comment to review:

Cancellation

4Patriots #1884055
Hi Kathleen, We received your request to cancel your order on 4/21/2019 by phone for your 4/19/2019 order. Per our records, we provided a solution that allowed you to keep the kit at half of the price which you accepted as the order had already been shipped. Best, Sarah
1 2
Show
comment to review:

Just another scam for Seniors, Just like Politicians

Patriot Health Alliance #1884051
Hi William, Please contact our customer service team at 800-230-8956 so we may assist. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Want to return the product.

Patriot Health Alliance #1884046
Hi Juliata, I am sorry that our Patriot Power Greens did not work out for you. Our records reflect that you spoke with our rep regarding the product being too sweet for you. We issued a prompt refund in full on 1/2/1018 for $149.95. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Product is bogus

Patriot Health Alliance #1884043
Hi Jo D, I am sorry that our Digestive Freedom Plus did not work for you. Our products do include a 100% money-back promise, we just ask that you return any unused product to our warehouse. Please contact our customer service team if you have not received a refund or need help returning your product at 800-230-8956. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Just another scam for Seniors, Just like Politicians

Patriot Health Alliance #1884041
Hi William, I am sorry that you did not receive the correct order or your refund. If this refund was still not received and your issue resolved, please contact us with your complete name at 800-230-8956 so we may assist. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Overcharged and product not delivered

Patriot Health Alliance #1883603
Hi, I am sorry you were not charged the correct amount for your purchase. Please contact our customer service team at 800-230-8956 with your order number so we may assist. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Beware of this company - Scam

Patriot Health Alliance #1883602
Hi there, Please contact our customer service team at 800-230-8956 with your complete name and email address so we may assist. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Ordered 3 cans and recieved 9 and charged.

Patriot Health Alliance #1883601
Hi Larry, I am sorry that you did not receive the correct order. Please contact our customer service at 800-230-8956 with your order number or email address so we may assist. Best, Sarah
0 0
Show
comment to review:

Rip off

Patriot Health Alliance #1146385
Hello,
I am the customer service manager here at the Patriot Health Alliance. Please email me at info@patriothealthalliance.com so I can look into your account and get you your refund!
Thank you and sorry for any inconvenience.
Best,
Amanda Carden
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1301790
sounds like a line of ***
comment to review:

Patriot Health Alliance - Patriot Power Greens Supplement Review from La Crescenta-Montrose, California

Patriot Health Alliance #1146384
Hello,
I am the customer service manager here at Patriot Health Alliance. I assure you that the same formula is used in the sample packs as in the canisters of the Patriot Power Greens.
You are fully protected by a 100% money-back return policy.
If you're not happy with your purchase for any reason, simply return your empty + unused bottles to the original shipping warehouse, and we will issue a full 100% of your money back (less S&H if there is any) once the bottles have been received.
If you purchased a Patriot Power Greens product, please return all of your unwanted materials to:
Patriot Health Alliance ATTN: RETURNS DEPARTMENT 1920 South 5200 West Salt Lake City, UT 84104
0 0
Show