comment to review:

Adore Me - Review in Footwear and Clothing category from Perth, Western Australia

Adore Me #1960103
Hello, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! It seems like you may have selected the VIP membership option at checkout. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. Also, you don't have to pay every month: there is no membership fee and you can skip the month as many times as you want. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. If you could email us with this information we would highly appreciate it. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Charges without product

Adore Me #1936082
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear that you have a negative opinion related to Adore Me. We always wish to ensure a great customer experience and minimize any discomfort as much as possible. Moreover, I would love to look into your case specifically and offer a better assistance. Therefore, I am kindly asking you to contact us via email or phone in order to be able to identify your account and assist you with the most suitable solution. If there is anything else you would like assistance with, please let us know. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Bad bras

Adore Me #1934347
Hello LaDawna, Thank you for letting us know, we will definitely take this under advisement! We deeply apologize for the inconvenience this unfortunate occurrence may have caused. Not to worry, we will take into consideration your complaint and forward it to the management team in order to deduct measures we can adopt to prevent any issue of this nature in subsequent times. We would be more than happy to further assist, unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this platform. Therefore, can you please elaborate your concern further by email or phone and provide us the order number from which this set came from, so that we can be able to help you regarding this matter? Our apologize for not being able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

You are sending my packages to wrong address

Adore Me #1934345
Hello Katelyn, Thank you for reviewing us! We are very sorry for any inconvenience the shipping of your product may have caused. Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for. However, please note that we only provide an estimated delivery date for orders. Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business day processing time and 3 to 7 business day delivery, there are isolated occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control. However, after initiating a more detailed investigation regarding your case it was revealed that you have been contacted by our customer service representatives and you were assisted regarding all of your concerns. Please let us know by email or phone if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

No good

Adore Me #1933905
Hello, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! It seems like you may have selected the VIP membership option at checkout. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. You have no obligation to buy every month. All you need to do is visit your showroom before the fifth and either shop or skip. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works I would like you to know that your concern has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email in relation to this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Late package and double charged

Adore Me #1927535
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry that your order took too long to be delivered. We do understand your inconvenience and we apologize for this issue. Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for. However, please note that we only provide an estimated delivery date for orders. Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business day processing time and 3 to 7 business day delivery, there are isolated occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control. We appreciate your feedback and I am going to forward yours to our management team, to be reviewed and taken into consideration. Please let us know by email if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Money is been taking out of my bank account

Adore Me #1924238
Hello, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! It seems like you may have selected the VIP membership option at checkout. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. Also, you don't have to pay every month: there is no membership fee and you can skip the month as many times as you want. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. If you could email us with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

VIP membership

Adore Me #1923176
Hello Robin, Thank you for your review! We are sorry for any confusion the VIP membership may have caused. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works If you do not skip or make a purchase between the 1st and the 5th, you will see a **$39.95** refundable store credit charge on your card. This store credit is available for your use at any time. Moreover, you have no obligation to make a purchase every month. Also, please note that VIP members have the option to process a refund directly from their account if they forgot to skip or shop, by going directly to this [link](https://www.adoreme.com/customer/account/) and selecting the "Request a refund" option. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. So, we are kindly asking you to contact us via email in order for us to be able to further investigate and assist you regarding this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

I had told them in the past I do not want money taker out of my account and they keep doing it

Adore Me #1922712
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. Please note that this membership is optional. You can unsubscribe online at any time. Just visit our online helpdesk (www.adoreme.com/helpdesk) and follow the instructions. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. Therefore, can you please elaborate your concern further by email, so that we can find the best way to assist you? Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Taking money out my checking account with not authorization.

Adore Me #1921571
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the information necessary to fully understand the VIP program. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. So, we are kindly asking you to contact us via email in order for us to be able to further investigate and assist you regarding this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

They charged my account for no reason

Adore Me #1915449
Hello Kimmarie, Thank you for reviewing us! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the information necessary to fully understand the VIP program. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. We want to apologize for the inconvenience caused by the difficulty in reaching our customer service. Our response time can sometimes vary depending on the number of customers contacting us. Even so, we always do our best to reply to and assist all of our customers in a timely manner. Rest assured that it's our constant goal to further improve all areas of our services, including customers service response time. If there is anything else that we can assist you with at this time, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Freud cancel my membership

