comment to review:

Terrible Customer Service

Adore Me #1630216
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to hear that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Rest assured that we will assess your complaints to deduct measures we can adopt to prevent issues of this nature in subsequent times. Unfortunately, we cannot identify your account through this application. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? We look forward to hearing from you. Our customer service is available to assist you with any issues you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 1
Show
comment to review:

Fraud-stole my money with no product to be seen!

Adore Me #1629466
Hello Alex, Thank you for your review! I'm very sorry to hear that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Unfortunately, we cannot identify your account through this application. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Shipping issues

Adore Me #1623866
Hello, Thank you for reviewing us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right, as this is not the kind of experience we would want you to have. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

My order has been processing for a month?

Adore Me #1618376
Hello, Thank you for your review! We want to apologize for the unpleasant experience regarding the shipping of your order. Rest assured that we are working on getting everything sent out as soon as possible. Unfortunately we cannot identify your Adore Me account through this platform.Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Horrible customer service

Adore Me #1612696
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to hear that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Rest assured that we will assess your complaints to deduct measures we can adopt to prevent issues of this nature in subsequent times. Unfortunately, we cannot identify your account through this application. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email or phone, so that we can be able to assist you? I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Late order and sneaky charges

Adore Me #1611421
Hello, Thank you for your review! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. You have no obligation to buy every month. All you need to do is visit your showroom before the fifth and either shop or skip. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. I would love to look into your case specifically and assist you regarding this matter, however, I will need your email address to do so. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. So, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you regarding this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Shipping and Tracking is a joke

Adore Me #1608838
Hello, Thank you for reviewing us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right, as this is not the kind of experience we would want you to have. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address or the order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Worst Customer Experience of MY life

Adore Me #1608158
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to hear that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Rest assured that we will assess your complaints to deduct measures we can adopt to prevent issues of this nature in subsequent times. Unfortunately, we cannot identify your account through this application. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

E-gift Card info never received

Adore Me #1600683
Hello, Thank you for taking your time to review us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and at this time, we can only apologize that we were not able to assist you immediately. I would like you to know that your concern has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email in relation to this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Charged my card with no merchandise sent

Adore Me #1595950
Hello, Thank you for reviewing us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right, as this is not the kind of experience we would want you to have. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address or the order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Scam Artists

Adore Me #1594626
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. Rest assured that we are following the feedback that we are receiving and we do intend to act on it as soon as possible. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this email address. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Want out of the program

Adore Me #1591325
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. This is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. So, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution regarding this matter. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Horrible--- No supervisors or anywhere to complain too

Adore Me #1590296
Hello, Thank you for your reply! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and at this time, we can only apologize that we were not able to assist you immediately. Furthermore, after taking a look into your account to gain some further insight into how we may assist you at this time, I could see that you have been already full refunded for your order 304951994, as it follows: $159.80 as Store Credit and $85.85 on Credit Card. Please let us know if there is anything further we may do to help. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Horrible--- No supervisors or anywhere to complain too

Adore Me #1587517
Hello, Thank you for letting us know! We apologize for the unpleasant experience you had with the shipping of your order. Don’t worry, your review has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email regarding this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 1
Show
comment to review:

Bad service and company policies

Adore Me #1587512
Hello Todd, Thank you for sharing more context for your case! Our agents would be more than happy to assist you by email regarding this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help! Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Bad service and company policies

Adore Me #1586966
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. Rest assured that we are following the feedback that we are receiving and we do intend to act on it as soon as possible. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this application. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1587027
Hello Todd, Thank you for contacting Adore Me. I am sorry to hear that you are unable to use the gift card that you have. As you requested to be refunded for the gift cards that you ordered, Order #30346****. I'll escalate it to our account specialist so you will be refunded. We'll send you an email once it is processed. Let me know if there's anything else I can do for you. We're always happy to help! Best regards, Adore Me - Selle
comment to review:

Money taken from my bank account

Adore Me #1584681
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. This is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. So, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution regarding this unacceptable issue. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Refund

Adore Me #1584103
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Poor Costumer Service and Shipping

Adore Me #1584101
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and rest assured that I’ll be sure to forward your feedback to the most appropriate department in order to be reviewed and taken into consideration. Unfortunately, as previously mentioned, we are unable to identify your account through this application. If you could get back to us and provide your email address or order number, so we can be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter, we would highly appreciate it. I do apologize that I was not able to help you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Robbed

