comment to review:

They lied

Travelsmart Vip Club #2072074
Good Morning Jose, We're sorry to hear you have not been able to enjoy the many benefits offered within our membership plans, including our best price guarantee which ensures the accommodation prices we provide to our members are the lowest on the market. If you could send us your member ID and contact details to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly arrange for one of our service agents to reach out to you directly and clear up any doubts you may have as to how best to use the benefits you have available to you. We look forward to hearing from you and assisting you further.
1 0
Show
comment to review:

Full Refund requested due to TravelSmart Breach of Contract.

Travelsmart Vip Club #2005446
Good Morning Ernesto O, First and foremost we appreciate you taking the time to raise your concerns. We are always more than happy to clear up any confusion our members may have. Regarding your complaint above, unfortunately, we are unrelated to any companies that may offer to purchase your membership plan. As we include in all our communications, we are not affiliated with any third-party companies that claim to offer this service. As of February this year, and following a deep analysis of our members' feedback, updates were made to the membership program. All these added benefits were communicated to our members via email, on our website as well as across our social media channels. We apologize if you feel this wasn't made clear enough. We can confirm that this is in no way a breach of contract as no benefits were removed, in fact, the membership plan is now of a higher value. You are welcome to verify this within your Club Rules document. We will gladly have one of our service agents reach out to you directly in order to clear up any doubts you may have regarding these recent upgrades and answer any additional questions you may have.
5 2
Show
comment to review:

SCAMMED by Travel Smart VIP

Travelsmart Vip Club #2002704
Good Morning Wafa, As we have responded to your previous posts on other channels, TravelSmart has not gone out of business nor has it been purchased by Marriott. You are welcome to verify the news of the Marriott Merger on any reliable news source however as we informed all of our members, this does not affect the membership in any way. If you would like further information regarding the new, lower Member Preferential Rates that we are now offering please feel free to reach out to us directly and we will gladly clear up any confusion you may have regarding this situation.
0 0
Show
comment to review:

Cancel membership

Travelsmart Vip Club #2000708
Good Morning Maria, We're extremely concerned to read your latest comments as we have on record that the same service agent has been working alongside you for a substantial period of time now in order to resolve this situation and he has presented you with various options in order to assist you. It is unfortunate that your concerns regarding the level of service received have never been shared with us directly during any of the communication we have had with you throughout this entire process.
0 0
Show
comment to review:

Scam!!!!!

Travelsmart Vip Club #1999953
Good Morning Dalhem, Unfortunately, we don't currently offer any club or affiliated resorts in Barbados, you are able to find a full list of all resorts offered on our website. You are also able to find all the information regarding all fees and costs within the membership documentation provided at the moment of purchase, the same information is available to download in the members' access section of our website. As we're sure you can appreciate, we are not at liberty to discuss the terms of each individual's financial situation online however, as we have offered repeatedly, if you could reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details we will gladly assist you further and answer absolutely any questions you may have.
0 0
Show
comment to review:

They charged me a lot of money and I received nothing in return

Travelsmart Vip Club #1999942
Good Morning Dalhem, As we have answered in your previous comments, we are more than happy to assist you further however we will need you to reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your member details in order to locate your case with us.
0 0
Show
comment to review:

Trying to cancel membership

Travelsmart Vip Club #1997734
Hi Tava, We're sorry to hear you feel that way. You are more than welcome to cancel your membership as per the cancellation clause in your contract. If you would like further assistance please feel free to reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com
1 0
Show
comment to review:

Trying to cancel membership

Travelsmart Vip Club #1997733
Please feel free to reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com for further assistance. We would also be more than happy to clear up any doubts you may have as to the new lower rates and additional benefits now offered as part of the membership.
0 0
Show
comment to review:

Bad experience

Travelsmart Vip Club #1995327
Good Morning Rafael S, Once again we're sorry that you believe our team has not responded to your correspondence. As our social media confirmed, all emails we have received from yourself have been responded to and all questions answered. We have requested that our service team resend all correspondence to you in order to clear up any bad impressions that may have been caused by this unfortunate confusion. Should there be anything further that we can assist you with, please do not hesitate to let us know.
1 1
Show
comment to review:

Requested cancelation

Travelsmart Vip Club #1987340
Good Morning Maria T. We're sorry to hear you do not understand the services provided by your membership and as such wish to cancel. We're confident that if you allow a member of our team to fully explain how to use your membership, you would be extremely satisfied with all the benefits you have available to you. As we're sure you can appreciate, unfortunately, we are unable to identify our members by their usernames, however, if you could send us an email to socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details and referencing this review, we will gladly assist you further.
0 0
Show
1 reply
Maria T Fzc
#1987591
Good morning Travel Smart Vacation VIP Club, our contract number is 714****. Edgar Uribe Mejia & Maria Claudia Tamayo Rocha. We have said many times the reasons why we have requested cancellation of our membership but, it seems that you guys don't want to cancel it. Now you came to say that you will explain how the membership works. We do understand how the membership works, it was fully explained when we first bough it but, we have to cancel it due to financial issues. And we are on our right to do so as it is said on the clause #7 of the contract even we don't get back any of the money that we have paid on it. Please stop harassing us sent me the confirmation of this membership is cancel.
comment to review:

Scam!!!!!

Travelsmart Vip Club #1985938
The Best Price Guarantee referred to within our original response guarantees our members the best price on the market. You are welcome to verify this and more within your membership documentation as well as in the club rules on our website. As mentioned above, please feel free to reach out to us directly if you would like assistance in resolving the misconceptions you appear to have formed regarding the benefits offered by our membership plans.
0 0
Show
comment to review:

Scam!!!!!

Travelsmart Vip Club #1985125
Good Morning Jaskaran, We find it extremely concerning that you formed such a negative impression of our company having never used the membership plan you purchased nor any of the benefits associated with it; Had you done so, you would have had the chance to experience the Best Price Guarantee that ensures our members receive the lowest accommodation prices on the market. If you would like assistance in reactivating your membership in order to start experiencing the many benefits you have available to you, please reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com referencing this review and we will gladly have a member of our team assist you further.
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#1985170
How are you suppose to use membership benefits when same deal is way cheaper in Expedia or Redtag and many other websites. And you don't have to pay membership fee . Also when you are selling it . Your sales person says that you don't have to pay single afterwards. It's a scam!!!!!
comment to review:

I have bought a membership from Travel Smart VIP Vacation S.a I haven't use the membership and I want to cancel it. I have paid about 5000 USD and they still asking me to pay for something that I ha

Travelsmart Vip Club #1982981
Good Morning Maria, We're sorry to hear you wish to cancel your membership without having used any of the benefits it offers. You are able to locate the applicable cancellation clause within the contract signed at the moment of purchase. If you could reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details and referencing this review, we will gladly assist you further.
0 0
Show
comment to review:

They charged me a lot of money and I received nothing in return

Travelsmart Vip Club #1982978
Dear Member, We're very concerned to read the allegations within your review as they do not align with the service provided by our company. Please be advised our service teams do not contact our members directly by phone unless a call has been specifically requested or a member is being assisted with a reported situation. The cancellation terms and conditions, as well as details on how to proceed, can be located within the contract signed at the moment of purchase as well as in your membership documentation available via our website at any time. As we're sure you can appreciate we are unable to identify our members via anonymous usernames, however, if you could reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details and referencing this review, we will gladly assist you further.
0 0
Show
comment to review:

Very upset

Travelsmart Vip Club #1975993
Good Morning Tondalaya K, We're sorry to hear that you have not been satisfied with the service or finance options provided to you by our team. We appreciate you taking the time to reach out to us directly by email and we can confirm that all of your concerns have been shared with our dedicated Member Service team so that a specialized agent can be assigned to reach out to you directly in order to assist you further.
0 0
Show
comment to review:

Trying to cancel membership for months!!!

