polly p Jnr
map-marker Rahway, New Jersey

She never delivered

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

3+ years to finish piece of furniture. Took payment up front - against my better judgement.

Never received furniture.

Total scam??

I don't know. I feel sorry for her.

View full review
Loss:
$1500

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: do not contact her

2 comments
Guest

Dear Polly, thank you for expressing your thoughts. Although, you are upset, we truly wished, you booked a delivery company within those 3 years we stored your completed Armoire.

Since Jennifer Vitalia Design is not the delivery company and had no control over any delivery prices, we cannot store an item for 3 years while waiting for a client to choose a delivery a company of their choice to wait for Lower delivery prices, please remember you ordered during COVID. Please review your signed contract that includes our delivery, and store policy. We don’t mind a negative review as our clients approvals is extremely important to Jennifer, however as long as it is pertaining to the artistic service of Jennifer Vitalia Design. Your armoire was completed, we held multiple design consults, located and picked up the armoire you selected and approved by you.

This is exactly why we have contracts to ensure that every client is 100% happy in which you were as your multiple signed contact shows. We can honestly say we went above and far beyond and are completely confident in our services to your order, design, your decision of delivery being pushed back and back, leaving us to pay for storage for 3 years leaving us an unpaid balance. We still strongly suggest if you are still unsatisfied please file a complaint with the BBB as leaving negative reviews in todays time is not a solution. The BBB reviews all contracts.

The only reason of 3 years waiting was because of delivery- which is not a service of Jennifer Vitalia Design. We were eager to have your item delivered and are equally disappointed.

Please note: Leaving a negative review does not relieve any outstanding balances. We wish you only the best.

Guest
reply icon Replying to comment of Guest-2355714

In May of 2020, I had a delivery ready- but Jennifer was not ready. I also had 2 other delivery pick ups ready but Jennifer turned them both down, I'm sorry, but she moved her business which took an exorbitant amount of time during this period.

I was waiting on Jennifer most of those 3 years. When she finally finished the piece, the U Ship company that she recommended was out of my price range- as it was for everyone. I specifically asked her to install 2 shelves. I specifically asked her to put chicken wire on the front.

I don't believe she did either one of those things. So, yes, this is a legitimate review.

View more comments (1)
Tenesia Hxl

Scam never received furniture but paid in full

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Paid 6000 dollars in January for furniture. Said ready to ship , no said she could detail in color of choice . Have color , months later still nothing. She had a ship date many times but always something came up . Tried to be understanding and patient. Now 8 months later nothing. First many months ago pieces where finished , just needed shipping, then . No money to seal pieces. Offered money for sealant- no response till I said I was getting lawyers involved. So pieces that are ready to ship , she sends me pictures of her now painting them . All a lie !!! People got through hard times , but if you can take there money
View full review
Loss:
$6000

Preferred solution: Full refund

3 comments
Guest

Hi, we are sorry to see this review. However after reviewing all orders, we have no client under this name or any that fit the comment made.

Please feel free to contact us and provide your contract number. We would absolutely love an opportunity to discuss this.

Truly, Looking forward to hearing from you. Please email us anytime at: info@***.com.

Jaime H Kid

The same happened to me.

Guest
reply icon Replying to comment of Jaime H Kid

As I look at this here you are again Jamie. Wow!

I wonder if you wrote all of these reviews? You have some serious issues.

View more comments (2)

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article