any sensitive information in the screenshot, as we only need to verify the Adore Me charge. We truly apologize again for this inconvenience and appreciate your patience and understanding in this matter. Hope to hear from you soon! Best wishes, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Refund

Adore Me #2017472
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at help@adoreme.com? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Walk pop

Adore Me #2017471
Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at help@adoreme.com? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Be careful, Adore me is a scam and has no moral company!

Adore Me #2017470
Hello, Thank you for reaching out. We had an unexpected volume of orders that has affected the processing time of certain orders and the email response time as well. We are working hard on clearing this out. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at help@adoreme.com or for faster service call us by telephone at 1.800. 433.2367 (Monday – Sunday 8:30 a.m. – 8:30 p.m. (EST))? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to find a solution for you. Please note, that you can request a refund for the restocking fee. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Delay processing

Adore Me #2017468
Hello, Thank you for reaching out. We had an unexpected volume of orders that has affected the processing time of certain orders and the email response time as well. We are working hard on clearing this out. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at help@adoreme.com or for faster service call us by telephone at 1.800. 433.2367 (Monday – Sunday 8:30 a.m. – 8:30 p.m. (EST))? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to find a solution for you. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Waiting over a month for an order

Adore Me #2017467
Hello, Thank you for reaching out. We had an unexpected volume of orders that has affected the processing time of certain orders and the email response time as well. We are working hard on clearing this out. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at help@adoreme.com or for faster service call us by telephone at 1.800. 433.2367 (Monday – Sunday 8:30 a.m. – 8:30 p.m. (EST))? We would greatly appreciate it. It would help us greatly to find a solution for you. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Returned order and NO refund!

Adore Me #2007413
Hello Amber, We are so sorry to hear that our warehouse did not process your return as of yet. We have looked into this and noticed that there is some backlog return-wise. No worries, taking into consideration that your tracking shows that we received the package we have issued a full refund for this return. We hope this helps. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

This is a scamm

Adore Me #1998302
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30 day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Processing/ Shipping

Adore Me #1998295
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30 day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1998422
Did you even read my post? It has nothing to do with payment, VIP program or anything along those lines. It does have everything to do with you absolutely ridiculous shipping and processing times.
comment to review:

Order

Adore Me #1984941
Hello, Thank you for your honest review. I am afraid your order is being returned to us! We will contact you upon receiving it and provide you with store credit to reorder at your convenience! Please double-check your address on file before reordering. Our apologies for the inconvenience. Kind regards, Adore Me - Eniko
0 0
Show
comment to review:

Shady Business Practices

Adore Me #1984044
Hello, Thank you for reaching out. Please be informed that the fact that you are not able to log in is not a business practice on our end, but a technical issue. It is possible that you wrote a typo in your email address and that is why you cannot log in to your account and request a new password. Please, check your email if you have received a confirmation email about your order. If you haven't it means that your email address was written incorrectly. No worries, we can help. If you contact us at help@adoreme.com and give us your name and shipping address we will be able to locate your account and assist you to cancel your membership. You can find information about the cancellation of your membership on our FAQ pages as well. I hope this helps. Kind regards, Adore Me
0 1
Show
comment to review:

I want my money back

Adore Me #1983087
Hello Kim, I would be happy to help. But please give me more information related to your account. I will need either an order number from your account, an email address or a full name with shipping address. After I located your account I will be able to assist you right away. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

I want my money back

Adore Me #1982798
Hello Kim, Please contact us at help@adoreme.com or give us here an order number related to your Adore Me account so that we can assist you further. Best wishes, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

I want my money back

Adore Me #1982752
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30 day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me
0 0
Show
1 reply
kimberley w Emu
#1982765
Cancel my account
comment to review:

Cancel account

Adore Me #1982235
Hello, Thank you for your honest review. Could you give me an order number related to your account? I would happy to assist you right away to cancel the membership. Kind regards, Adore Me - Eniko
0 0
Show
comment to review:

My past account says I am unauthorized

Adore Me #1976913
Hello, I am so sorry to hear about your issue. I have checked and it seems we have some cases still pending after an unexpected volume of emails, however, we are working diligently to assist all of our customers. In the meantime if you can give me an order number, customer ID or a name I can find out more to assist you. Please accept our sincere apologies for the waiting time. Kind regards, Adore Me - Eniko
0 0
Show
comment to review:

I want my money back I dnt knw y it was taken out of my account

Adore Me #1974593
Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month. The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime. We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions! We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Haven’t received item

Adore Me #1972777
Hello Ricquia, We were also disappointed to see how long it took your package to reach you. This is indisputably unacceptable. Please, be informed that we have refunded you in full for this package. We hope you will accept our sincerest apologies. Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business days processing time and 3 to 7 business days delivery, there are occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control. Kind regards, Adore Me
0 0
Show
comment to review:

Unethical Business Practices

Adore Me #1972747
Hello Daniel, We are so sorry to hear that the membership has caused confusion and that you could not reach our customer service. Please, note that we are available via the email address help@adoreme.com as well and we are happy to assist. Refunds are of course available and our representatives will be happy to assist you with that as well. Please note the VIP membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credits that you can shop with any time. We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no questions asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges. We hope you will contact us soon. Kind regards, Adore Me
0 0
Show