comment to review:

Total lack of customer service

Total Wireless #2036962
Hi. This is Alex from Total Wireless. We understand where you are coming from and we apologize for the trouble you have encountered with our customer service. We would like to take a closer look into what is going on and ensure there is a resolution for you today. To assist you, please copy this link http://bit.ly/2lFFpmo and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Billing

Total Wireless #2036958
Hi. This is Alex from Total Wireless. We apologize for the inconvenience. We would like to further check your account regarding this matter. Please copy this link http://bit.ly/2lFFpmo and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Complaints

TracFone #2036912
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. To block a phone number, you can download the Call Detector App from Google Play Store or on the App Store. In addition, we will also need to check your device make and model for us to provide instructions on how to delete previous call logs. To assist you further, copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Daily text re: updating software. Unable to update.

TracFone #2036909
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry for the inconvenience. To assist you, please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Sim unlock

TracFone #2036906
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry for the trouble. For us to provide the PUK code, please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Activation request

TracFone #2036887
Hi Assane. This is Alex from TracFone Wireless. We can assist you in activating your device. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Tracfone is a bunch of thieves

TracFone #2036857
Hi Jason. This is Alex from TracFone Wireless. We sincerely apologize for the inconvenience you have encountered. Allow us to fix this issue as soon as possible and escalate your concern to the higher department. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also text the keyword HELP to 611611.
0 0
Show
1 reply
Anonymous
#2037384
I called countless times, and filed 2 better business bureau complaints and a complaint to the FCC. I also have a lawyer you can speak with.
comment to review:

Tracfone is a bunch of thieves

TracFone #2036853
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that you haven't received your airtime. We would like to gather some information regarding your complaint. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Tracphone is an absolute embarrassed

TracFone #2036852
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We regret to hear that you are displeased with our product and service. We understand that your previous experience was unpleasant and we wish to make it right for you. To further assist you, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Compatibility of SIM Kit with my Apple iPhone S6

TracFone #2036851
Hi Robert. This is Alex from TracFone Wireless. Thank you for your inquiry. Since we don't have the list of phone models that will work with our Bring Your Own Phone program, you need to verify with the previous carrier if your phone is registered under GSM or CDMA technology. For GSM, we support any unlocked phones, AT&T compatible or T-Mobile compatible phones. If your phone is unlocked, please make sure that it operates in 850 and 1900 MHz bands. To check the device compatibility, you may text the keyword BYOP to 611611. You may also chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Customer Service needs attention

Total Wireless #2027625
Hi. This is Alex from Total Wireless. We apologize for any inconvenience. Please know that we appreciate you bringing this to our attention and will do our very best to get your issues resolved. For us to review your account, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Cant make phone calls but can reciev them and have no data at all..in order for it to work I must call customer service and after 45 minutes it will turn data back on..2 wks they have worked I on my p

Total Wireless #2027624
Hi. This is Alex from Total Wireless. Our sincerest apologies for your bad experience. We know the importance of getting this resolved, and we will be glad to look into the issue. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Continuous problems

Total Wireless #2027623
Hi. This is Alex from Total Wireless. It is with great concern that we received your feedback about the poor service you experience. Please accept our sincerest apology for the problems you went through. For us to address your concern, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

I need to cancel the account and service

Total Wireless #2027622
Hi Mireille. This is Alex from Total Wireless. We are sorry for the trouble that you have experienced. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Need the amount of phone, text and data listed under :"My devices"

TracFone #2015957
Hi Marilyn R. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry for the trouble that you have encountered. We will need to check your account regarding your concern. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

I sent a defective phone back three weeks ago still no replacement

TracFone #2013857
Hi Antonio T. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that you haven't received your replacement phone. To further check the status of your replacement. Please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

They are impossible to contact by phone

Total Wireless #2013299
Hi. This is Alex from Total Wireless. we are sorry to hear that you are having issues in contacting one of our Customer Care. Aside from calling us, you may also chat at http://bit.ly/2lFFpmo or text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

No internet

Total Wireless #2013257
Hi. This is Alex from Total Wireless. We deeply apologize for the inconvenience we may have caused you. Please allow us to review your account. Kindly copy this link http://bit.ly/2lFFpmo and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Change my number to 765716****

Total Wireless #2013253
Hi. This is Alex from Total Wireless. We understand where you are coming from and we apologize for the trouble you have encountered with our customer service. We would like to take a closer look into what is going on and ensure there is a resolution for you today. Please copy this link http://bit.ly/2lFFpmo and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Dissatisfied

Total Wireless #2013252
Hi. This is Alex from Total Wireless. We are concerned to hear that you feel this way. We know the importance of getting this resolved, and we will be glad to look into the issue. Please copy this link http://bit.ly/2lFFpmo and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Service is messing up

Total Wireless #2013249
Hi Bobby. This is Alex from Total Wireless. We understand your frustrations and we are determined to help you get your problem resolved. Please copy this link http://bit.ly/2lFFpmo and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Added airtime transaction not processing

TracFone #2013244
Hi Steven. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that. To assist you, please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Tracfone Rewards - Earn Rewards, But Don't Receive Them

TracFone #2013243
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that you were not able to received your reward points. To assist you, please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Garbage company

TracFone #2013241
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry for the inconvenience. What phone features are you referring to? Can you please talk to us so we can discuss this more in details? Please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Phone Data Problem

TracFone #2013239
Hi Wes H. We are sorry to hear that your data balance is not correctly shown on your device. There are times that it updates a little while. However, you may also check it by texting the keyword BALANCE to 611611. Thank you.
0 0
Show
comment to review:

Cannot make or recive calls

TracFone #2013238
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that you are having issues in making and receiving phone calls. Let us check on your account so we can provide a concrete resolution. Please copy this link http://bit.ly/2qdrKHH and paste it on a new window for chat support. You may also text HELP to 611611. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

To get my phone number changed

Total Wireless #2008502
Hi Annora. This is Alex from Total Wireless. To change your phone number, you may chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can text the keyword MINC to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Not able to use online chat or email

TracFone #2006308
Hi Timaya. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that you are having issues in contacting our customer service. Aside from calling us at 1-800-867-****, you may also reach out to us via chat at http://bit.ly/2qdrKHH. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

I bought too many phone cards

TracFone #2004976
Hi Erin J. This is Alex from TracFone Wireless. Thank you for purchasing our products. In regarding the acquisition. If you would like to receive more information, please send an email to media@***.com. Thank you.
0 0
Show
comment to review:

Unable to return damaged phone

TracFone #2003232
Hi Timaya. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear that you are having issues in returning your device. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

They changed my plan without my permission

TracFone #2003231
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry to hear about your experience. Kindly allow us to help you with your issues and provide you with the best possible resolution. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Couldnt get help with phone service

TracFone #2003227
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We understand where you are coming from and we apologize for the trouble you have encountered. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Let other potential customers know about poor experience

Total Wireless #2001715
Hi Daniel. This is Alex from Total Wireless. It is with great concern that we received your feedback about the poor service you experience. Please accept our sincerest apology for the problems you went through. So hopefully we can get this sorted out for you. We value your business, and would like to address your concerns as quickly as possible. For further assistance, please chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo, or text the word Help to short code 611611. For your convenience, our representatives are available Mondays to Sundays from 08:00 AM to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Service

Total Wireless #2001714
Hi. This is Alex from Total Wireless. We understand where you are coming from and we apologize for the trouble you have encountered. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Couldn't even activate my phone

Total Wireless #1999566
Hi. This is Alex from Total Wireless. We apologize for the inconvenience that this may have caused you. Please allow us to assist you. Chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

My payment, which has been on automatic payment from the beginning

Total Wireless #1999565
Hi Leila G. This is Alex from Total Wireless. We are sorry for the trouble. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.
0 0
Show
comment to review:

Problem with service for second line

Total Wireless #1999563
Hi Leobardo. This is Alex from Total Wireless. Thank you for your rating and feedback. Should you need assistance, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Lost phoneTotal wireless

Total Wireless #1999561
Hi Rashauna. This is Alex from Total Wireless. We are sorry to hear that. For us to deactivate the device, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also text the keyword LOST to 611611 using another device to report the lost or stolen phone. Thank you.
0 0
Show
comment to review:

New sim now phone won’t work

Total Wireless #1999558
Hi Tracy B. This is Alex from Total Wireless. We are sorry to hear that you are having issues in activating your new SIM card. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Billing

Total Wireless #1999556
Hi Melba. This is April from Total Wireless. We are sorry to hear you experience. Allow us to make things right. Please chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Phone issues

Total Wireless #1999551
Hi. This is Alex from Total Wireless. We are sorry to hear about your issue. Let us check on your account so we can provide a concrete resolution. Please chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Tired of being on the phone for at least an hour every time a problem arises

Total Wireless #1999545
Hi Evo. This is Alex from Total Wireless. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. To further address your concern, chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

SIM card swap scam allowed

Total Wireless #1999544
Hi Peggy. This is Alex from Total Wireless. We are sorry for the experience. Please be advised that we do not allow changes on the customers account if they will not be able to verify their identity. We would like to investigate your concern. You may chat with us at http://bit.ly/2lFFpmo or call 1-86*-***-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Service Failure Complaint

TracFone #1999269
Hi. This is Alex from TracFone Wireless. We understand the importance of correcting the issue that you are having. This is definitely not the experience that we want you to have and we would be more than willing to work with you to resolve the problem the soonest. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Phone does not receive calls-Phillipines customer service unable to resolve issue

TracFone #1999267
Hi. This is April from TracFone Wireless. We are sorry for the trouble that you have encountered with your service. This is not the experience we want you to have. Allow us to escalate your concern to the higher department for further assistance, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Plan/phone change without notification

TracFone #1999263
Hi. We are sorry to hear that you are caught in this situation. We will be more than happy and eager to help you in resolving your concern. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. We will be glad to hear from you.
0 0
Show
comment to review:

Bad customer service resulting in no mobile data service

TracFone #1999259
Hi Gary. This is Alex from TracFone Wireless. We understand where you are coming from and we apologize for the trouble you have encountered with our customer service. We would like to take a closer look into what is going on and ensure there is a resolution for you today. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Ordered phone

TracFone #1999257
Hi carolyn o. This is Alex from TracFone Wireless. We regret to hear that you are displeased with our product and service. We understand that your previous experience was unpleasant and we wish to make it right for you. To assist you, chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show
comment to review:

Upset with their service

TracFone #1999254
Hi Pamela B. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry for the trouble that you have experienced in trying to unlock your device. You can obtain more information on Unlocking Policy by following the link, https://www.tfwunlockpolicy.com or by contacting our Unlocking Department at 1-888-442-****. You may also chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM EST to 11:45 PM EST.
0 0
Show
comment to review:

Trying to get a refund

TracFone #1999253
Hi David M. This is Alex from TracFone Wireless. We are sorry for that you have encountered in returning your device. To assist you with your refund request, please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH or call 1-800-867-****. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.
0 0
Show