State: New York Clear all filters (45 of 1159 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show

Meaningful Beauty in New York, New York - They would not credit back full refund

I ordered meaningful beauty, tried the product twice and returned it, they gave me a hard time even though it was within the window, I also cancelled the subscription, but they sent the second order anyway. I returned the second just as the first. They would not give me a full refund, they subtracted the shipping for both shipments from the return, even though I had cancelled the second shipment. They claim full refund. I had to call many times to get the order subscription cancelled. They gave me the run around and finally they agreed only to refund a portion of the costs. This company is a scam and do not order from them.
View full review
Review
#465178 Review #465178 is a subjective opinion of poster.
Product
Meaningful Beauty Subscription

MEANINGFUL BEAUTY BILLING HIDDEN

I ordered sample intro pack, AS SEEN ON TV, of $39, added 2 extra products for $10 each . . . paid at the time, went to cancel one month later, today . . . since I will be out of country, only to find I owed them $99! At some point they turned sample kit into deluxe, full size 90 day trail, and did not tell me I would owe them anything more than the $59, AND THAT IS THE AMOUNT I WOULD PAY PER SHIPMENT!!! I didn't get trick that shipment means Monthly, with Monthly size . . . I got full size, which according to them, is a three-month supply. They got me! :eek I am pissed, since had they given me notice of full amount owed at initial call, I never would have authorized anything to continue! :sigh I paid it today, called back and asked why wasn't I just billed the total on day of call ... heavily accented Asian, couldn't understand, but knew I was pissed! Their cremes may work, but full-disclosure policy DOES NOT. MAD IN MIAMI
View full review
2 comments
Anonymous
#726012

OMG im dealing with the same thing now...unbelievable

Anonymous
#725426

Do not order from this company....worst experience ......you cannot get out of the billing system....... bull ***..... not even that good of a product.....

View more comments (1)
Review
#444537 Review #444537 is a subjective opinion of poster.
Product
Meaningful Beauty Beauty Set
Loss
$99

Meaningful Beauty in New York, New York - Meaningful *** job.

This company is a scam. No one should risk their credit. I cancelled an order and they continued to send their garbage. They are charging me 128 dollars even though they sent the product without my consent. Calling to cancel does not work. This is how they respond even though I asked them to stop sending me the product: We apologize for any confusion surrounding your account details. Our records indicate your account was cancelled, as requested, effective July 25, 2013. Nothing further will be sent to you. However, prior to cancellation, a 90 day replenishment order was sent to you on May 23, 2013. This order has a total cost of $128.84, which was scheduled to be billed in 3-monthly installments. However, we were unable to obtain authorization for payment, and an invoice was sent, due upon receipt. Meaningful Beauty® has a 60 day money back guarantee. Any Meaningful Beauty® product purchased directly from Guthy-Renker which is still within the money-back guarantee period can be returned for a refund of the purchase price paid, less shipping and handling. Unfortunately, according to our records, your product is well beyond our 60-day return policy. Meaningful Beauty will always attempt to process reasonable exceptions to our 60-day policy; however, given the length of time that has passed since your last shipment, we are not able to accommodate your return. Sincerely, Christy GRFS Consumer Affairs They sent the items and I foolishly accepted the package. i spoke twice to someone and yet they do not communicate internally. They only yes you on the phone but deny anything said via the email. I only used the cleanser and returned the full package. This company and product are a scam. M.Garcia
View full review
1 comment
Anonymous
#769960

Umm, in the U.S., if you use a product and want to return well after the return

policy date what did you think would happen? It's called trying to get something for

nothing or trying to get over

Review
#439070 Review #439070 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
Loss
$128