Travelsmart Vip Club #1942718
Dear Member, The purchase of our membership plans is in no way obligatory and the details of the legal contract signed at the moment of purchase are verified with our team prior to being finalized. We're sorry that you feel the contract was not made clear to you when you signed. We have a member service team available via phone, email, and instant chat, and our agents are always available to assist our members in clarifying absolutely any doubts they may have as to how the membership works and how best to use it. That being said, we're sorry to hear that you have made the decision to cancel your membership. As we're sure you can appreciate, unfortunately, we are unable to identify our members when posting from anonymous accounts so if you could send your member details to socialmedia@travelsmartvip.com, referencing this review, and we will gladly assist you further.
0 0
Show
comment to review:

Trying to cancel membership

Travelsmart Vip Club #1929730
Hi Dionne, We're sorry to hear you no longer wish to continue with your membership. We are concerned that you have not been able to see the savings as our current accommodation rates are up to 50% off of the public published rates. If you could send us your member details to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly have one of our specialized agents assist you further in clearing up any doubts you may have as to the many benefits you have available to you and how best to use them to your advantage.
0 2
Show
comment to review:

Hidden fees

Travelsmart Vip Club #1893966
Dear Holman, We're sorry to hear you were not aware of the annual fee associated with your membership plan. This fee is detailed within the signed contract as well as in all membership documentation in the member section of our website and reminders are sent out to all members each year as we offer great incentives, such as free resort stays, to those members who wish to prepay. If you could reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your member ID we can gladly have our agents look into the situation in order to have this resolved as soon as possible for you.
0 1
Show
comment to review:

We want a cancellation of membership - False advertisement

Travelsmart Vip Club #1891337
Good Morning Afreka, Whilst we're not at liberty to discuss individual cases publicly online, we are very concerned to read your allegations as you had previously informed our team that you wished to cancel your membership for personal reasons. We would like to clarify and address some of the comments made within your post. We understand the commitment involved with becoming a vacation club member and it was in no way our intention for you to feel that signing up and purchasing a plan was obligatory. You are more than welcome to turn down the offers presented by our sales team should you feel that they are not appropriate for you. Our waiters, like the waiters from the resort public areas, are instructed to serve our guests as they please as following guests desires is our daily objective. We invite you to visit the Sunwing Travel Group website to verify our relationship with Tui and also visit the RCI website which has over 100,000 options different options from Condos to 5-star accommodation available to members across the world. We are concerned by the image shared alongside this review as we understand from your previous comments that you had received a smart tablet at the mome...
Show more
0 1
Show
1 reply
Anonymous
#1893907
Well travel smart you addressed me with my name (which is personal) and how ironic you respond to this post but do not respond to my emails. My review was sent directly TSV for you to read. After lots of research and legal advice we have now identified your head office and will be considering filing a case against you. I note that we wished to stop due to personal circumstances of being unable to afford to pay something so despicable and again please note the current climate, people already loosing and lost jobs and family. You have broken our confidence! My current situation still does not change a view we have among others too and its just so weird how everyone is saying the same thing. If you do have any respect TSV will contact me accordingly. I note no allegations were made in my post I merely stated our experience and our view on it. It unethical, unlawful and the more people that identify this, TSV will have more and more problems. Once again we've paid £2,326 deposit plus £69.56 transaction fee and £240 per month since last August with the additional £4 transaction fee every month. That approx £5000 of our money you have had for nothing. Now id appreciate if your assistant Israel or Racquel or someone with power or ability to answer my questions, contacted me. Thanks
comment to review:

They are the biggest scammers ever

Travelsmart Vip Club #1879872
Good Morning Jonathan, We understand that our VIP membership plan is not for everyone and once again we're sorry to hear you did not even give yourself a chance to experience the high-level benefits we offer but please do not assume that the 15,000+ members who frequently use our services feel the same way you do. We invite you to visit our facebook page, or any of the many facebook groups owned and operated by our members, for a true perspective of how our members feel. We're sure you appreciate that you cannot come on to a complaint website and expect to encounter positive reviews. We will repeat our offer of assistance to you, which you have so far declined to accept, and request that you contact us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details so we can assist you further because as we mentioned to you previously we are unable to identify individual members by their usernames alone.
0 0
Show
comment to review:

Travel Smart is a Scam and they will not refund you

Travelsmart Vip Club #1879500
Good Afternoon Jonathan, We're very concerned to read about your experience and the allegations made within your post. First and foremost we would like to say that our company is in no way a scam, nor are any of the Luxury brands we are partnered with. As mentioned above you chose to cancel within the first 5 days of purchase, if you had chosen to experience the membership plan and all the benefits and savings involved we are confident you would be extremely satisfied with your investment as are our other thousands of members who frequently use our services. We would like to clarify that the termination agreement, which is in no way presented as a non-disclosure agreement, provided by our team to cancel the legally binding contract that you chose to sign when purchasing your membership does need to be signed in order to proceed with any corresponding refunds. We are more than happy to look into this situation for you but as we're sure you can appreciate we cannot identify our members by their usernames. If you could provide us with your member ID or contract number to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly assist you further in clearing up the doubts you appear to have regarding the cancellation process.
1 4
Show
1 reply
Anonymous
#1882830
misleading. you do not need to sign a termination agreement or any type of agreement in order to get a refund as per your own termination clause in your own contract. TO ANYONE WHO ARE BEING ASKED TO SIGN, DO NOT SIGN ANYTHING. IT IS UNLAWFUL TO REQUIRE YOU TO SIGN YET ANOTHER AGREEMENT TO GET YOUR REFUND.
comment to review:

Dissatisfied Member

Travelsmart Vip Club #1873149
Good Afternoon Timothy, First and foremost, we appreciate you taking the time to also reach out to us directly regarding this situation. An agent has been assigned to assist you with the situation and should be in touch with you shortly. We are sorry to hear that you have not been satisfied with the assistance provided by our customer service representatives, please rest assured that your comments have been shared with our management team in order to be addressed and avoid any such bad impressions in the future.
0 1
Show
comment to review:

Is there any lawyers willing to do a class act lawsuit for travelsmart

Travelsmart Vip Club #1871630
Dear Member, First and foremost we thank you for taking the time to bring your feedback to our attention and we are sorry to hear that you are not satisfied with the attention provided by our team. We do feel that we must clear up some of the allegations including within your post, we have an extensive finance team made up of many different agents and our member service center is located in Miami where all of our agents are fully bilingual. If you feel you are experiencing difficulties communicating my phone you are also welcome to reach our team by email at any time. We would very much like the chance to clear up any confusion you may have as to how your membership operates as well as the benefits included, such as the best price guarantee, as we are confident that once your doubts have been answered you will be extremely satisfied with the services provided. If you could please reach out to us at socialmedia@travelsmartvip.com with your member ID, and referencing this review, we will ensure an agent reaches out to you directly as soon as possible.
0 0
Show
comment to review:

Trying to claim my money back

Travelsmart Vip Club #1852724
Good Morning Raed, We're sorry to hear you are unsatisfied with the service and solution provided to you upon the cancellation of your membership. You can find the full details regarding the cancellation process in Clausula 7 of the contract signed and provided at the moment of purchase. If you reach out to us directly with your contract number or member ID, referencing this review, to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly clear up any confusion or doubts you may have as to the status of your cancelled contract.
1 1
Show
1 reply
Raed B Jzf
#1863873
Hello Travel Smart, Don't try to hide behind false claims, that you will work with us and all kind of lies etc. I went through it all. It's straight forward, You charged me for a service which never received. When I asked to cancel the contract, You stole Yes you stole my full deposit of $6,144.00 CAD. You are operating in a lawless country or so. There is no way this could happen in Canada. People ask to cancel simply because you lied to us. Interesting thing, You kept communication open with me till it's over 90 days since the contract date, you kept giving me hope that we may work something out. Then all of sudden, you cancelled the contract and kept the full deposit. You clearly knew, over 90 days, credit cards cannot charge you back. To All, it's important to contact your credit card companies to charge back Travel smart. If you really interested to know my ID and really want to do something about it, Let's do it publicly here you go: Member ID: 394**** Proof me wrong.
comment to review:

Dissatisfaction

Travelsmart Vip Club #1844495
Good Morning Daniel, Thank you for bringing your concerns to our attention once again. As we're sure you can appreciate, all of our processes are unfortunately taking longer than usual due to the unforeseen circumstances that the current worldwide pandemic has caused. As our team have advised you, your refund is in the process of being completed. We apologize for any inconveniences this situation may have caused you and we appreciate your understanding and patience during this time. If you require further assistance please do not hesitate to contact us directly.
0 0
Show
comment to review:

Trying to cancel membership

Travelsmart Vip Club #1840822
The official email address, as detailed on all membership documentation and websites, is vipconcierge@travelsmartvip.com .All mails sent to this address will receive an automated confirmation email. You can also contact socialmedia@travelsmartvip.com and your correspondence will be forwarded to the corresponding department.
0 0
Show
comment to review:

They are the biggest scammers ever

Travelsmart Vip Club #1840116
Good Afternoon Keisha, We're very concerned to hear you have formed such a negative impression of our company. Regarding your feedback, we do understand that concern that can be raised by negative comments however we do ask that our members take into consideration not only the fact that the positive feedback received far outweighs the negative but also the fact that we address each and every post we receive as we understand the importance of member feedback. Please keep in mind that one of the key benefits of the membership is the best price guarantee ensuring that the accommodation rates we provide to our members are the lowest available. If you could contact us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details, referencing this review, we will gladly clear up any confusion you may have as to the benefits you have available to you and how best to use them. We're confident that if you give us the chance to clear up your doubts you will be more than satisfied with your membership plan
2 1
Show
1 reply
Jonathan D Lip
#1879567
You must have got yourself confused @TravelSmartVIP... You can look everywhere on the internet (TripAdvisor, ComplaintsBoard and this very website) and the NEGATIVE FEEDBACK FAR OUTWEIGHS the positive ones and the odd and rare positive feedback have been crafted in a manner to make people believe that they were from actual satisfied members when in fact they are the same accounts that are used to comment over and over again to try to deceive people into thinking that their review or experience is real, and they even get disrespectful to other people in comment replies, calling them stupid and names for having signed a contract under the influence of alcohol and under undue pressure, for an unsolicited membership that they never wanted in the first place. @Keisha I am sorry to hear about the horrific treatment you are experiencing. Rest assured that you are not alone in this. If you are in Canada, I am finalizing a lawsuit against all the companies involved and their parent company (Sunwing Travel Group) which is headquartered in Toronto, Ontario, Canada, along with their Directors personally as they are vicariously liable for the fraudulent actions of their employees and we will ha...
Show more
comment to review:

Beware Travelsmart, dishonest practices.Money deducted without authority. False contract.

Travelsmart Vip Club #1838324
Good Afternoon Lee, the document provided to you by our team is a Termination Agreement which needs to be completed in order to cancel the legal contract you have with our company. Please be advised that you are under no obligation to sign however the cancellation of the contract cannot proceed without that document. Please feel free to reach out to the agent assisting you directly should you have any further doubts regarding the cancellation process.
1 2
Show
2 replies
Anonymous
#1838344
Rubbish. Scam artists! Never met such a dishonest company. They wouldn’t know the truth if it hit them.
comment to review:

Terrible Service

Travelsmart Vip Club #1838133
Good Morning @Chrystie, We understand that our team have now solved this situation for you. Should there be anything additional that we can help you with at any time please do not hesitate to reach out to us directly.
0 0
Show
comment to review:

Complain

Travelsmart Vip Club #1836951
Dear Poster, We're concerned to read about your experience with your membership and the inaccuracies of the allegations within your post. As we're sure you can appreciate, we cannot be held responsible for, nor can we modify, the availability at resorts outside of our chain and are offered by third party suppliers. If you could reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details, referencing this review, we will gladly clear up the misconceptions you appear to have regarding the use of your membership plan and the benefits involved. We are confident once you fully understand your membership you will be extremely satisfied with all the options and benefits you have available to you.
0 0
Show
comment to review:

Do not attend

Travelsmart Vip Club #1836950
Dear Poster, We have shared your comments with our team in St Lucia in order to ensure situations such as these do not repeat themselves. This kind of behaviour is not in keeping with the high levels of service we continually strive to provide to both our members and resort guests. We apologize for any inconveniences and/or bad impressions that may have unintentionally been caused due to this situation.
0 0
Show
comment to review:

Scam in Mexico

Travelsmart Vip Club #1836938
Good Afternoon Merna, We're very sorry to hear that you wish to continue with the cancellation of your membership without experiencing the many benefits it has to offer. If you could be so kind as to check your email inbox you'll find that our team has made several attempts to contact you in order to assist you further with your request. Should you require additional assistance at any time please do not hesitate to reach out to the service agent assigned to your case or via email at socialmedia@travelsmartvip.com
0 0
Show
comment to review:

Run. Major rip off

Travelsmart Vip Club #1832486
Hi Pam, We're sorry to hear you have formed such a negative impression of our company. We would very much like to know why you feel that way; If you could send your membership ID and further details regarding your experience to socialmedia@travelsmartvip.com our service team will gladly assist you further.
0 0
Show
comment to review:

Stay away

Travelsmart Vip Club #1825190
Good Afternoon Selma, We're very sorry to hear about your experience with our team during your vacation. This is not in keeping with the levels of service we provide and please rest assured that your comments will be shared with management in order to be addressed. We apologize for any bad impressions that may have unintentionally been caused due to this situation.
0 3
Show
comment to review:

AVOID THIS ORGANIZATION

Travelsmart Vip Club #1818326
Dear Brian, We're very concerned to read your review however we must contest the allegations made within your feedback. As a part of the same travel group alongside our hotels, our accommodation rates are significantly lower than public online rates which is why we offer a price guarantee ensuring our rates can never be beaten. The annual fee is detailed in the contract signed at the moment of purchase, is detailed in the member section of our website and promotional emails are frequently sent out regarding its payment however we apologize if this was not made clear to you. If you could provide us with your membership details at socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly answer any questions you may have as to how you can use your membership to its full potential. We are confident that if you let us clear up the misconceptions you appear to have regarding your membership plan, you will be more than satisfied with the benefits offered and savings provided.
0 0
Show
comment to review:

Stay Away ! STAY AWAY!!!!!!!!!!!

Travelsmart Vip Club #1817047
Good Afternoon Larnell, We're very concerned to read your experience and we appreciate you taking the time to bring it to our attention. If you could reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com with your membership details, referencing this review, we will gladly ensure one of service agents looks into the situation for you in order to have it resolved as soon as possible.
0 0
Show
comment to review:

BIGGEST SCAM EVER

Travelsmart Vip Club #1817045
Good Afternoon Kinslie, We're very concerned to hear that our service staff have been unable to assist you. Unfortunately, we cannot identify our members via their anonymous usernames however if you could send us additional information, referencing this comment, to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly ensure your situation is revised and resolved as soon as possible for you.
0 0
Show
comment to review:

STAY AWAY!!

Travelsmart Vip Club #1816223
Hi Darby, Should there be any part of the membership you have doubts about or if you require assistance at any time please do not hesitate to reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com and we will gladly assist you. We look forward to helping you travel for many years to come.
1 1
Show
2 replies
Jason F Ckp
#1816244
Why do you respond to these post but you don’t respond to the emails we send?? You say you will be happy to fix any problem but still I have yet to hear from you except to make everyone think it’s not a scam on this website.... 70% of your customers are unhappy. I don’t think we all just miss understood our contracts. We were the ones that did research and saw you cheating us!! SCAM ARTISTS!!!!
comment to review:

Please dont spend your hard earned money with TravelSmart

Travelsmart Vip Club #1812997
We appreciate you adding that information to your post Ramesh. We will gladly have an agent reach out to you directly in order to assist you further.
0 1
Show
1 reply
Ramesh Zue
#1813009
I relentlessly called for days. One named John and other named Josh. I've also attached the screenshots of other agents I spoke. I also spoke to some who claimed to be the supervisor named carmen. Nobody did anything. So stop acting and pretending that you care. I know that no one is going to call. I'll keep posting reviews every day until you guys give me money back.
comment to review:

Please dont spend your hard earned money with TravelSmart

Travelsmart Vip Club #1812971
Good Afternoon Ramesh, If you would like to verify each response we leave you will find that they correspond to the individual situation. What we do repeat is our offer of assistance as we have done with yourself. Unfortunately, the screenshots provided are for dates that have already passed and do not provide us with any information that could be used to identify your account with us with us so in order to assist you further we will need you to provide us with your membership details.
0 1
Show
1 reply
Ramesh Zue
#1812987
I sent the same information before the trip to your customer service agent. They never got back to me. Attached is picture of the email I sent to your customer service agent. He never called back even though I called back multiple times. What do you have to say about that? My goal here is to stop other people from signing up with travel smart. I'm going to make sure that your online reputation is completely ruined and I have the means to do that.
comment to review:

