comment to review:

Viking canceled cruise, due to covid, but no refund received!

Viking Cruises #2063529
Thanks for reaching out, Betty. We hear your concerns and would like the opportunity to investigate the details of your individual booking to help where possible. To better assist, please email us at TellUs@vikingcruises.com with your booking information. We look forward to connecting with you soon, Betty, and wish you a lovely day.
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#2063981
I will try Viking's suggestion to email them. I give it one week to reply. After all it has been almost 5 monyhs since original cancellation!
comment to review:

There is no customer service . I had a terrible experience with the flight and loosing my necklace

Viking Cruises #2063454
We are sorry to learn delays and lost luggage during air travel impacted your cruise experience, Soraya. While our records show that staff aboard your ship were able to coordinate with the airline to locate your luggage, your disappointment is understandable. Should you wish to discuss any aspect of your sailing further, we welcome you to email us at TellUs@vikingcruises.com. Thank you.
0 0
Show
comment to review:

Complain about my experience with Viking Cruise and the extra charge on my credit card

Viking Cruises #2063452
We’re in receipt of both of your reviews, Soraya, and appreciate you sharing your experience. Again, we would welcome the opportunity to address any lingering disappointment, and invite you to email us at TellUs@vikingcruises.com. Thank you.
0 0
Show
comment to review:

Reimbursement for the travel delay

Viking Cruises #2056945
Thank you for reaching out, Vytautas. We are thrilled to hear about your experience while on board and delighted for the opportunity to connect with you directly. At this time, we can see that you’ve recently connected with one of our representatives, however, we remain available to help where possible should you like clarity on next steps or require assistance. Accordingly, we encourage you to reach out to us at TellUs@vikingcruises.com with your booking information so that we can connect you with a member of our Customer Relations department. Your patience is appreciated, Vytautas, and we look forward to connecting soon.
1 0
Show
comment to review:

Pre-Cruise hotel

Viking Cruises #2053021
We're disappointed to hear your pre-extension hotel stay did not meet expectation, Pamela, and would appreciate the opportunity to address your experience. Please email TellUs@vikingcruises.com with your booking information for follow-up. Thank you for bringing this to our attention.
0 0
Show
comment to review:

Help. Supposed to leave 8/23/2021.

Viking Cruises #2049622
Thank you for your feedback, Sylvia. We are pleased to learn that a member of our Customer Relations department was able to adequately address your concerns. Please feel welcome to reach back out to your handling agent directly if you have any remaining questions, as we will be happy to further assist.
0 0
Show
comment to review:

A suggestion

Viking Cruises #2012545
We regret to learn of your disappointment, and are interested in learning the details of your experience, along with your booking details, at Tellus@vikingcruises.com so we may better assist. Thanks for reaching out—we hope to hear from you soon.
0 0
Show
comment to review:

Complaint

Viking Cruises #2009153
We appreciate your review and thank you for the opportunity to respond, Bill. While we regret to hear if the terms of rebooking were in any way unclear, despite our efforts for transparency, we’re pleased to see a member of our Customer Relations team has been in close contact and an amicable resolution was attained. Should you have any lingering questions, you’re encouraged to connect with us at 1-877-668-4546 for further assistance.
0 0
Show
comment to review:

Viking will not refund our money for a cancelled cruise

Viking Cruises #1990507
Thank you for your comments, Samir. Our records indicate since providing us with an outline of your concerns, a member of our Customer Relations team has been in touch to provide a mutually agreeable resolution. Should you have any lingering questions, you’re encouraged to connect with them directly for further assistance.
0 0
Show
comment to review:

Cancelled cruise

Viking Cruises #1988706
Thank you very much for providing us with a detailed account of your concerns. We understand your disappointment and sincerely regret that your last correspondence with us fell below your expectations. We’re pleased to see since posting your comments, members of our Customer Relations team have been in touch regarding your request and we’re happy to hear a mutually agreeable resolution was attained. We apologize for any inconvenience this may have caused and encourage you to connect with us directly at 1-877-668-4546, should you have any questions.
0 0
Show
comment to review:

See below

Viking Cruises #1969469
Thank you for taking the time to share your feedback with us, Ron, though we regret your disappointment in our service. We are, however, pleased to see that a member from our Customer Relations department has spoken with you directly since posting your comments here and an agreement has been reached. Should you have any further questions or wish to discuss next steps, your handling agent will be happy to hear from you. We appreciate the opportunity to speak with you and wish you all the best.
0 0
Show
comment to review:

My husband died

Viking Cruises #1963178
We regret to hear of the circumstances surrounding your cancellation and express our sincerest condolences during this difficult time. We’re interested in learning more about the situation you’ve described and encourage you to connect with us at Tellus@Vikingcruises.com with your booking details so we may further assist.
0 0
Show
comment to review:

Unprofessional, uncaring, unproductive

Viking Cruises #1936430
Thank you for providing us with an outline of your concerns, Sandra M. Although we regret to hear of the situation you’ve described, we’re interested in learning more, and encourage you to connect with us at Tellus@Vikingcruises.com with your booking details so we may further assist.
0 0
Show
comment to review:

Unprofessional, uncaring, unproductive

Viking Cruises #1936429
Thank you for providing with an outline of your concerns, Sandra M. Although we regret to hear of the situation you’ve described, we’re interested in learning more, and encourage you to connect with us at Tellus@Vikingcruises.com with your booking details so we may further assist.
0 0
Show
comment to review:

Viking refuse to provide a refund

Viking Cruises #1935016
Thank you for reaching out, Suzanne. We hear your concerns and are interested in discussing your comments further. To better assist, we welcome you to sharing your booking details with us at TellUs@vikingcruises.com. We hope to hear from you soon and wish you a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

Refund problem due to Covid

Viking Cruises #1927415
Thank you for your comments, Barbara A. We hear your concerns and regret you remain displeased, despite our efforts to provide transparency in our invoices. While we understand this may not have been your desired outcome, you're encouraged to connect with your handling agent directly should you have any lingering questions. We appreciate the opportunity to respond and thank you for your valuable feedback.
0 0
Show
comment to review:

Great contact until all broke loose

Viking Cruises #1914375
We appreciate you sharing your concerns, Cheryl C., and would welcome the opportunity to address your comments. Accordingly, we invite you to share your booking details with us at TellUs@vikingcruises.com so that we may assist you further. We hope to hear from you soon and wish you a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

Cancelled Sailing-125% premium too low to re book

Viking Cruises #1914021
We hear your concerns, Debbie K., and are interested in learning more. To better assist, we invite you to share your booking details with us at TellUs@vikingcruises.com. We appreciate the opportunity to respond and hope to hear from you soon.
0 0
Show
1 reply
Debbie k Aov
#1914215
I emailed the details yesterday but unfortunately the deadline to request a refund could not be extended so we requested the refund yesterday
comment to review:

Lack of rep

Viking Cruises #1910294
While we regret to hear the circumstances surrounding your cancellation, we’re interested in learning more and encourage you to connect with us directly at Tellus@vikingcruises.com for further assistance and hope to hear from you soon.
0 0
Show
comment to review:

No Refund

Viking Cruises #1893815
Thank you for bringing your concerns to our attention, Tom. Our records indicate since posting your comments, a Customer Relations agent has been in touch, and a mutually agreeable resolution has been attained, in consideration of your request. Should you have additional questions, please feel free to connect with your handling agent directly for further assistance.
0 0
Show
comment to review:

Reduced fare after booking will not lower to match.

Viking Cruises #1893500
We appreciate you bringing this to our attention, Charles B, and would welcome the opportunity to address your comments. Please email the details to TellUs@VikingCruises.com to continue the conversation. Thank you once again for reaching out.
0 0
Show
comment to review:

Three very disappointing customer service call.

