New Reviewer

Have not received my order

Placed an order for a phone case on May 29, 2019 received an email confirmation. It is now June 12, 2019 and have not received the phone case. Tried calling you get an answering machine, send an email get no response. I would like a refund but can't get in touch with anyone.
View full review
ID
#1557499 Review #1557499 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$64
Preferred solution
Full refund

WORST CUSTOMER SERVICE

This has been ***. I ordered a notebook and it has taken almost a month to get to me. I'm paying top dollar for a gift that now doesn't even matter as I've had to replace it since it's taken too long. My advice to anyong; STAY AWAY. They keep telling me this week or it takes 14 days, well it's been both and still nothing. I was offered a discount and I responded accepting. Since then I haven't heard from them at all. This has been a nightmare let me tell you... so upsetting from such an expensive company
View full review
ID
#624464 Review #624464 is a subjective opinion of poster.
Location
New York, New York
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$60

Bad products, terrible shipping charges

It took nearly three weeks for me to receive my new iPhone case and then it was the wrong size. Basic shipping was $12 which is ridiculous. Because it was personalized, they couldn't replace the phone I was told - I would have had to buy a new one at 50% off. Every time I would look at my phone, I would think about how annoyed I was and how I had paid $130 for the case in total if I had bought another one! Very disappointing - also the case I did receive felt and looked very cheap. I'll buy an adorable case on Etsy for cheap shipping within a couple of days at 1/3 the price!
View full review
2 comments
#790541

Making sure that our customers have a great experience with Minnie and Emma is our top priority. We make custom made to order products based on the specifications that the customer chooses when they place their order.

In this specific case, the customer placed an order for a customized iPhone case for an older model iPhone.

When we heard from you that your need was for a newer iPhone case (not the older model case which was ordered), we offered you a 50% discount towards a future purchase good for any of our products. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience shopping at Minnie and Emma.

#790539

Making sure that our customers have a great experience with Minnie and Emma is our top priority. We make custom made to order products based on the specifications that the customer chooses when they place their order.

In this specific case, the customer placed an order for a customized iPhone case for an older model iPhone.

When we heard from you that your need was for a newer iPhone case (not the older model case which was ordered), we offered you a 50% discount towards a future purchase good for any of our products.

We are sorry to hear that you were disappointed with your experience shopping at Minnie and Emma.

View more comments (1)
ID
#477736 Review #477736 is a subjective opinion of poster.
Loss
$75
New Reviewer

Shoddy products

I ordered an iphone 5 case with some of those flash sales sites credit, so I technically didn't pay full price which is about $60 something dollars including the preposterous shipping charges. I paid over $20 for a black case with white hearts. The design on the back looks fine, but as the case wraps around the sides and edges the design looks warped and changes color from black to a horrid greenish hue with a cracked/stretched appearance. I'd be very upset had I paid full price for their horrid work. Still consider it a loss though, there is noting special about this case.
View full review
1 comment
#790568

Minnie and Emma takes pride in the quality of the custom products we produce. We were unaware and are disappointed to hear that you had concerns with your order.

We would be happy to help with you with questions or concerns; please contact me at customerservice@***.com for questions.

Thank you,

Jodi

Customer Service

ID
#461615 Review #461615 is a subjective opinion of poster.
Location
Chicago, Illinois

Never Received Order

I ordered two phone cases almost a month ago and I haven't heard anything or received the phone cases from them. I did get a confirmation when I placed my order but that was it. There is no tracking on their site, so I can't even go that route. For $60 a case, one would assume they had decent customer service and a reasonable turn around time on their orders. They have neither. Please, do not purchase anything from them unless you wish to never receive what you have purchased. Minnie and Emma is nothing but a sham site and does not produce what you order.
View full review
1 comment
#790570

Minnie and Emma has been making customized quality products for our customers since 2006. We take our customer’s experience, which includes the quality of our product very seriously. We know that you have received your product and are disappointed that you didn’t have a good experience.

We would be happy to help with you with questions or concerns; please contact customerservice@***.com for questions.

Thank you,

Jodi

ID
#457409 Review #457409 is a subjective opinion of poster.
Location
Easton, Pennsylvania
Loss
$120

NEVER RECEIVED PURCHASED ITEM FROM MINNIE AND EMMA

I bought some stationary items for my client and after 8 weeks have not received them. The owner emailed me a lame excuse about the order not meeting their "quality control" but it's been another 2 weeks and I still have't received the items. I don't believe the story. I emailed her another two times, asking for at new tracking number and whether or not they have sent the items and she has completely stopped emailing me now. She said they would make the items and send it immediately but nothing. I spent 88 dollars for two monogramed notepads - VERY EXPENSIVE !!! FOR WHAT THEY ARE !!! I would expect with such High-end prices, that their service would be top-notch. Very disappointed. Owner seems flaky - as if she is not there all the time.
View full review
ID
#454573 Review #454573 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California
Loss
$88

E-commerce Talks

Art for Your Home Not Museums

Mar 7, 2022

Art at home can add a special touch to interior design. In this video interview with Leonid Afremov Studio, we talk about art and the world-known artist, Leonid Afremov. Learn more about the unique technique that makes his paintings so special and how the studio is still in business.

David Afremov
David Afremov

David Afremov is a co-founder of Leonid Afremov Studio, where you can order original oil paintings, canvas, and giclee from the world-renowned artist Leonid Afremov.

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article