Meaningful Beauty in Hicksville, New York - Return Policy

I ordered the product after I saw all the good reviews on their website. I tried it for 60 days and I didn't think it was better than my previous Lancome products. When I received my new ordered, I called customer srcs. for instructions on how to return it and when would I get my refund and basically they said if you don't keep the kit (for which they would give me a 20% discount), it would take 4-6 weeks! for them to return my money even though they would receive the kit in a matter of a week or couple of weeks tops. Obviously not what I expected from meaningful beauty since their adds makes it sound as though you would have a very smooth refund of your money if you aren't pleased with the products... In another note, the customer service rep. talked so fast that I could barely understand her. She sounded as if she was reading from a script (which she probably was), and when I told her that I couldn't understand what she was saying, she started to talk veeeeeery slooooowly as if I was and *** who couldn't understand the language...
View full review
Review
#432821 Review #432821 is a subjective opinion of poster.
Tags
  • Meaningful Beauty Reviews

Meaningful Beauty Customer Services is NOT Responsive at all

I am really pissed off with the way this company handles their accounts. To make the long story short, I had an account issue and was told that information contained in my invoice is wrong and should be disregarded. I asked for email confirmation; they said 'No, we can't send you any email." How do I know we this won't happen in future orders? They just want me to rely on our phone conversation with nothing in writing, not even an email. I asked for my account to be cancelled and it's been a week now with no confirmation. I sent them an email, no response. Is this the best way to handle customer issues? Unless, their products is a matter of life or death for me, I would not recommend it at all. And, I would not recommend anything marketed by the same company which I heard is Guthy Renker.
View full review
Review
#421935 Review #421935 is a subjective opinion of poster.
Tags
  • Meaningful Beauty Reviews

Meaningful Beauty in Smithtown, New York - Products do not work

I'm. A 32 year old woman who has dealt with acne n greasy skin for most of my adult life. I was so excited to get my products i had orders for the $39.95. Well i waited a month for these products to come. The first day ir didnt seem so nad but, i noticed when i used the day cream it made my face more greasy and more broken out then ever before. So i stopped using the day cream and still no change.it hasnt diminished and of my fine lines om my or under my eyes. Its a waste of money. And the ACTRESS are being paid to said the great raves about these fake products. Not only that i just got billed for a 90day supply and have yet to receive it nor did i order it. It took the last of the money i did have in my account. Being a single mother i was so upset and beside myself. Any advice would be great since i know Cindy herself would never comtaxt me. She is to busy ripping customers off!! Any advise please email my @ gialove81@gmail.com
View full review
Review
#386909 Review #386909 is a subjective opinion of poster.
Product
Meaningful Beauty Cream
Loss
$195

Meaningful Beauty in New York, New York - Product is horrible and company does not stop sending

I wanted to try the product. I ordered it. I received product tried and started to get a rash from it. I immediately called to company to tell them to close my account and I wanted to ship product back to them. They advised me that my account was cancelled. The following month I received another shipment from the company. I called them immediately to state to them that I had cancelled my account the previous month and what I get is the customer service rep telling me that you have an active account. When you send emails to the meaningful beauty website you get a response from Guthy-Renker that they only service account and you must call customer service at the 800 number to have your account cancelled. They are fast to bill your credit card but to actually to have your account cancelled right away you have to wait 1 to 2 weeks to receive credit back on your account. I am still awaiting a return label for the company to send to me for the products they sent to me after I already cancelled my account. I will not pay for this nor be billed for this on my credit card. This company is Horrible and Cindy Crawford should be ashamed of her self for representing such a company.
View full review
Review
#373955 Review #373955 is a subjective opinion of poster.

Meaningful Beauty in New Windsor, New York - Meaningfull Beauty

I order the trial 30 days..ok...the full sizes came on the second order, what I thought was a 60 day supply.. I added to the third order, and the final shipment came with the next delivery day of 90 days. I called and explained it didn't seem correct, and the response was, YOU CAN ORDER MORE. I cancelled, and let them know it was inconsistent for the quantity of product. In addition, the billing was also inconsistent. I like some of the products, but found some to be less effective. The price doesn't justify the service or products.
View full review
Review
#372299 Review #372299 is a subjective opinion of poster.
Loss
$75

Meaningful Beauty is not what it seems.