Adore Me #1580408
Hello, Thank you for your feedback! I am very sorry to hear that the experience you had was less than perfect. This is not the type of service we want to offer to our customers. We appreciate your feedback and I am going to forward your concern to the most appropriate department, in order to improve our services. Unfortunately, I cannot identify your active Adore Me account using the email address from where you are sending this review. This being the reason why we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further assist you with the most suitable solution regarding this matter. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 1
Show
1 reply
Chyana k
#1580522
That is crap my email is the same as on my acccount it’s the email I use every time I’ve called so that you all can pull up my info. I don’t appreciate the lies and false information
comment to review:

Pissed off to the fullest

Adore Me #1580407
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. This is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. So, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution regarding this unacceptable issue. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

FRAUD!!!!!

Adore Me #1578182
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1579291
That doesn’t work I tried emailing that email and I didn’t get my problem resolved and it’s been almost a month since it happened
comment to review:

Wrongly charged

Adore Me #1578180
Hello Stefanie, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear that our services did not meet up with your expectations. We always appreciate customers who let us know when things aren’t right as this will surely help us improve our ability to assist them. Therefore, I have forwarded you feedback to the proper department for it to be reviewed and taken into consideration. Furthermore, after taking a look into your account to gain some further insight into how we may assist you at this time, I could see that you have already been contacted by our customer care representatives and you have discussed this issue. Please be advised that you have at least two different accounts with Adore Me (steffsakosk@gmail.com and weopeoneo@gmail.com). However, I could see that you are no longer a VIP member and you don't have any store credit on these accounts. So, can you please verify if you are registered with another email address for the VIP subscription? If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Pissed consumer

Adore Me #1577579
Hello, Thank you for reviewing us and we apologize that we were not able to get back at you sooner! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right as this will surely help us improve our ability to assist them. Therefore, I have forwarded you feedback to the proper department for it to be reviewed and taken into consideration. However, this is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the occurrences that you encountered and that we were not able to assist you immediately. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

No refund

Adore Me #1576241
Hello, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! It seems like you may have selected the VIP membership option at checkout. The details can be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. Unfortunately, we are unable to access your account through this application. This being the reason why we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further assist you regarding this matter. Please let us know if there is anything further we may do for you. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Great Until Wrong Product was sent

Adore Me #1573874
Hello Brittany, Thank you for your reply! I am very sorry to hear that you did not receive your Adore Me product in pristine condition. We understand that this was very frustrating and will do our best to ensure that our warehouse team is aware of this issue. At this time, we can only apologize for this unfortunate occurrence and that we were not able to assist you immediately. Furthermore, after taking a look into your account to gain some further insight into how we may assist you at this time, I could see that you have already been contacted by our customer care representatives and you were provided with a full refund for this regrettable issue. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding in this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Great Until Wrong Product was sent

Adore Me #1572539
Hello, Thank you for reviewing us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right as this will surely help us improve our ability to assist them. Therefore, I have forwarded you feedback to the proper department for it to be reviewed and taken into consideration. However, this is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the occurrences that you encountered and that you have not been adequately assisted. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1572567
bmpierce685@***.com
comment to review:

Total scam

Adore Me #1572537
Hello. Thank you for taking your time to review us! I am very sorry to hear that you're disappointed with our services.This is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. So, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution regarding this unacceptable issue. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Irritated with this company

Adore Me #1572536
Hello, Thank you for your feedback! We are very sorry to hear that you were inconvenienced with a poor service. Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Elite membership scam?

Adore Me #1570412
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. This is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Ponzi Scheme

Adore Me #1570411
Hello, Thank you so much for your reply! We are very glad to hear we could help you and we hope you will enjoy your shopping experience with us from now on. Don't hesitate to contact us for any issue you encounter. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Ponzi Scheme

Adore Me #1564445
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order. It is our constant wish to offer quality services and products to our customers and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. At this time, we can only apologize for this unfortunate occurrence. Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in five business days. However, unfortunately, we have been experiencing processing delays in our distribution center recently, because we were relocating to our new warehouse. Rest assured that this type of inconvenience will no longer occur once we fix all our issues with the facility. We want to inform you that at this time each order is a priority for us. I perfectly understand your concern, and again, I'd like to apologize for the frustration and the inconvenience that this had caused you. We've taken note of this incident and we'll definitely do our best to improve our services, especially in terms of shipping. Please let us know if there is anything further we may do to help. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1568992
***UPDATE*** Order#30505****. Adore Me!!! You have redeemed yourselves TREMENDOUSLY!! They FULLY REFUNDED my purchase, AND sent the items that I ordered! Great quality product. I'm very impressed! Now that's CUSTOMER SERVICE!! Do your due diligence and fix your shipping and processing times PLEASE!! And again, thank you.
comment to review:

How does the rewards credit works?