Please dont spend your hard earned money with TravelSmart

Travelsmart Vip Club #1812948
Good Afternoon Ramesh, We're very concerned to hear that you have not been able to apply the Best Price Guarantee that we offer to all of our members. Please keep in mind that in order for a price match, and the additional discount, to apply there are certain specifications that the price found must comply with. We're sorry that you don't enjoy the Diamond Club privileges offered at the resorts as they are, without a doubt, the most popular benefit provided by the membership. If you could send us through your membership details, referencing this review, to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly look into the situation for you. We're confident that if you allow our team to price your vacations for you, you will be more than satisfied with the preferential pricing and benefits we offer as part of the membership. We look forward to hearing from you directly and assisting you further.
0 1
Show
comment to review:

Trying to cancel membership

Travelsmart Vip Club #1812919
Good Afternoon Ramesh, If there is something we can assist you with regarding your membership please do not hesitate to reach out to us directly at socialmedia@travelsmartvip.com
0 0
Show
comment to review:

Stay far far away

Travelsmart Vip Club #1812311
We're sorry to hear you feel that way Anonymous. As we're sure you can appreciate we are unable to identify, and therefore assist, anonymous accounts that do not share their contact information with us. If you require assistance please reach out to us directly at the email address listed above.
0 0
Show
comment to review:

Stay far far away

Travelsmart Vip Club #1811819
Dear Poster, We appreciate you taking the time to share your feedback with us and we are truly concerned that you have formed such a negative impression of our company without even trying the services we offer. Please accept our apologies for any inconveniences that may have unintentionally been caused by our team. If you could send additional details regarding your experience with our resort team, referencing this review, to socialmedia@travelsmartvip.com We would very much appreciate the chance to discuss your experience further.
1 0
Show
1 reply
Anonymous
#1812112
Send all you like travelsmart will not really help you. They respond simply to make a good showing.
comment to review:

Have a working phone number

Travelsmart Vip Club #1811817
Dear Poster, We're sorry to hear you are experiencing difficulties reaching our team by phone. We haven't had any other reports of issues with the line however we will gladly have it revised to ensure it is operating correctly. Please keep in mind that the lines will only be functional during operating hours and calls made outside of those hours will not connect. For contact made outside of business hours, we do recommend using our official email address.
0 0
Show
comment to review:

Beware the Presentation

Travelsmart Vip Club #1802714
Dear Poster, First and foremost please accept our apologies for any bad impressions that may have unintentionally been caused by our resort team. The length of the presentation can vary since we need to do a personalized vacation profile based on your needs. As part of our quality procedures, we strive to present the best possible membership options to each guest during their time with us. We are sorry this situation led you to form such a negative impression of our company and please rest assured that your comments will be shared with our management team in order to be addressed and to ensure future situations of this kind are avoided.
0 0
Show
comment to review:

STAY AWAY!!

Travelsmart Vip Club #1796871
As we mentioned above, we are more than happy to help Jason however we will need you to provide us with your membership details in order for us to do so.
0 0
Show
3 replies
Jason F Ckp
#1798661
Why have I not heard back then? You have all my info...
comment to review:

STAY AWAY!!

Travelsmart Vip Club #1796781
Good Morning Tracy, One of the benefits within your membership is a guaranteed discount on the Sunwing website so we do have to dispute your claim that it is cheaper to book directly as it is technically impossible. If you would like our reservation team to verify pricing for you please do not hesitate to let us know.
0 1
Show
1 reply
Tracy S Sqt
#1796796
I already have
comment to review:

STAY AWAY!!

Travelsmart Vip Club #1796776
Good Morning Jason, We're sorry to hear you are not satisfied with the benefits and savings offered by your membership. We offer a Best Price Guarantee to ensure our accommodation rates are the lowest on the market, a copy of the guarantee as well as the steps needed to apply it can be found in all membership documentation as well as on our website. If you could send us through an email with your membership details, referencing this review, to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly verify any confusion as to the additional amenities you have included within your contract as well as clearing up any doubts you may have. We're confident once you fully understand the membership you will be extremely satisfied with the value it provides! We look forward to hearing from you and assisting you further.
1 2
Show
3 replies
Anonymous
#1800239
And I still am waiting and have yet to hear anything back.
comment to review:

Read everything

Travelsmart Vip Club #1793286
Good Morning Jyron, We're sorry to hear you have been unable to use your vacation membership. You can find the full list of our toll-free numbers on our official website. Alternatively, if you could send us your membership details, referencing this review, to socialmedia@travelsmartvip.com we will gladly ensure one of our service agents reaches out to you directly in order to assist you further.
0 0
Show