Adore Me #1913631
Hello Robin, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with your Elite membership. This is absolutely not the kind of experience we would want you to have, as this program is optional and you're only paying for the sets you keep. When selecting the Elite Membership, you will receive a monthly shipment with three sets. These sets are a reflection of the style profile you have created in your account’s Elite Dashboard. Prior to shipping your Elite Box, we will place a $39.95 authorization charge on your account, to ensure that your card information is valid, so that we may start creating the Elite box for the month. If the charge will pass, it will clear within 1-3 business days and in the meantime we'll begin processing your Elite box. If it won't go through, no box will be created. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. So, we are kindly asking you to contact us via email in order for us to be able to further investigate and assist you regarding this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Iim not wanting to b a future customer or to stay a customer cancel any substrption to adore me don’t want acount with u guys not mow not ever please

Adore Me #1908682
Hello Tabatha, Thank you for reviewing us! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the information necessary to fully understand the VIP program. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. However, after initiating a more detailed investigation regarding your case it was revealed that you have been contacted by our customer service representatives and you were refunded and assisted regarding all of your concerns. Please let us know by email if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Had to file multiple complaints to get refunds and cancel account

Adore Me #1907942
Hello Marguerite, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear that you have a negative opinion related to Adore Me. We always wish to ensure a great customer experience and minimize any discomfort as much as possible. Even so, just like any other company, we do this by following certain internal policies that have been put in place to efficiently help our customers. Moreover, I would love to look into your case specifically and offer a better assistance, however, I will need your email address to do so. If you could get back to us with this information I would highly appreciate it. Therefore, I am kindly asking you to contact us via email or phone in order to be able to identify your account and assist you with the most suitable solution. If there is anything else you would like assistance with, please let us know. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Had to file multiple complaints to get refunds and cancel account

Adore Me #1907941
Hello Marguerite, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear that you have a negative opinion related to Adore Me. We always wish to ensure a great customer experience and minimize any discomfort as much as possible. Even so, just like any other company, we do this by following certain internal policies that have been put in place to efficiently help our customers. Moreover, I would love to look into your case specifically and offer a better assistance, however, I will need your email address to do so. If you could get back to us with this information I would highly appreciate it. Therefore, I am kindly asking you to contact us via email or phone in order to be able to identify your account and assist you with the most suitable solution. If there is anything else you would like assistance with, please let us know. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Worst customer service ever!

Adore Me #1901088
Hello Lisa, Thank you for your feedback! We are very sorry for any inconvenience the shipping of your package may have caused. We appreciate all the feedback received, therefore let me inform you that I already sent yours to the relevant team for it to be reviewed and taken into consideration. Furthermore, I would be happy to assist you with this issue and provide a suitable solution, however I will need your order number to do so. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. I am sorry that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. And please let us know if there is anything further we may do to help. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Order not received

Adore Me #1901087
Hello Bridgette, Thank you for reviewing us! We do understand your inconvenience and we apologize for this issue. Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for. However, please note that we only provide an estimated delivery date for orders. Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business day processing time and 3 to 7 business day delivery, there are isolated occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control. I would like you to know that your concern has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email in relation to this matter. Please let us know if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Tried contacting you several times by phone and e-mail and no response. I AM PISSED!

Adore Me #1901084
Hello Roland, Thank you for taking the time to write this review. We are very sorry for the difficulties that you have encountered. We always wish to ensure a great customer experience and minimize any discomfort as much as possible. Even so, just like any other company, we do this by following certain internal policies that have been put in place to efficiently help our customers. I took a look at your account to better understand the issue and I could notice that you were already assisted regarding replacing your items. We always guarantee assistance whatever may happen to your package. If there is anything else that we can assist you with at this time, please let us know. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Horrible Customer Service

Adore Me #1901082
Hello Roland, Thank you for the review! I am very sorry to hear you had such an unpleasant experience. We appreciate all the feedback received, therefore let me inform you that I already sent yours to the relevant team, to be reviewed and taken into consideration. Furthermore, I would be happy to assist you with this issue and provide a suitable solution, however I will need your order number to do so. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? We look forward to hearing from you. And please let us know if there is anything further we may do to help. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Being charged when I cancelled membership

Adore Me #1855972
Hello Reese, Hello, Thank you for your feedback! We apologize for the experience so far and are so grateful for your patience and understanding. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email in order for us to be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Overcharging

