This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Samsung Electronics - Always broken ice maker

Any person would be really let down with this ongoing issue. A $4000.00 appliance should work perfect for many years. Not this one. Looks good but the ice maker has only worked 20% of the time. Long wait times on the phone and staff that is not helpful at all. We found out there was a recall but even the new ice maker's break. We are on number 3. The company has been zero help and we will never purchase from them again.

User's recommendation: Buy a different line. Stay away.

View full review
ID
#3454764 Review #3454764 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Always broke
Loss
$4000
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Other company - Tried to rip me off

Went to lease a new car. Have a 2020 lease with $34.000 buy out. Appraised it at the same as buy out knowing they are selling all day at $43.000 to $48.000. All they would have to do is detail it and earn ten thousand. I told them to look at Kelly Blue Book and meet me in the middle. They never called back. Must think people are extra stupid. Rather than earn $5000 they dumped me. BOOHOO to them. I feel bad for someone who might fall for the scam.

User's recommendation: Buy it yourself and pocket the profits.

View full review
ID
#3294293 Review #3294293 is a subjective opinion of poster.
Location
Eastpointe, Michigan
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Comcast - Fake bill

This company billed me for service I never had. They have sent it to a collection company. I have never had any service from them at my home. They will not call back after speaking with endless people on the phone while trying to clarify this. If they post anything on my credit file I have been told I can sue them. I just want this removed but will pursue a lawsuit if needed. Perhaps the worst service ever. Just terrible.

User's recommendation: Stay far away.

View full review
ID
#3279083 Review #3279083 is a subjective opinion of poster.
Location
Roseville, Michigan
Cons
  • Service
Loss
$300
Preferred solution
Letter of confirmation this is fraud. I have no idea how they got into my bank acct.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Xfinity - Scam billing

Months ago I got a bill from Comcast telling they had taken $49.95 from my back account. I called and told them I never had this service. I have WOW. That took an hour on hold mostly and seemed to be complete. A week later I got a bill for $195.00 from them. I called and went through 3 people before I was told it would be handled and the $49.95 refunded. Well today I got a bill from a collection company telling me to pay up or my credit would be ruined. I am curious why they are so bad and refuse to see I had no service with them. I have spoken with my lawyer and shall easily win big but all should know how they operate. You don't mess with my credit.

User's recommendation: Bad Company. Stay away.

View full review
ID
#3249437 Review #3249437 is a subjective opinion of poster.
Location
Roseville, Michigan
Loss
$300
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Indeed - Getting the run around bad

Update by user Sep 25, 2021

Refuse to refund.

Original review posted by user Sep 25, 2021
I was told a month ago I was being refunded $508.32 for various issues with them. Since then I have called and spoke to 4 different people and given all kinds of reasons why it has yet to show. I also sent an email to file a complaint and was also told it was being investigated 3 weeks ago. Still no refund. I am clearly not happy and will move forward with the B.B.B. also. A refund needs about one day. They They are clearly not planning on

User's recommendation: Stay away from misleading claims and billing explanations.

View full review
1 comment
#2070744

Hello, thank you for reaching out and we'd be happy to assist here. When you have a moment, can you please email us at socialcare@indeed.com and be sure to mention this interaction. We look forward to hearing from you.

ID
#2905846 Review #2905846 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Payments are not accurate
Loss
$508
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Wallside Windows - Bad product and service

A fee for a new window because the one next to it cracked. If I do not pay they will not match. Why am I paying for the fault of wallside? If I do not pay $450.00 I have two windows different and all frame must be removed. Guess who fixes that? These 2 windows have been horrible.RUN!RUN!Not R
View full review
ID
#2718724 Review #2718724 is a subjective opinion of poster.
Location
Taylor, Michigan
Cons
  • No way
Loss
$2000
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Resolved: Ray Laethem Chrysler Dodge Jeep Ram - Service

8 weeks ago at least my new truck was tried to be stolen.The attempt left very small damage. I got an estimate and they told me they would call. No call for weeks. I was then called on a friday to bring it monday.I showed and was asked why I was there. They said they did not have a part needed so they would call.A week later I called and was told to bring it in. No loaner was ready. Knew nothing. I was told maybe 3 or 4 days.I asked it be waxed and cleaned inside and was told $170.00 as a deal and agreed. Now 15 days later no call on friday which means at best monday. Do not blame COVID. This is beyond terrible. This should all be free.

User's recommendation: Stay away or get it on paper.

View full review
Resolved
ID
#2218511 Review #2218511 is a subjective opinion of poster.
Service
Ray Laethem Chrysler Dodge Jeep Ram Car Repair
Pros
  • Great sales and caring people
Cons
  • Horrid service
Loss
$10000
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Wow Business - Ongoing issue with WOW

Update by user Sep 07, 2020

Sitting and waiting

Original review posted by user Sep 07, 2020
Well it is day 5 and no phone service at my company. Instead of going north with family I sit waiting for a repair. Phones went out last Thursday night and today is Sept.7th with no answers. We need phones or cannot operate. They say maybe not till mid week will they be fixed. Do not be late on a pymt. though or cancel! I have lost an easy 5000.00 but they won't give it to me. I told them I want out and they said I must pay 1700.00 for that. I will follow this with the B.B.B. but that won't help today.Stay away from this company.

User's recommendation: Go elsewhere.

View full review
ID
#2156550 Review #2156550 is a subjective opinion of poster.
Service
Wow Business Bundle
Cons
  • Service and product
Loss
$5000
Preferred solution
Refund and cancel service contract.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Resolved: Wow Business - Down again

Update by user Oct 06, 2020

Company fixed the issue and I have been provided with product replacement.

Update by user Sep 04, 2020

Cannot even get a person to answer us.

Original review posted by user Sep 04, 2020
I own a business and count on phones and internet that works all the time. I fully understand an occasional storm sometimes but this is constant. We suffered with internet problems for 2 months only to hear them say it was not their problem. I finally went a bit nuts with them so finally a repair person showed and found a line that was torn open. When I asked for a 2 month refund they said no. Today I get a recording that the phones have no repair time. More lost money.No storms either. Perfect sunny day so I am putting a sign in the window and posting to 5000 clients about this. I tried to dump them and they tell me I will owe $1700.00 to get out of the contract. Think twice if they come around telling you how great they are. Terrible.

User's recommendation: RUN FAST!

View full review
Resolved
ID
#2152192 Review #2152192 is a subjective opinion of poster.
Service
Wow Business Bundle
Cons
  • Terrible service and ongoing problems
  • Constant issues
  • Terrible service
Loss
$20000
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

Yahoo - Deleted comments.

They bought into this con that an opinion is hate speech if they disagree. Even facts are deemed hate if they don't agree. Very socialist or Communist. If I don't like Onions it is my opinion or yours.

User's recommendation: Move on just like their support of canceling those they don't agree with.

View full review
1 comment
#1910359

Why 3 stars then?

ID
#2104007 Review #2104007 is a subjective opinion of poster.