New Reviewer

Exchange color for another wig.

Need to exchange a wig. Need another color. It should not be this hard. All phone numbers are not working .
View full review
1 comment
#1710194

Please need a working number for exchange of color.It should not be this hard to exchange colors. Working phone numbers would be nice. The color was not the same as the picture.

ID
#1573436 Review #1573436 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I liked what i saw advertised on the website
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$40
Preferred solution
Need to exchange item
New Reviewer

False Advertising

Gladius Com - False Advertising
This company advertises one product, but sent me something totally different. I had to file two formal complaints, and contact the parent company before from customer service even would reply to my e-mail. I never will do business with this company again! When finally did receive a reply back from the customer service department, they wrote: "Dear Customer, We are so sorry for that the goods you received can not meet your satisfaction.And our product was sent as the advertisement. It won’t effect the use experence.So it’s not our product quality problem.And if you do not need this any more. You can return it back. But you have to pay the shipping fee. We will full refund you after we receive it. If you have any decision, please feel free to contact us, we are more than happy to serve. Have a nice day!" I ordered two lace braid wigs - not braid hair. But, I was mailed two packs of braid hair. See the wig I bought from their company website, which clearly advertises a wig for sale and note braid hair: https://e-gladius.com/collections/summer-promotionslace-braid-wigs/products/philadelphia-designer-lace-braid-wigs-com070-60-off-today.
View full review
ID
#1308155 Review #1308155 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I liked what i saw advertised on the website
Cons
  • I did not like the false advertisement
Reason of review
Poor customer service
Loss
$58
Preferred solution
Full refund

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article