Adore Me #1855966
Hello Brittany, Thank you for reviewing us! I am very sorry that you felt misled by the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the information necessary to fully understand the VIP program. Please note that this membership is optional and you may unsubscribe at any time. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. Therefore, can you please elaborate your concern further by email, so that we can find the best way to assist you? Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Took money from my card again

Adore Me #1855964
Hello, Thank you for your feedback! We apologize for the experience so far and are so grateful for your patience and understanding. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email in order for us to be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Charging me monthly and I didn’t order

Adore Me #1847199
Hello Emilia, Thank you for reviewing us! I am very sorry that you felt misled by the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the information necessary to fully understand the VIP program. Please note that this membership is optional. You can unsubscribe online at any time. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. Therefore, can you please elaborate your concern further by email, so that we can find the best way to assist you? Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Need a return call regarding package not revived.

Adore Me #1842048
Hello, Thank you for your feedback! We apologize for the experience so far and are so grateful for your patience and understanding. It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email in order for us to be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 1
Show
comment to review:

Never

Adore Me #1827562
Hello, Thank you for reviewing us, we will take this under advisement! We are sorry for any inconvenience this situation might have caused you. We would be more than happy to offer you a better assistance, unfortunately, we cannot identify the account that you've mentioned above through this platform. Therefore, we kindly ask you to get back to us by email or phone with the below information, so we could be able to assist you in this matter. Alternate Email Address :: Order Number :: Complete Billing Address :: Phone Number used on the account :: We do apologize that we were not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Stay away

Adore Me #1827555
Hello, Thank you for reviewing us. We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with this product. We appreciate all the feedback received, therefore let me inform you that I already sent yours to the relevant team, to be reviewed and taken into consideration. Furthermore, we would like to be able to help you out appropriately, therefore, we would kindly ask you to provide us by email, the order number from which this item came from. Please email us if there is anything else we may do to assist. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Make sure they understand that u bill them right away

Adore Me #1827552
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear that our membership was in any way unclear. We would be more than happy to explain exactly how it works and further assist you, however we will need your order number or email address to do so. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this platform. Therefore, we kindly ask you to get back to us by email or phone, so we could be able to investigate and help you. Our apologize for not being able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Never Again

Adore Me #1792159
Hello, Thank you for reviewing us! We apologize for the unpleasant experience you had so far. We appreciate all the feedback received, therefore let me inform you that I already sent yours to the relevant team, to be reviewed and taken into consideration. Furthermore, I would be happy to assist you with this issue and provide a suitable solution, however I will need your order number to do so. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? We look forward to hearing from you. Also, if you would like to speak with a customer service member directly, please give us a call at 1.800.433.2367 Monday - Friday from 8:30 AM until 8:30 PM (EST). Please let us know if there is anything else we may do to assist. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 1
Show
comment to review:

Purchase issues

Adore Me #1792153
Hello, Thank you for your feedback! We are very sorry to hear that you had an unsatisfactory experience. As we continuously work on improving our products and services, rest assured that we've taken note of your feedback and submitted it to the appropriate teams for review and consideration. However, please note that our customer care representatives don't have the option to contact you via phone, which is why I'm writing you here. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this platform. Therefore, we are kindly asking you to elaborate your concern further by email, so that we can look into your case specifically and address it with a resolution. Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Don’t order

Adore Me #1787028
Hello, Thank you for taking your time to review us. We are very sorry to hear that you have not received your package at this time. Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business day processing time and 3 to 7 business day delivery, there are isolated occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control, as the delivery process is carried out entirely by our shipping partners. We would be more than happy to assist you and provide a suitable solution, however, we cannot identify your Adore Me account through this platform. So, would you mind providing by email, the order number or the email address associated with your order? We look forward to hearing from you. If there is anything else that we can assist you with at this time, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 2
Show
comment to review:

My account

Adore Me #1787026
Hello, Thank you for your review! We are very sorry to hear you couldn't reach us by phone. We understand how important it is for our customers to not only receive quality products, but also quality services which includes customer service on all the channels through which our customers can get in touch with us. Response time can sometimes vary depending on the number of customers contacting us. Even so, we always do our best to reply to and assist all of our customers in a timely manner. Not to worry, it's our constant goal to further improve all areas of our services, which includes customers service response time. As an alternative, you're always welcome to contact us by email, chat or on our Facebook Page through a Private Message, where we'll also be happy to help. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Get address correctly

