HMA automatic autorenewal gotcha

Log me as yet another HMA disgruntled ex user due to automatic renewal. I avoid auto renewals. somehow (maybe I was sleeping) this one got checked. Found out too last. didnt use the service. they cannot refund. search the key words and you'll find lots of unhappy people who got auto-renewed by HMA. apply caution and check if c/c is auto renewed often! I requested a refund but to no avail. this from HMA: Hello, Thank you for contacting HMA! customer support. I have checked your Pro VPN account and this order was indeed placed as an automatic renewal. This means that when you placed your order you authorized automatic billing on your account. As per our Refund policy we issue refunds for the first order within 30 days of purchase, so on this occasion we are unable to authorize a refund as explained here: - https://www.hidemyass.com/legal/refunds The automatic billing is now turned off and no further renewals will take place.
View full review
ID
#1015811 Review #1015811 is a subjective opinion of poster.
Product
Hidemyass Subscription
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Beware from Hidemyass - VPN

Beware from Hidemyass - VPN
Beware everyone. Beware VPN subscribers. Now it can be your turn. I subscribed VPN in last year 2014 on Christmas offer at 50% off. I purchased Hidemyass subscription using my credit card. I used VPN a year. After one year i found the tool was not so useful for my business and i wanted to cancel the subscription. But what was that. When i logged in my account i found i am not able to cancel my subscription. And they deduct $59.99 from my credit card account. Now i have not access to delete my credit card details from their website. And they people started deducting the same amount on each month. When i tried to contact customer support they didn't give me a solution. Now i have only one option that i can stop my credit card service from bank. Otherwise they people deduct from my card on each month. Thanks Bhupesh
View full review
ID
#760753 Review #760753 is a subjective opinion of poster.
Location
Noida, Uttar Pradesh
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

Hide My *** hides my money

Hide My *** offers Virtual Private Network (VPN) service that includes encryption and masks the Internet user's location. However, there is a performance hit the user takes -- a 30 to 40% reduction in download speed in my case. When I reported this problem on their chat line I was told to download the alpha version of the product, which is supposed to contain features that mitigate the loss of download speed. The problem for me was that despite a successful installation of the alpha version, as reported at the conclusion of the installation process, the application failed to run at all! When I requested a refund of my money I was given a song and dance about their policy allowing refunds only for an initial purchase of the product, not a renewal. I explained that I had initially cancelled my 1 year subscription due to the loss of download speed and had responded to their email offer to renew in hope the problem had been corrected. No soap -- they're keeping my money and giving me the option of freezing my subscription (maybe it will work someday!) or transferring it to another user. How generous!
View full review
ID
#523026 Review #523026 is a subjective opinion of poster.
Loss
$60

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article