Anonymous

Brian Montgomery is a Fraud

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I hired EXM Media to complete a site for me. What they delivered to me was a piece of *** It was something my 10 year old nephew could have done. Totally unprofessional and basic template.

They completely oversold their capabilities and based on what they delivered I do not think they even know how to code. Based on my experience, I urge you to keep away from Brian Montgomery. Total fraudsters. When I mentioned I was dissatisfied he started yelling at me and threatening me. I think this guy is a fraudster. Stay away.

So many great developers out there. These guys are not among them.

View full review
scam c
map-marker Los Angeles, California

Fraud company

these are complaint from the BBB

Problems with Product/Service View Details Additional Notes

Complaint: 08/01/2011: Consumer states, We paid 5000 for a site if you

need more. Here are my attorney.Jjllplaw.Com. Breach of contract and

no communication no marketing or advertising as promise is states on

its site free hosting. But in the contract its not base

Business response: I dont know what to say about this customer, he

really has some major problems. He came into the office and we spent 3

hours walking through his site and his reaction was nothing but amazed

and he was in love. He gave us his final check received the source

files disc and left in a good mood, besides constantly complaining

about not being able to get a hold of his account rep but praising his

project manager, he shook my hand gave me a final check and said good

work. He then proceeded to cancel his check and file BBB complaint, I

found out later that he filed the complaint PRIOR to coming to my

office and approving his entire site and paying the final bill, it

makes no sense the way he acts and NO sense the way he handled his

project. Either way we worked hard for him and gave him exactly what

was in the contract he paid for. He in fact agreed with me that we had

fulfilled our contract when he HANDED ME A CHECK! I'm not sure if he

was trying to get the source files for his software or what but the

way he acted was COMPLETELY contradictory to his statement in the

complaint. On another note he talks about the marketing and hosting

above: the marketing is based on another contract that was based on us

receiving a % of the sites revenue, when he started acting unstable we

called / wrote him and decided not to accept the % as he was difficult

to work with and we would just finish the normal contract (which we

did and he paid for) as far as the hosting: our hosting is offered

free with projects over a specific amount, while he qualified for that

free hosting he decided to decline, he then asked us for a credit upon

declining the free hosting, we explain to him there is NO monetary

value placed on the hosting but a free gesture he can either accept or

decline but in no way does this change the price of his software. He

doesnt seem to understand BASIC instructions or BASIC practices and

questioned every option we gave him, hence our declining his % offer.

SO I have nothing for him, the man paid his bill and accepted his

software when he handed us his final check. So I'm not sure what he

wants, I cant give him something free if he doesn't want it and we

don't want to proceed with his rev share contract, this is completely

our decision to accept or deny a proposed contract, we would have been

more interested if he was not such a difficult client, also just in

case he does not know: his hosting is still active and all he needs to

do is point his domain at our servers to utilize this service, this is

completely up to him but due to his ignorance he has failed to

understand this, either way the account is up until this time next

year.

