New Reviewer

Funiture Blue - Lied about everthing promised

We were lied to by the sales staff on delivery. We were lied to by the customer service staff on the reason our order was delayed. We called this company 15 time without a response from them. We had to call for updates and were promised calls back every time that never happened. Every time we called we were given a different reason for the delay all of which we most likely made up and lies. The final lie came directley from Mr. Johne Albanese - CEO johne@***.com his promise was to mail me a full refund on 6/17/2011. One week later no refund and no response from them. This company should be avoided at all costs.
View full review
ID
#245201 Review #245201 is a subjective opinion of poster.
Location
Pittsburgh, Pennsylvania
Loss
$3200