Viking Cruises #1889189
We regret to learn of your disappointment, Lorie, and are interested in continuing the conversation. Accordingly, we’ve arranged for a seasoned member of our Customer Relations department to contact you directly. Thanks for your patience—we look forward to connecting again soon.
0 0
Show
comment to review:

They lie about current policy of refund

Viking Cruises #1876090
We’re in receipt of your messages, LynandLindy W, and our records indicate that a member of our Customer Relations team will be reaching out to you soon. Thanks for your patience—we look forward to continuing the conversation.
0 0
Show
comment to review:

They lie about current policy of refund

Viking Cruises #1876089
We’re in receipt of your messages, LynandLindy W, and our records indicate that a member of our Customer Relations team will be reaching out to you soon. Thanks for your patience—we look forward to continuing the conversation.
0 0
Show
comment to review:

Can't get our money back from cancelled cruise

Viking Cruises #1872357
We hear you, Beth, and are interested in discussing your comments further. To better assist, please email us at Tellus@vikingcruises.com with your booking information. We look forward to connecting with you soon.
0 0
Show
comment to review:

Lack of Refund

Viking Cruises #1855024
Thank you for bringing your concerns to our attention, George C. To better discuss the experience described, we have arranged for a member of our Customer Relations department to contact you directly. We appreciate your patience and look forward to connecting soon.
0 0
Show
comment to review:

Viking Sun- Excess baggage charge

Viking Cruises #1847380
Hi, Robert. We are in receipt of your request and appreciate you reaching out. To better assist, we invite you to share your booking details with us at TellUs@vikingcruises.com. We look forward to hearing from you through that outlet and wish you a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

Cronovirus refund

Viking Cruises #1847294
We appreciate you taking the time to reach out to us, rich m, and would welcome the opportunity to review your case further. We welcome you to email TellUs@vikingcruises.com with your booking information and hope to hear from you. Thank you.
0 0
Show
1 reply
Lou K Daz
#1849790
I rebooked my cruise (and have to pay a few hundred more because of the difference in the pricing between this year and next year) literally 12 hours before the Viking-wide cancellations of all cruises, and they wouldn't give me the consideration to let me rebook without having to shell out more money. We had paid for everything, including all shore excursions and extensions, and onboard tips. We have decided that this rebooked cruise will be the last Viking cruise we'll ever take.
comment to review:

Refused refund

Viking Cruises #1846171
Thank you for reaching out. Your comments are concerning and we are interested in learning more. To better assist, we invite you to share your booking details with us at TellUs@vikingcruises.com. We appreciate the opportunity to respond and hope to hear from you soon.
0 0
Show
comment to review:

Too many mailings/expensive booklets that are unnecessary and not wanted.

Viking Cruises #1843718
Thank you for bringing your mailing preferences to our attention. While we regret you no longer wish to receive our brochures, we’d be happy to help you with your request and encourage you to reach out to us directly at Tellus@vikingcruises.com with your mailing address details so that we may further assist.
0 0
Show
comment to review:

Future cruise voucher amount for coronavirus cancellation doesn't apply

Viking Cruises #1839105
We appreciate you reaching out, Lou K., and hear your concerns. To better discuss your comments, we have arranged for a member of our Customer Relations Department to contact you directly and look forward to connecting soon.
1 0
Show
1 reply
Anonymous
#1839150
Thank you. I'll look forward to hearing from someone. - L. Kramer
comment to review:

No recommendations.

Viking Cruises #1827768
Thank you for bringing your change of address to our attention, Joseph. We’d be happy to meet your request and encourage you to reach out to us at Tellus@vikingcruises.com with your previous contact details so that we may update our records. We hope to hear from you soon!
0 0
Show
comment to review:

DON'T ask for a brochure, you will NEVER get off the list.

Viking Cruises #1827765
Thank you for bringing your most recent brochure arrival to our attention, Esta M. As we are still within the timeframe previously provided, we appreciate your patience while the final mailings make their way through the postal system. We thank you for the opportunity to respond and encourage you to reach out to directly us at Tellus@vikingcruises.com should you have any lingering questions.
0 1
Show
2 replies
Esta M
#1828053
This matter has been going on since 2018 - what...you have a 2 year window?
comment to review:

Choose another cruise line!!!!!