Consumer rebuttal: Everything they are saying are lies. Is it funny

that in the last two years they have had the same problem with 10

other customers! I will fax over every email between EXM and the email

that was sent by my attorney. What is been said are lies they never

spent 3 hours with me on the site. They never showed me one page of

the site until August 1, 2011. I sent over numerous email asking them

when would I approve design and graphic. My mistake was paying them

such a large amount. Through the process I repeatedly ask them when I

was going to approve each phase. When I hired them to do the job I

told them exactly what I wanted in the site, It got so bad with there

lies and not returning calls I hire a the law office of Johnson &

Johnson to start the process of legal action. The landing page that I

approved wasn't the page they gave us on August 1, 2011. As stated in

the original contract phase 1 the design phase they would begin

production with there design team along with my input phase one was

when I sent a cancel contract email, because they never contacted me

to approve a design are function until I was canceling the contract

after repeatably trying to contact them by phone

Final business response: Wow Ron, your are completely wrong or being

deceitful, are office has cameras and I have you on tape for 2 hours

and 48 min. and you agreed to the site and paid us, you NEVER canceled

the contract or you would not have paid the final bill and SHOOK MY

HAND! Everything you say is contradictory and now your simple lying

and trying hurt our business. Your statement about not being able to

get a hold of me is insane as I have records of you calling my

PERSONAL cell phone at all hours of the night, you call at 6am and

expect a response, when I answer and ask you to call back you brag

about being an early riser and state I should be up working, I know

that you don't work for a living and I don't know what your doing up

so early but I do work and even after a 20 hour shift trying to meet

your deadline we never agreed to I would still answer your call. Even

then you complained that you weren't able to get a hold of Shane, but

your talking to me, why did you need to talk to Shane and why should

he then call you back after we spoke? Your demands are ridiculous,

your claims are ridiculous.. Lastly your statement about 10 clients is

wrong, I dare you to name these clients

next complaint Additional Notes

Complaint: 02/03/2011: I was promised a custom website. According to

the contract I was to pay a refundable deposit of $1,000 to get the

project started. If I was not satisfied with the mock-up (sample) of

the website I could get 100% of that $1,000 refunded to me. I felt

that I was given a template I could find anywhere instead of a custom

website. Therefore, I was not satisfied and decided to ask for a

refund since we did not make it beyond the mock-up stage instead I was

cursed out, called broke, and they would not refund my money. Since,

then I have tried to contact the company almost everyday via email and

phone calls, but I have not received a response. The matter is plain

and simple, I was guaranteed a refund if I did not move beyond the

mock-up stage. They did not even dispute me on whether or not we made

it pass the mock-up stage, however the designer argued that I should

give him another chance to redo the mock-up. However, when you curse

someone out and try to get over them by giving them a template instead

of a custom website there is no room for second chances.

Business response: Dominique, I didn't give you a template and you

know it I worked with you everyday for weeks. You are purposely trying

to hurt our business after you take advantage of me and my company

when all we did was try to help and give you what you a site that

worked well and looked awesome but you fought me at every turn and

demanded changes then demanded to have it changed back after you

realized that I was right from the first place...bottom line is you

have no taste and don't know what you want. You need to hire a

graphics designer on retainer because you want someone you can boss

around everyday to show you how things look we are professional and

told you that you get 3 mocks when because you could not make up your

mind I was forced to give you 9 mocks constantly changing things that

I told you would not look good or be bad for SEO but you would not

listen, so go make your own site and know that because you could not

be reasonable your site will never get the attention or business you

want, with your over seeing the site will look like a scamming low

class ambulance chasing site instead of what a client can trust, if it

ever gets done. Your loss Ms King and not mine, stop posting multiple

complaints on the same project.

Consumer rebuttal: The website I am referring to is the costume

website. You did one mock-up for the costume website, which I did not

approve. According to the contract I signed if I did not approve the

mock-up for any reason you would refund my money, plain in simple. I

have plenty of reasons why I did not approve the mock-up. It will be

good business for you to honor the contract and apologize for your

rude and unprofessional behavior.

Final business response: Dominique, I sent you the questionnaire on

11/05/2010 and on 11/132010 you stated: "I apologize for taking so

long to get back to you. I have been extremely busy. Marcus really

likes what you have done with the website. Below I listed the minor

changes that we want and once those are made we can approve the

mock-up to go to the final stage. Also, I will try to fill out the

questionaire for the costume website later on today." On 11/20/2010 I

received the questionnaire and started working, I sent you the first

draft for the costume site on 11/25/2010 and received no response from

you until 11/29/2010 and it did not address the costume project, I

addressed the question in 3 emails from 11/25 - 12/6 and when I

received a response you stated "I like it allot, lets get Marcus

completed then we will move on to my site" (referring to the costume

site) so I have a question, how in the world do you think its ok to

pull the plug on a project and demand your money back after all the

hard work we've already done? I know you don't have a realistic answer

for that question because you tried to scam us but its not going to

work, your not going to get your money back and I'll spend 5 times as

m

NEXT COMPLAINT

Problems with Product/Service View Details Additional Notes

Complaint: 01/21/2011: EXM Media agreed to refund us for $800 and kept

putting it off and putting it off. Eventually they wouldn't return

emails or phone calls and we still haven't received the refund.

Business response: 2009 was a long time ago we are in 2011 and I have

NO idea who this customer is or what project he or she is refering to,

please give more details.

Consumer rebuttal: REVISED05/12/11: The company promised us a refund

and is now ignoring this complaint and our calls and emails. The funny

thing is they just tried to add us on Facebook. They obviously know

who we are. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I have attached the invoice for the cards that were printed wrong and

we were promised a refund on (sent copy to BBB files and company). Let

me know if you need further info. We corresponded with Brian

Montgomery who promised us a refund in April of 2010 and he never sent

the check and eventually stopped returning phone calls and emails.