Adore Me #1782582
Hello, Thank you for reviewing us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right, as this is not the kind of experience we would want you to have. Therefore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address or the order number to do so. If you could get back to us by email with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Still have not received my shipment

Adore Me #1782581
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further investigate and assist. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Kept charging for a year

Adore Me #1765269
Hello, Thank you for reviewing us and I apologize that I was not able to reply you sooner. Unfortunately, I cannot identify your Adore Me account through this platform. Therefore, I am kindly asking you to elaborate your concern further by email, so that we can look into your case specifically and address it with a resolution. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Shipping Time Frame NOT HONORED!!!! BEWARE!

Adore Me #1759558
Hello, Thank you for your review! We apologize for the inconvenience this situation may have caused. As we continuously work on improving our products and services, rest assured that we've taken note of your feedback and submitted it to the appropriate teams for review and consideration. At Adore Me, our greatest desire is to ensure our customers are satisfied at all levels and find the most suitable way to fix their problems without delay. Furthermore, we would be more than happy to assist you regarding your order, however we will need your order number to do so. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this platform. Therefore, we are kindly asking you to get back to us by email, so we could be able to assist you in this matter. Our apologize for not being able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 1
Show
comment to review:

Can't find return lable

Adore Me #1731908
Hello, Thank you for letting us know! We are very sorry for any inconvenience this situation might have caused you. We are kindly asking you to get back to us by email, so we could be able to identify your Adore Me account and assist you in this matter. Best, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Are they actually shipping from China?

Adore Me #1718833
Hello, Thank you for your review! Please accept our sincere apologies for the difficulties the shipping of your order may have caused you. Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for, neither the impression that we want you to have towards Adore Me. Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in five business days. However, we usually advise International customers to wait 14 business days for their order to arrive without factoring the time spent in customs. Unfortunately, we can not account for the time spent going through the international customs and border services. We would love to assist you further but, unfortunately, we are unable to locate your account through this platform. Therefore, we are kindly asking you to get back to us by email and provide us your order number. We look forward to hearing from you. Our customer service is available to assist you with any issues you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 2
Show
comment to review:

I want to cancel my membership

Adore Me #1711214
Hello, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! If you want to learn more about what being an Adore Me VIP means, what benefits you have and other essential information, please watch this video (1 minute!): http://www.adoreme.com/how_it_works Still want to unsubscribe? Make sure you are logged in into your account, just click on this [link](http://www.adoreme.com/helpdesk/index/what_you_lose/?utm_source=unsubscription_macro&utm_medium=cc_email&utm_campaign=online_unsubscription) and follow the steps towards "You have unsubscribed from the VIP Membership". Don't hesitate to reach us if you need further assistance. Please be advised that you can resubscribe to our VIP membership anytime, just simply place an order selecting VIP membership option during check out. You can also purchase without the membership on Adore Me Website using the Pay As You Go option during the checkout process. I would be happy to assist you with this request, however I will need your email address to do so. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If there is anything more you would like assistance with, please let us know by email or phone. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Adore Me are Thieves and Scammers

Adore Me #1693748
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. Please note that this membership is optional. You can unsubscribe online at any time. Just visit our online helpdesk (www.adoreme.com/helpdesk) and follow the instructions. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. Therefore, can you please elaborate your concern further by email, so that we can find the best way to assist you? Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Very Upset

Adore Me #1685859
Hello, Thank you for taking your time to review us! We would like to apologize for any confusion our VIP program might have caused you. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the necessary information to fully understand the VIP program. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. Furthermore, after taking a look into your account to gain some further insight into how we may assist you at this time, I could see that you have already been contacted by our customer care representatives and you were provided with a resolution regarding all of your concerns. Don't hesitate to reach us if you need further assistance. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Porque no quiero que me esten cobrando por una membresia

Adore Me #1662647
Hello Heather, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! It seems like you may have selected the VIP membership option at checkout. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. You have no obligation to buy every month. All you need to do is visit your showroom before the fifth and either shop or skip. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. If you could get back to us by email with this information we would highly appreciate it. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