Viking Cruises #1825169
Thank you for your feedback, Rochelle Z, though we regret to hear your recent Viking experience left you feeling disappointed. We can confirm we are in receipt of your email as well and have arranged for a seasoned Customer Relations Agent to connect with you to better understand the events you’ve described. We appreciate this opportunity to respond, and look forward to our upcoming discussion.
0 1
Show
1 reply
Anonymous
#1965115
Boy have I heard that answer before. Never happens.
comment to review:

Air ticket has incorrect name

Viking Cruises #1821206
We’re sorry to hear you have been unable to connect with the airline’s appropriate parties, Joanna, however we’d be happy to arrange a phone call with a seasoned member of our Customer Relations Team to offer assistance where possible. Thank you for reaching back out, and we wish you a pleasant day in the meantime.
0 0
Show
comment to review:

Don't

Viking Cruises #1819840
We appreciate your follow-up, Esta, and can confirm that your address and contact details were removed from our mailing list in January, when you first posted here. We appreciate your patience while the final mailings are processed through the post office and encourage you to reach out to us directly should you have any questions.
0 0
Show
1 reply
Esta M
#1819866
Now you listen to me you clowns, I have been contacting you for years, don't you dare suggest I contact you directly when it has come to this (posting) and may ultimately result in a cease and desist letter from an attorney. At that point I will sue your collective ***
comment to review:

Was great until

Viking Cruises #1819620
Thank you for sharing your concerns, Jerome. We are pleased to have connected with you and agreed upon a resolution regarding your upcoming travel plans. We encourage you to reach out to us directly should you have any questions, and look forward to welcoming you on board.
0 0
Show
comment to review:

Don't

Viking Cruises #1809335
Thank you for providing the information requested, Esta. We have removed your name and contact information, including your previous address, from our mailing list and encourage you to allow six to eight weeks for all mailings to cease. We thank you for your patience and wish you a wonderful day.
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1809343
Still don't believe you. Wish I had a nickel for every six to eight weeks. You really need to do some cleaning of your customer service people. PS know that Viking will NEVER be on my list of cruise lines...and I've been on dozens of cruises.
comment to review:

Don't

Viking Cruises #1808687
Thank you, Esta, for alerting us to the continued mailings despite your previous efforts to request removal. While we hear your position, we would greatly appreciate the opportunity to research this further and kindly ask that you provide us with your contact details, including the customer number on the back of your brochure, at Tellus@vikingcruises.com. We look forward to hearing from you soon.
0 0
Show
1 reply
Esta M
#1808779
Most recent mailings show on the 1st - customer #45135****, then ECRLOT**C-029 MIX COMAIL source Code LE95R8 and the 2nd - customer #300******** Source Code YRCUXH then above my name and address was AUTO**ALL FOR AADC 752 Both of these brochures came on January 6, 2020. As stated, I am sick of this and want it to stop. If you can't or won't help please tell me who to send a registered return receipt demand letter to in order to make this stop.
comment to review:

Air ticket has incorrect name

Viking Cruises #1799768
Hi, Kaeli. While we regret to learn of your disappointment, we appreciate the opportunity presented here to address your concerns. To further assist you, we’ve arranged for an agent from our Customer Relations Department to contact you directly. We look forward to speaking soon, Kaeli, and wish you a wonderful day.
0 0
Show
comment to review:

Incorrect Agent info/self-servingly ruthless management

Viking Cruises #1771034
Thank you for bringing your experience to our attention, KindKeelBilledToucan805. We sincerely regret to hear you were unable to join us on board. Although all guests are advised to ensure they have all appropriate documentation required for travel, we appreciate the opportunity to review your situation further, and encourage you to reach out to us at Tellus@vikingcruises.com with your booking details should you wish to continue discussion. We appreciate the opportunity to respond and wish you a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

Viking River Cruise Switzerland to Paris Sept 2019

Viking Cruises #1763596
Thank you for bringing your recent experience to our attention, LinearRooster627. We appreciate the opportunity to respond and would be delighted to connect over the phone to continue the conversation. Please email us at Tellus@vikingcruises.com with your contact details, including the best time to reach you, so that we may arrange a call, per your request. Looking forward to speaking with you soon.
0 0
Show
comment to review:

