filters
state:
Show
city:
Show
I ordered a bed set from Oak Express and had not one, not two, but THREE delivery issues. The chest didn't come, then they didn't have all the pieces, and lastly the hardware was forgotten. Luckily, I had a great salesman, Drew, who went above and beyond for me. Making two trips out to my home bringing hardware he personally cut for me. He remained professional and calm in what was an extremely frustrating situation for me as a first time...
Read more
FurnitureRowCustomerServi

FurnitureRowCustomerServi Hello, thank you very much for taking the time to leave a review of your recent experience. We completely understand why you would be frustrated with your deliveries, but happ...

3.1
#991025
I bought: 4 chairs , 1 vanity with bench, hall shelf for shoes, bookcase with desk from the Oak Express in Popular Bluff, Missouri and was very satisfied with the; looks, quality, workmanship and price. Their Oak furniture is meant to last and be passed down through the generations. We do not have an Oak Express in Sacramento, California and their type of furniture is hard to find. I understand the company is going through hard times which is...
Read more
5.0
I liked
  • Price
  • Quality and customer service
#721210
I worked for Furniture Row for about a year, maybe 14 months. I was the Warehouse Manager for Oak Express/ Bedroom Expressions. It was the worst job I have ever had. They paid me good, but the company did not work with me at all. I got into a car wreck one night and messed up my back, leaving me unable to perform my job. I got x-rays done and a note from a doctor saying I was to be in bed for a month. A whole month away from the row. While I...
Read more
Anonymous

Welfare baby Sounds like someone's a little butt hurt about losing their job and is now trying to blame them for you not being a good employee. Losers usually do make excuses....

2.0
#701272
i bought LG led tv 3D in makhado LTT the shop promise to deliver it in the next day now is 4th day im still waill for delivery i went to the shop to ask them i found my tv box was wet they said they were trying to deliver it in rainy wheather so now i dont what to do im still waiting for it always when i call them they said it is on its way now im tired of this poor service of ok funiture express
Read more
FurnitureRowCustomerServi

FurnitureRowCustomerServi Hello,
We are sorry to hear about your recent experience with Oak Express. We would like to extend our help from corporate. Could you please email Rose at CustomerService@F...

#571520
I spent over 6K on a dining set with china hutch. The table came scratched (Box cutter?). I accepted a discount on it rather than exchange it. The china hutch came later. I even bought the warranty on that. A few days after it came and I had time to really look at it, I noticed the glass was scratched. I know glass scratches, I just figured for that price I should be the one who eventually scratches it. I didn't want a discount. I want one...
Read more
FurnitureRowCustomerServi

FurnitureRowCustomerServi Hello- We are very sorry to read about your recent experience with our store. We would like to investigate, and find a way to make things right. Could you please email Rose at...

2.4
I liked
  • What i found
I didn't like
  • How it showed up
#548349
Terrible, careless customer service! Last spring I wanted to immediately buy a nice (probably $200) bedspread. I was told they don't sell the display linens until they are removed from the beds and bagged (as several other linens were for sale that day), but I could leave my contact info and they would call when I could buy it. At the same time, my mother inquired about a particular style of wood desk. She also asked to be inform when the stock...
Read more
FurnitureRowCustomerServi

FurnitureRowCustomerServi Hello,
We're very sorry to hear there was a breakdown in communication with you at our Lincoln location. Our regional manager for your area would like a chance to contact y...

My husband and I shopped around and found dining chairs we loved at Oak Express. The customer service representative sold us 8 chairs and told us we would have free delivery. We were contacted on Saturday March 2nd to schedule a drop off time. When we called back we were told we could not have them delivered until Saturday March 9th. Moreover, we offered to come pick them up ourselves so we could get them sooner and were told the chairs are not...
Read more
FurnitureRowCustomerServi

FurnitureRowCustomerServi We're very sorry to hear you are unhappy with your delivery options. We'd like to have the Regional Manager for your area reach out to you to make this right. Would you em...

#328249

We ordered a dining room set several months ago. One piece was not in. They would never call us. We had to call them about 8 or 10 times and still have not received it. If you don't have 6 or 8 months to wait for something to come in, I would go elsewhere. Very bad customer service. We still have not received the item yet and we have everything sitting around the dining room. They said that they would call back several times but never...
Read more
FurnitureRowCustomerServi

FurnitureRowCustomerServi We're very sorry to hear you had a negative experience with our company. Could you provide us with the store location you shopped at and your contact information, so a Regiona...

#311236
We were told at the store that we could have this certain table despite the fact that it had been discontinued. One hour and $1000.00 later we were told we would get out table in a few days. The day it was delivered it was two hours late, with the wrong table and that table was badly damaged. We were told that this mistake would be corrected today, but when we called to ask where our stuff was we were told that our names had been crossed off...
Read more
#221695

Contact Oak Express

Headquarters Address:
Furniture Row, LLC
5671 Broadway
Denver, CO 80216
Phone:
(303) 566-8550
More

Companies similar to Oak Express

Bought an expensive King bed from Oak Express and new mattress from Denver Mattress Co. Had them delivered. Mattress did not fit bed and I mean by 8 inches on the length. When I called, I was told it was suppose to be this way. I verified with Denver that I did not have a california king mattress or something. Mattress was correct. I could not figure out what was wrong. Tried to use it, ended up cutting up pieces of wood to try to make mattress...
Read more
Anonymous

TV Reporter Question Are you still having a problem with your bed? I\'d like to talk with you about a story I\'m working on regarding new age ways to complain to companies...and maybe get some re...