Adore Me #1559174
Hello, Thank you for your reply! We are sorry for any confusion this deal may have caused you. Don’t worry, I have assigned your case to a representative, who will contact you by email regarding this matter. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

How does the rewards credit works?

Adore Me #1558344
Hello, Thank you for taking your time for the review! I would be more than happy to assist you with the issue regarding your reward points and provide a suitable solution, however I will need your email address to do so. Therefore, I am kindly asking you to get back to us with this information. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1558376
Luvleroze123@***.com
comment to review:

They rip you off on returns/exchanges

Adore Me #1558338
Hello, Thank you for sharing more context for your order! Our agents would be more than happy to assist you by email regarding this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help! Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Katrena Yjh
#1558492
I have emailed twice. I have messaged on facebook too. Didn’t get replies to anything I have sent and it’s almost been a week.
comment to review:

They rip you off on returns/exchanges

Adore Me #1557614
Hello, Thank you for reviewing us! I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. To this end, I would be more than happy to assist you with the issue regarding your order and provide a suitable solution, however I will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Katrena Yjh
#1557731
My original order number was 30487**** and the exchange ID number is 0000678146.
comment to review:

STEALING MONEY

Adore Me #1557612
Hello, Thank you for reviewing us and we apologize that we were not able to get back at you sooner! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right as this will surely help us improve our ability to assist them. Therefore, I have forwarded you feedback to the proper department for it to be reviewed and taken into consideration. However, this is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the occurrences that you encountered and that we were not able to assist you immediately. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Delayed Processing

Adore Me #1557563
Hello, Thank you for your feedback! This is absolutely not the kind of experience we would want you to have. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Delayed Processing

Adore Me #1557561
Hello, Thank you for your reply! We apologize for the high waiting time. Response time varies from channel to channel. Our Customer Service agents will surely get to your emails soon. We kindly ask for your patience this time. Thank you very much! Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Delayed Processing

Adore Me #1557559
Hello, Thank you for letting us know, we are very sorry to hear that you have not received your package at this time. Don’t worry, your request has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email in resolving this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Me cobraron un bil sin mi autorizacion

Adore Me #1556908
Hello, Thank you for taking your time to review us! Please accept our apologies for any confusion that might have appeared regarding our VIP membership. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. You have no obligation to buy every month. All you need to do is visit your showroom before the fifth and either shop or skip. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your email address to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Out for your money!

Adore Me #1550331
Hello, Thank you for taking your time to review us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right as this will surely help us improve our ability to assist them. Therefore, I have forwarded you feedback to the proper department for it to be reviewed and taken into consideration. However, this is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered and that we were not able to assist you immediately. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1551670
Update: Immediately after writing the review I received an email saying my packages shipped. However, the set I really want it was not available in miy size after having advertising that it was and still having it in stock on the website. Instead of me saving $39.95 back or a full store credit or even the option to choose another set I only received a a whopping $10 credit in my account. As for my ticket #136****, I emailed help@***.Com and too much of they were still no help. They sent me to the fact and questions page and said someone will follow up shortly and I haven't heard anything since! after seeing people in similar situations I still believe that this company is out to take your money. Because I've been a VIP member with other subscription membership and I've never seen this lack of customer service. I also work for a major airline and I would not recommend this to any of my flight attendants nor agents to be wearing underneath their uniforms every day so you just missed out on a partnership sorry adoreme. Com.
comment to review:

ADORE ME WILL STEAL YOUR MONEY!

