I have filed for my deceased daughter last return tax. I showed proof the death certificate.it has been three months. Have not received the refund.

The taxpayer has made a couple of mistakes had to correct it and I also signed the papers as well. The taxpayer refused to answer my calls. I will like to know what is the hold d

User's recommendation: Make sure if they are certified.

View full review
ID
#3592827 Review #3592827 is a subjective opinion of poster.
Location
Louisville, Kentucky
New Reviewer

Havent received my taxes

I found on or around the 15th of March 2021 for my 2020 tax return I have not received my refund. I called the 1800 number listed on Google. No information available. Do I refile? I'm at a lost as to what I should do.
View full review
ID
#2890975 Review #2890975 is a subjective opinion of poster.
Location
Louisville, Kentucky
Loss
$2180
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Sold product that di not work with out telling consumers

turbo tax sold me a desk top download for prior year tax returns and neglected to inform me it would not work on windows 7. for 119.99. so it cannot be downloaded. also cannot get a refund intuit has complicated intuit

User's recommendation: go elsewhere any other site TOTAL CRAP.

View full review
ID
#2557118 Review #2557118 is a subjective opinion of poster.
Location
Las Vegas, Nevada
Loss
$200
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

REFUND REQUEST

To whom ever cares, Sorry to hear that I will not be getting my refund of $40,00, I have used your service during more complicated years off and on and had no problems. But last year should have been simpler, due to the Pandemic, I only worked 2 months in 2020 for the same two companies as 2019. Due to some problem with 2020 taxes, my outcome was to mail it in. I do not feel I should have paid $40.00 to do it myself. Dissatisfied Customer! Toni Brooks

User's recommendation: Be careful, nothing is for FREE.

View full review
ID
#2441270 Review #2441270 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Need you to.contact IRS

Sent my stimulas check August 17th. I was homeless i have no turbo card anymore! I waited long enough. Karen L Silich. Old address 129 Cherry St apt 3. Not your fault new address is 301-1 Locoust St Ebensburg PA 15931 ****.00 close to 2000. Need it again before I'm living on the streets! I trust you I need the numbers off my old card for Google pay. Call me 814656****

User's recommendation: Always stand by what you value like missing checks.

View full review
ID
#2177887 Review #2177887 is a subjective opinion of poster.
Location
Greensburg, Pennsylvania
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Money Stolen

I paid an invoice through them for $50 for sportstnb.com. They stole my money and I never got the product. I contacted Intuit, but absolutely NO response
View full review
ID
#1956866 Review #1956866 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • No pros
Cons
  • No response to emails
  • Customer service is poor
Loss
$500
Preferred solution
Full refund

Job Direct deposit

My job emailed me prof that my direct deposit was sent to my intuit turbo account. However, there isnt any direct deposit reflecting for 5/8/202. The same thing happened last week. In a time like this where everyone is depending on their pay check this is completely unexplainable.....

User's recommendation: Provide customer service contact number!!!!

View full review
ID
#1913973 Review #1913973 is a subjective opinion of poster.
Location
Brooklyn, New York
Product
Intuit Turbo Direct Deposit

These folks are a joke they hold ur money unable to talk to live person automated only a pending transaction for a week with no response dont trust this card or bank there a joke

Nade transaction only for the money to be pending twice still no money back unable to speak to anyone always response to go online what about folks that dont have access never again will I trust this dont get this cardcomany
View full review
ID
#1869425 Review #1869425 is a subjective opinion of poster.
Location
Alexandria, Louisiana
Service
Intuit Turbo Money Transfer

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article