THIS COMPANY IS HANDLE IT BY STUPID MANAGERS

Adore Me #1657419
Hello, Thank you for your feedback! We are sorry for any inconvenience this situation might have caused you. Furthermore, we would be more than happy to assist you regarding your refund, however we will need your order number to do so. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this platform. We apologize for not being able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

THIS COMPANY IS HANDLE IT BY STUPID MANAGERS

Adore Me #1654256
Hello, Thank you for your feedback! We are very sorry to hear that the experience you had was less than perfect. This is not the type of service we want to offer to our customers. Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account using the email address from where you are sending this review. This being the reason why we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further assist you with the most suitable solution regarding this matter. If there is anything more you would like assistance with, please let us know. Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

3 months delivered? 3 months waiting!

Adore Me #1651682
Hello, Thank you for taking your time to review us! I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. This is absolutely not the kind of experience we would want you to have and at this time, we can only apologize for the unfortunate occurrences that you encountered. Furthermore, I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further investigate and assist you with the most suitable solution regarding this unacceptable issue. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 2
Show
comment to review:

Order late

Adore Me #1650603
Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear you are having such an unpleasant experience with the shipping of your order. Delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for. Even though we do our best to ensure a perfect shipping experience, there are isolated occurrences when despite our best efforts orders can be delayed due to external factors beyond our control as the delivery process is carried out entirely by our shipping partners. We place all of our trust in our shipping partners as they have exhibited quality and timely deliveries, even when faced with different adversities. We're sure that they'll do their best to avoid such an unpleasant situation in the future. While we couldn't foresee this issue, this doesn't mean that it will go unnoticed, as we always work on raising to a higher standard all aspects of our products and services. Furthermore, I would be more than happy to assist you regarding your package, but I will need your order number to do so. Therefore, I am kindly asking you to get back to us with this information on email, chat or phone. Unfortunately, we are unable to identify your account through this platform. I do apologize that I was not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 1
Show
comment to review:

Ripped off

Adore Me #1647203
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear that you had an unpleasant experience. We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

This company is horrible and predatory

Adore Me #1647202
Hello, Thank you for your feedback! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. It is true that we do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. Also, we would like you to know that there is no membership fee and you have no obligation to buy every month. All you need to do is visit your showroom before the fifth and either shop or skip. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. Moreover, please note that the membership is optional. You can easily unsubscribe online at any time by visiting our helpdesk: www.adoreme.com/helpdesk. Last but not least, we apologize for any confusion our return policy may have caused. Please note that every time you start a RMA request, you are promptly provided with exchange code(s) that you can use to reorder the items that you want, without having to wait for the products to get back to us. If you are returning for a refund and not exchanging, you should receive a refund as soon as your package is received and inspected by our warehouse. For further information, please visit: http://www.a...
Show more
0 1
Show
comment to review:

Scammers

Adore Me #1647193
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry to hear that our services did not meet up with your expectations. Your feedback is highly appreciated and I’ll be sure to forward it to the relevant department, so in the future we’ll be able to better cater to your needs. Rest assured that we are following the feedback that we are receiving and we do intend to act on it as soon as possible. Unfortunately, we are unable to identify your account through this application. If you could get back to us and provide your email address or order number, so we can be able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter, we would highly appreciate it. We do apologize that we were not able to assist you immediately. We look forward to hearing from you. Should you have any other question or concern, please let us know. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc. Best regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Molesta

Adore Me #1634663
Hello, Thank you for taking your time to review us! We are very sorry that you felt this way about the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the necessary information to fully understand the VIP program. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works. Rest assured that we are following the feedback that we are receiving and we do intend to act on it as soon as possible. However, we cannot identify your Adore Me account through this application. Therefore, can you please elaborate your discontent further by email, so that we can be able to assist you? We look forward to hearing from you. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com
0 0
Show
comment to review:

Processing and no answers

Adore Me #1630217
Hello, Thank you for your feedback! I am very sorry that your order was affected by the extended processing. We have been working continuously to provide our customers with a better and more efficient shopping experience. Not to worry, we'll make sure that this type of inconvenience will no longer occur. Unfortunately, I cannot identify your Adore Me account through this application. Therefore, can you please elaborate your concern further by email and provide us the order number, so that we can find the best way to assist you? Rest assured that our team is taking this matter with utmost urgency. I again apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding in this matter. We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me, help@adoreme.com
0 2
Show