Adore Me #1550247
Hello, Thank you for your review! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. You have no obligation to buy every month. All you need to do is visit your showroom before the fifth and either shop or skip. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Delayed in Processing

Adore Me #1548960
Hello, Thank you for taking your time to reply us! I perfectly understand your concern, and I'd like to apologize for the frustration and the inconvenience this unfortunate occurrence had caused you. I can assure you, we are doing everything we can to resolve this shipping issue as quickly as possible. Furthermore, after taking a look into your account, I could see that you have already been in contact with one of our customer service representatives and you were provided with a full refund for the cost of this order. We're looking forward getting your order to you as soon as we can, so you can enjoy your new Adore Me products. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 1
Show
1 reply
Christian E Tob
#1549124
Andrea, I know you are just doing your job, but maybe you should relay to Adore Me that it comes off very bad to post on an open forum the same canned message over and over again. Then when we call, we get the exact same message. You are ignoring the issue and making up excuses instead of being honest with your customers. This is very unfortunate because I have spent thousands of dollars with your company only to be let down by dishonesty. Stop with the canned responses and tell us the truth, please.
comment to review:

Delayed Processing

Adore Me #1548175
Hello, Thank you for taking your time for the review! We are very sorry to hear you are having such an unpleasant experience with the shipping of your order. Don’t worry, your review has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email regarding this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1556134
This is all the time. They won’t help. It’s happening to me now!!!!
comment to review:

Delayed in Processing

Adore Me #1545924
Hello, Thank you for reviewing us! We sincerely apologize for any delay in your order and are so grateful for your patience and understanding. We want to ensure you that our teams are working tirelessly to get your order to you as quickly as possible, so you can enjoy your new Adore Me products. While we're experiencing processing delays now, we will soon be able to get your orders to you faster than ever once we're settled on our new warehouse. I would be more than happy to assist you with the issue regarding your order and provide a suitable solution, however I will need your order number to do so. Therefore, I am kindly asking you to get back to us with this information. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
2 replies
Christian E Tob
#1549128
Andrea, I know you are just doing your job, but maybe you should relay to Adore Me that it comes off very bad to post on an open forum the same canned message over and over again. Then when we call, we get the exact same message. You are ignoring the issue and making up excuses instead of being honest with your customers. This is very unfortunate because I have spent thousands of dollars with your company only to be let down by dishonesty. Stop with the canned responses and tell us the truth, please.
comment to review:

Delayed in Processing

Adore Me #1545923
Hello, Thank you for taking your time to reply us! We are very sorry to hear you are having such an unpleasant experience with the shipping of your orders. It is our constant wish to offer quality services and products to our customers and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If you could get back to us and provide the order number, so we can be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter, we would highly appreciate it. I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Awful. I will never be buying anything from them again

Adore Me #1545921
Hello, Thank you for reviewing us! I am very sorry to hear that you will not receive your package in a timely manner, as we were relocated to the new warehouse. Not to worry, we'll make sure that this type of inconvenience will no longer occur once we fix all our issues with the facility. Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in five business days. We want to ensure you that our warehouse is putting all efforts into completing your order's processing as fast as possible so it can get to you at the earliest possible moment, as we're aware of how important it is to not only offer quality products but to also process and deliver them in a timely manner, no matter the circumstances. We kindly ask for your patience this time. Thank you very much! If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1546743
No, you can’t help me in any way. I just want my *** to arrive before I go on my honeymoon. But I won’t get to that because y’all screwed me over and can’t do your freaking job.
comment to review:

Shipping When?

Adore Me #1545243
Hello Hailey, Thank you for letting us know! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. Rest assured that we are following the feedback that we are receiving and we do intend to act on it as soon as possible. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Adore me is a joke!!

Adore Me #1545236
Hello, Thank you for reviewing us! I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products to our customers and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Furthermore, after taking a look into your account to gain some further insight into how we may assist you at this time, I could see that you have already been contacted by our customer care representatives and you have discussed your concern. Therefore, your order was shipped out on August 21st, 2018 and you should receive the package within the next few days. It is not our intention to create inconveniences for our customers while ordering and we wish to ensure that all orders are processed, shipped and delivered in a timely manner. However, we're currently experiencing backlogs and delays because, we have just transitioned to a new warehouse. And while we're experiencing processing delays now, we will soon be able to get your orders to you faster than ever once we're settled on our new warehouse. Once more, I would like to apologize for any and all inconvenience you have faced. We will continue to do all we can...
Show more
0 0
Show