Unable to make cruise due to medical emergency

Viking Cruises #1761353
While we regret to learn of this incident, LuxuriousMastiff, we’d like you to know that our thoughts are with you and your wife in the wake of this emergency. To further assist you and continue this conversation, we’ve arranged for an agent from our Customer Relations Department to contact you directly. We’re looking forward to speaking soon, and thank you for reaching out to us with your concerns.
0 0
Show
comment to review:

Departure NIGHTMARE

Viking Cruises #1747331
Hi, DivergentDingo441. We regret to learn of your dissatisfaction and are interested in discussing your experience in further detail. Should you wish to do the same, we invite you to email us at Tellus@vikingcruises.com. We look forward to speaking with you soon, and wish you a wonderful day.
0 0
Show
comment to review:

Rivercruise that turned in to a nightmare Bus tour

Viking Cruises #1735218
We’re sorry to learn that the measures taken to preserve the integrity of your cruise did not meet expectation. While records indicate our Customer Relations team has attempted to reach out to you, we have yet to make contact. We hope to connect with you soon in the hopes of addressing your experience and working toward a mutually-agreeable resolution. Thank you for bringing this to our attention.
0 1
Show
1 reply
ELKE G
#1735270
Thanks for your respond. Waiting to hear from you as I haven't been contacted from you yet. It would be nice to get to mutually agreeable resolution. All we want is that Vikings do the right thing. protect there reputation and standard were there customer's are there number one priority and customer satisfaction.
comment to review:

Trying to get help to recognize a 50th wedding aniv.

Viking Cruises #1734275
Thank you for your feedback, though we regret to learn of your disappointment in our service. While we hear your concerns regarding the handling of your gift request, for timely onboard delivery it is recommended that these requests are made at least 30 days prior to the sailing date via our Gift Order Form, which you may find in our Frequently Asked Questions section of our website under the “Can I Order A Gift?” heading: https://www.vikingrivercruises.com/frequently-asked-questions.html#LIFEABOARD-FAQ-LIST/56012 Nevertheless, your disenchantment has been noted and we apologize for any inconvenience. Should you like to discuss this event in more detail, we would be more than happy to hear from you at TellUs@vikingcruises.com. We appreciate the chance to connect with you, and wish you a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

Cannot stop brochures

Viking Cruises #1731343
Hi, PetiteLionfish414. While we regret to hear of this matter, we appreciate the opportunity presented here to address your concerns. Accordingly, we’ve reached out to the appropriate individuals to confirm that our database is now updated to reflect your mailing preferences. Please allow up to 6-8 weeks for all mailings to cease, as some brochures may be queued with the printer. We appreciate you bringing your concerns to our attention, and wish you a wonderful day.
0 0
Show
comment to review:

Calls have not worked

Viking Cruises #1726451
While we regret to learn of the difficulty you have described in attempts to remove yourself from our mailing list, we are happy to be able to connect with you here. To ensure successful removal from our distribution list, please email us your customer ID #, located on the back of your most recent brochure, to TellUs@vikingcruises.com. We hope to hear from you, and have a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

Left a bad taste in my mouth.

Viking Cruises #1726417
Thank you for your post-cruise comments, CriminalWallaby919, though we regret to hear you remain disappointed in your Viking experience both on and off the ship. Our records indicate we are in receipt of your recent feedback and that a member of our Customer Relations team should be reaching out to you shortly to better address your concerns. We look forward to connecting and wish you a lovely day.
0 0
Show
comment to review:

SERVER NOT BIG ENOUGHT TO ACCOMMODATE

Viking Cruises #1721471
While we’re sorry to hear your shore excursion booking process was delayed, TameSomali521, we’d be glad to assist with any reservations which weren’t secured. We welcome you to reach out to us directly at tellus@vrc.com for follow-up. We hope to restore your faith in travel with us, and appreciate you bringing this to our attention
0 0
Show