filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Horrible!! Food lacks taste. Refund difficult to get. They won't refund my money which the company promises.
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for taking the time to post your review. We are sorry to hear that you did not like our foods and have been having trouble getting information on a refun...

1.3
#1011045
Be very careful, you must realize there was a 2 month minimum order. If you cancel after the first month there will be a $99 cancelation fee. I have been an attorney for more than 20 years and this was not readily apparent to me. Also, there is no way to cancel online. I cancelled today after the third delivery. You must call and then you should expect to wait at least 30 to 40 minutes - I gave up several times. After trying to get through for...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for taking the time to write a review on our plan. We apologize that you had so much trouble getting through to us. We are happy that you were able to c...

#1010925
I called and talked with a Nutrisystem counselor and ordered 1 order for the Diabetic portion for 1 month. I did not like the food and due to financial problems arising also called to cancel an order that was auto. to come the following month. Of course no one answers the phone. So I e-mailed and finally left my phone # for a call back. I did not sign up for auto delivery and don't have any paperwork saying so, so I assume the counselor I spoke...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
We are sorry to hear that you were unaware that your orders would be automatic. Feel free to email us at consumerexperience@nutrisystem.com and we can take a peek a...

Anonymous

Anonymous I called NutriSystem to terminate program after my first delivery. I first put the order on hold because I was leaving town and didn't want anything just showing up while I wa...

I liked
  • Some food was great
I didn't like
  • Cancellation policy
#1010367

Short Review for February 14, 2017

#1008392
I would never buy this *** mainly because of that jiggly wiggly air head ***.
Comment
Show

Short Review for February 08, 2017

#1004904
1.0
Delayed order. They sent it anyway. No way to cancel program online. They scam you on automatic reorder. No recourse for reimbursement.
Comment
Show

Nutrisystem Shipping Service Review

#993092
1.3
Food was to be shipped 1/5/17, now it's 1/18/17 and still no food just lame excuses
Comment
Show

Short Review for November 28, 2016

#962787
1.5
BEWARE! Paid for first ancelllshipment. Just wasn't for me...small portions, food tasted like cheap microwaveable food. Tried to cancel...they tried to auto deduct the next month. Now daily auto calls...they,are rude on the phone...no supervisor available. Calling BBB and authorities for advice.
Comment
Show
Called Customer Service as required, received confirmation number and directions on how to return food. Now the company will not answer my questions and no refund. I wish I knew about this website before I joined their program. No one mentioned the $99 and I was told I would get a full refund minus $19.95 for FedEx shipping. Trying to figure out the next step; husband is recommending Better Business Bureau but I don't know if that will help. I...
Read more
Anonymous

Scammed 2 Try getting in touch with your Credit card company. Make them aware of the scam Nutrisystem is running with the cancellation fee. There are others complaining about the same t...

Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for taking the time to post your review. We are sorry to hear that you have been having trouble getting in contact with us regarding your refund. We wou...

1.6
I liked
  • Some of their foods
I didn't like
  • Customer service stating one thing and it not being true
  • Not receiving answers
#1007186
DO NOT ORDER NUTRISYSTEM I wanted to lose a few pounds, saw the endless ads on TV, and finally decided to try it out. They were running a promotion - Turbo 15, where they claimed you could lose up to 15 pounds the first month. I only wanted to lose about that much, so I thought I would do it for a month and if I didn't quite make it to 15 pounds, it would nonetheless be worth the exorbitant price. The box of food arrived - one box for 30 days. I...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
We are sorry that you were not aware of our Terms and Conditions upon clicking Submit to place your order. The cancellation charge is listed in our Terms and Condit...

Anonymous

Anne I totally agree..I didn't realize I was going to be charged if I didn't re-order..so I re-ordered more. I had received a $25 off my next purchase..When checking out, I entere...

1.5
I didn't like
  • Absolute lack of value and deceptive pricing
#1006509
Canceled one month after receiving a Costco card as a gift. The total for the first month was $332.74. When I canceled prior to sending out second $374 auto pay, was charged $99 cancellation fee. I was not made aware of the cancellation fee prior to starting the program, unless it was buried in some fine print somewhere on a web page. Nutrisystems seems like an expensive program to begin with and I decided it was not for me. This $374 a month...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for taking the time to write this review. When placing an order online, you agree to our Terms and Conditions upon clicking submit. We are sorry to hear ...

2.3
I didn't like
  • Cancellation charge
#1005363
As the other customers, I didn't realize I'd be charged 99$ if I cancelled after I spent 350$ after the first month. I'm very frustrated. Now I've got to spend another 99$
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
We are sorry that you were unaware of the cancellation charge if you decided not to accept a 2nd shipment. This is disclosed by our Program Specialists upon signing...

#1004527
Did not realize I will be charged $99 if I cancelled after my first shipment they do not make that clear at all it's in little print that you have to click on it really bothers me I would like my $99 back
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello!
We are sorry that you were unaware of the cancellation fee for discontinuing early from the plan. This was described in our Terms and Conditions that you agree to u...

2.6
#1002561
Been on Nutrisystem for a month. Ate the foods religiously and while I did lose 5 pounds...I gained 2 back. In addition, I got light-headed and dizzy for consuming too few calories. I called to cancel my "membership" which I didn't know when I signed up that I agreed to 2 months minimum. I was told if I cancelled, even though it was within 30 days, that I would be charged a $99 cancellation fee. Whatever! I didn't even see that was part of the...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for your feedback and we apologize if there was any confusion about our Terms and Conditions. We will be happy to look into this further for you! Please s...

h.kitchener

h.kitchener No reason to pay the exorbitant price NutriSystem charges. You failed to really read the terms and conditions when you signed up. Make sure they really do cancel you by monito...

4.1
I didn't like
  • Cancellation fee
#1002163

Contact Nutrisystem

Headquarters Address:
Nutrisystem, Inc.
600 Office Center Drive
Fort Washington, PA 19034
Phone:
(800) 585-5483
More

Companies similar to Nutrisystem

received 1st box used for week 1/2 cancelled had like 20 bars of crappy stuff in place of bkfst & lunch. They said a charge of $99 for canceling and sent a second box and charged my card $362 more after I only had tried the 1st shipment for a week. Their info said every 28 days unless you cancel. They sent and chaged anyway supervisor refused to talk to me. What a scam this company is . They must write their own glowing reviews because the food...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for your review of Nutrisystem, we do appreciate everyone's feedback! We would like to be able to contact you regarding your experience. Would you be will...

1.0
I didn't like
  • Customer service cancellation fee
  • Products or their attitude
  • Service charge
#1001840