I ordered this product in November for what I thought was a 30 day supply for a total of $46.65. I was told I would be charged that price every month for a new supply. It took about 3 weeks for the product to arrive. In December I was being charged again and I wasn't even close to being finished with the first order. I decided to cancel and that's when I got a little surprise. I was told I had to first pay a balance of $46.65. I didn't understand why I had a balance when I was just charged and hadn't even received the order yet. I was told that my initial order was a 90 day supply and my payment of $139 and change was being broken up into 3 payments...SHOCKER. I never had that conversation when I first placed my order. I was ordering it because I was given the impression that there was a special going on for $39.95. They were very MISLEADING. Apparently the only way for me to now cancel and be refunded is to send my supply back. The customer service rep I spoke to was not exactly what I would describe as polite, after giving me the return address he hung up the phone before I even got a chance to end the conversation. I will be sending the product back immediately and hope they honor their 60 day money back guarantee. The lesson learned here is, having a big name celebrity behind a product/company doesn't mean it's any good. BEWARE OF MEANINGFUL BEAUTY.
View full review
2 comments
Anonymous
#841513

i know how all this works if you want my help....... But i will give some ideas on this cause people are not understanding what is going on when you get your 3 month supply say you get it on Saturday you call them Monday and tell them that you don't want them to send you anything else ok..

say you buy 197 dollars worth of Meaningful Beauty and you order over the phone that is the best way to buy your product what happens is they will tell you on the phone how much it will cost you a month for your 3 monthly installments of 64.00 even that is just an idea of what your monthly bill will be.... for here's an idea say you bought 2 kits and it cost you 115.47 out right for 5 piece set then you turned around and bought a 197 dollar kit with 8 pieces in it now you are paying about 64.00 or 65.00 even every month for the net 3 months it also goes by how much one item cost and if your not a member if your a member you get the member price if not a member then you pay full price and that will cost a lot more then what you had wanted to pay but know matter what you buy you still have a 3 month billing cycle third month by the 3rd week in that 3rd month they will send out your next kit........( IF YOU DO NOT CALL THEM AND TELL THEM......

NOT TO SEND YOU ANYTHING ELSE ) it is very easy once you get the hang of the 3 month billing cycle trust me I'VE been there this is why I am trying to help someone else out........ I hope i was some help Jennn i hope you have a good rest of the day

Anonymous
#589463

This is exactly what happened to me and in fact just got off the phone with them. The advertisement does not state you will be billed in three installments of $39.95, I was under the impression every month you get a package plus your monthly rate of $39.95 if you want to continue to purchase the products and cancel when you like. This has me very aggravated and I will not purchase from them anymore!!

View more comments (1)
Review
#372225 Review #372225 is a subjective opinion of poster.
Product
Meaningful Beauty Beauty Set
Loss
$93

Meaningful Beauty IS A RIP OFF!!!!

I ordered a trial package in January based on a friend's recommendation of the product itself (which isn't bad; but it's not so special either!) I started receiving auto shipments (of which I saw no mention of while placing the initial order) of skincare and also vitamins. I accepted the first shipment of skincare and tried the additional new products that they sent, no big deal. Never tried the vitamins, but since I opened them just kept them. The next boxes arrive a couple of months later and I marked them "return to sender" unopened, and returned to the Post Office. Never have been credited for those 5 boxes of unopened product that "they never received". In 9 months, they have charged my account $962.00, of which I kept 2 boxes of auto-shipped product. I cancelled my account in June, but have had charges on my account as recently as YESTERDAY, even though I haven't opened or even received any packages in several months. When calling customer service, they had the gall to tell me that they would cancel my "vitamin" account (What the ***!! I never even ordered flippin' vitamins) but would be charging my account for one more payment. DO NOT ORDER from them!!!
View full review
Review
#346676 Review #346676 is a subjective opinion of poster.
Product
Meaningful Beauty Beauty Set
Loss
$962