Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

No No Hair Removal - Review about Hair Removal from Pretoria, Gauteng

2.0
Details
I am sonja jones from south africa i also not happy with nono it dont work at all the produk onwer should not laid on the advertesment and said money back that is a lay i will tell every one my motto of the no no does it work :Big NoNo
View full review
Review
#579754 Review #579754 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
2.8
Details
Here's what they're doing, what all these get rich quick commercial scams do and have been doing forever, they tell you money back guarantee if it doesn't work for you or don't like it no questions ask and they give you 60 days or whatever amount of days to return it,...
View full review
7 comments
Anonymous
#989688

I want my money I don't like it

View more comments
Review
#578832 Review #578832 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
I am a male that bought into all the advertisement on the Hair removal system. I used it just as advertized and it flat did not work. I gave it time and even shaved and then used it over and over again and only smelled burnt hair. They warranty for 60 days but tell you...
View full review
8 comments
Anonymous
#969711

Mine arrived in totally sealed box but the small face tip was broken.

It didn't work either.

Just smell of burnt hair. Total ***.

View more comments
Review
#578055 Review #578055 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Does not work
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$300
Preferred solution
Full refund

No No Hair Removal in Fallbrook, California - Load of ***

Got one a year ago and don't use it. Doesn't remove any hair at all. $200.00 is a lot to pay for something you can't use. I tell everyone I know not to buy one, wish I could reach more people. Maybe I will look into doing that this year. And I have to type 100 words. Not as many as I want but at least 100 or my message will not go through. My NoNo is junk, has never worked, it's absolute ***, biggest mistake ever buying one. Maybe I got one which has something wrong with it, maybe some of them work.
View full review
1 comment
nonoCustomerService
#926426

Hi there,

We would like to apologize for the inconvenience. We know how frustrating it is to buy a product that you can't use.

We hope you can allow us to help you get your no!no! back to work.

We just have few questions so we'll know how we can proceed.

a) For how many days/weeks/months did you use no!no!?

b) How frequent did you use it?

c) In which part of your body did you use no!no!? Should there be a problem with your device, we'll be glad to get an approval from our Corporate Department and have it replaced for you. We hope that you will still give no!no!

a chance.

Regards, no!no! Customer Service

Review
#577970 Review #577970 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Does not work
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$200
Preferred solution
Let the company propose a solution

No No Hair Removal in Maidenhead, Windsor And Maidenhead - This gadget does not work

I bought a Nono on line and it was delivered promptly. It cost a lot. I tried to make it work and was sure that I must be doing something wrong as the adverts on TV were so persuasive. Eventually after no success I contacted the help line. I paid further money and was sent a replacement. This ALSO did not work. Every time I passed the Nono over skin, a red light came on and it stopped working. Please do not waste your money on a rubbish product. I regret buying a Nono and feel that I have been cheatedi do not believe it has removed a single hair
View full review
1 comment
nonoCustomerService
#933721

Hi there,

We're sorry to hear that you've had trouble in using no!no!. Don't worry because we're here to help.

The red light will turn on if you are not gliding properly.

This is a built-in safeguard to ensure proper treatment. Turn the unit off and then back on. Now, begin treatment again, making sure you glide in one smooth, non-stop motion. As a suggestion, you may practice using no!no!

on a flat surface like a table. If you see a steady blue light & the tips stays down while in motion, you have mastered the no!no! glide. Hope this helps.

Should you have questions, please let us know.

Thank you!

no!no! Customer Service

Review
#577900 Review #577900 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

No No Hair Removal - Hair Remover Review from Norwalk, Connecticut

2.0
Details
Wife bought pro did not work sent back under return policy no no or post office lost return no no said tough! Out $400!!! So it's NO NO to no no!!!!!!!
View full review
4 comments
Anonymous
#933858

It's never the company's fault the post office lost your return. That would mean the receiving company would be taking responsibility for ensuring that the customer filled out the return shipping paperwork correctly etc which, from the standpoint of someone who has worked in Customer Service for several years, is ludicrous.

Post Offices lose packages all the time. That's why they offer insurance.

nonoCustomerService
#932992

Hi there,

We're sorry if you've had a bad experience with no!no!.

Refunds on no!no! orders cannot be issued without a Return Material Authorization number (called an RMA#) and without returning ALL of the products you would like to return from your order.

Please be sure to include ALL of the items in your return, even if opened. If you have send us back the package, please provide us with any proof of return such as the tracking number so we can issue you a full product refund.

Hope this helps.

Regards,

no!no! Customer Service

Anonymous
#932520

You wouldn't have gotten a refund. I went thro the company itself and the Ali Express website who poses as one of their approved sponsors.

This product does not work. When complain to company who makes it, they read scripted lines of ***.

When complain to unapproved sponsor of product they don't respond at all. They let you submit complaint and it makes it seem official, but they don't respond to documented and pictures of redness and stubble or hairs full grown and not removed.

nonoCustomerService
#932995
@Anita

Hi Anita,

We're sorry to hear about your issue. We'd like to let you know that we don't have any authorized resellers on Aliexpress.

We highly recommend buying our no!no!

products on our website or from any authorized resellers, which you can found here: https://www.my-no-no.com/retail.aspx.

Regards,

no!no! Customer Service

View more comments (3)
Review
#576999 Review #576999 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

No No Hair Removal

I have tried No No hair removal gadget to get rid of my unwanted hairs around legs and chest but didn't get desired results at beginning and after few weeks of use I come to know about the proper guide and instructions about the usage at http://howtonono.com and it makes life easier.... Now I'm using my No No properly and much satisfactory about the results. Not much impressive as laser hair removal but however good in hair removing machines with medium level of budget and convenience to use. I would prefer it for small area usage and only if you can bear the smell of burns.
View full review
1 comment
nonoCustomerService
#926508

Hi there,

We'd like to thank you for the positive feedback. We really appreciate you visiting our website for tips and tricks in using no!no!

Also, we understand that the smell of a no!no!

treatment is not pleasant, it is a sign that it is working properly. You may try aromatic candles or potpourri to help cover the smell. Applying no!no! Smooth skin lotion after use will not only keep skin moisturized and smooth, it will also help to mask the unpleasant burnt hair smell.

Should you have any questions, please don't hesitate to contact us.

All the Best,

no!no! Customer Service

Review
#576933 Review #576933 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service

No No Hair Removal - Review in Cosmetics and Toiletries category from North Versailles, Pennsylvania

I love it. It took awhile for the hair to actually not grow back so it sucked in the beginning but now I'm like super happy :)
View full review
3 comments
Anonymous
#922775

So I got the no-no for Christmas this year after wanting it for a while now, however one of the thermicon wires on the larger blade already broke after only the second time of using it which is pretty disappointing and discouraging because I don't think it should have broke or needed to be replaced this early on after only using it for the second time. This has me scared that the no-no may not be everything it's cracked up to be so I'm a little worried.

nonoCustomerService
#923396
@Volleycrazy33

Hi Volleycrazy33,

It is really disappointing to be in that situation. We all deserve to have a device which is in an excellent working condition.

While we ensure quality control on all of our products, we also provide 1 year warranty for the devices and parts.

This implies the revision and replacement of parts free of charge within the one year warranty period. The manufacturer will fix your device unless they see that it needs to be replaced, in which case they will send a new product, free of charge. When using your warranty, call customer service at 1 (888) 525-7580 and send your device, along with the original receipt or invoice to the given address.

Full warranty details will be included with your order.

Best Regards,

no!no! Customer Service

nonoCustomerService
#921707

Hi there,

Thanks for the positive feedback. We are happy to know that no!no!

has worked for you. Keep on using no!no! for a more long lasting result. For more tips and tricks in using no!no!, we suggest you visit our website at www.howtonono.com.

Happy no!no!-ing

Thanks,

no!no! Customer Service

View more comments (2)
Review
#574541 Review #574541 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality

Trial Product Review

5.0
Details
hi my name adran martin im trying to get a no no machine for 60 trial when im filling the form in it asking for £75 and it says 60 trial im not happy with that can u sort it out for me please
View full review
Review
#574093 Review #574093 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
No hair removed I thought my dream had come true. What a waste of money that could have gone for medications.it DoD not remove hair it burned out the head of the machine. I have never beenso sad or felt so used by a company in my life now I'm back to not going any...
View full review
5 comments
Anonymous
#921275

Hi there, I also have a medical condition that causes me to grow facial hair, I know how embarrassing it can be. However, I want to encourage you to not feel ashamed, live your life to the fullest girl.

View more comments
Review
#573079 Review #573079 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$300
Preferred solution
Full refund