Final business response: We didn't add you in facebook, most likley it

was an auto mail based on contacts in our email. We already addressed

this issue and just becasue your not happy doesn't mean you can

restart a old complaint, go ahead and call us and I'll address

it.Additional Notes

Complaint: 01/06/2011: I submitted a previous complaint about EXM

Media earlier this evening for my own personal start-up business. I am

filing this separate complaint for the company I am working for.

Since, they are two separate companies I felt they deserved their own

complaint case. I am the Marketing Associate at this company and it

was my job to find a company to design their website at the same time

I needed a website and hired EXM Media a couple of weeks later for

myself (please review 1st complaint for those details). I hired EXM

Media to do a custom web design project for Marcus A. Roberts and

Associates. This was suppose to be a 2wk project, but was never

completed because the mock-up was never to my satisfaction. I would

ask for corrections to be made and they would sometimes take a week or

longer or never get done. Later I uncovered that this mock-up was not

customized after I was searching the Internet looking at free website

templates. That is when I began to understand why the process was

taking so long because EXM Media did not have the experience to do a

customize website as they promised. I asked for a refund based on the

fact that I was not satisfied with the product and it should have been

returned because we never made it beyond the mock-up stage. I was

cursed out, yelled at, called broke, and since then this has yet to be

resolved. I have tried to contact the company via multiple emails and

phones calls, but I have yet to receive a response.

Business response: This is COMPLETELY untrue this customer made us

work for weeks every day to the point where I would come into work in

the morning dreading to open my email for the chance that she had yet

ANOTHER change on the homepage alone of her site, now she is finding

any reason to try and get her money back, also we delivered within 2

weeks but she had change after change after change over and over

again. The day she "fired" us was the day I was going to tell her we

were done either way. She is trying to take advantage of our company

and shes trying to do it twice. I will not alow this to happen and she

has more then enough graphics to make up for her deposit.

Consumer rebuttal: It is unfortunate that the only way I was able to

get a response from EXM Media was by reporting them to the BBB. This

shows once again their lack of professionalism and poor quality in

customer service since they failed to get back with me directly. As I

mentioned before this was suppose to be a two week project, however,

the Mock-up was never to my satisfaction so it needed to be revised

multiple times. This company was not being paid by the hour for this

project so it does not matter if they spent hours, days, or months on

it. The agreement was….And it is stated in the signed contract that

they would do a customized web site for us for $1,000. We would pay

$400 upfront which is refundable if for any reason if we do not

approve the Mock-Up. The mock-up was not approved for multiple reasons

1) We did not like 2) It was a template (Not Customized) 3) They could

not make the changes we requested. Once again, I would like my refund

of $400 and an apology.

Final business response: Wrong again Ms King, you know there was no

"template" used that custom design came from your mind and my hand and

you worked us half to death and then demanded money back after

receiving 9 different site designs. She will never get a refund,

period. (check terms on last page of contract and on the site)

NEXT COMPLAINT

Additional Notes

Complaint: 10/04/2010: Suburban Noize Records - Paid in full, site is

not finished. It's been 9 months. Motozania - Paid 50% deposit.

Project was never started. It's been 2 months. Gecko Drive - Paid in

full. Project was never finished in full. It's been 7 Months. Boston

Eyes - Paid in full. Project was never finished completely. It's been

over 3 months. I have pulled them off of all projects and contracted

someone more competent to finish the projects. The refund I am

requiring is taking into consideration the work they had already done.

Business response: I thought I replied to this but just in case I

didn't, the work was done as promised on Sub Noz and James client

continued to add to it costing our company thousands of dollars as we

did not want to lose a valued client we kept working until James asked

me to stop and he would finish it himself after hiring one of our star

employees (he didn't need us) Motozania project he decided not to

continue after giving us a deposit and the money he owed for several

other projects would eat that refund. Gecko Drive was completed in

full and then we did extra to keep his client happy 3 months after the

client approved and paid final balance. Boston Eyes was completed in

full and never paid out. The client is only filing this because he

owes us a great deal of money from other sites we created for him for

his clients, these sites are on the internet and working yet we have

not gotten paid for them. James had no problem at all until he was

under the impression that we tried to steal a client which has never

and will never happen.

Consumer rebuttal: Wow. You have some nerve claiming that you have

completed these projects. We'll put it this way. I have ALL the

documents of the proposal that YOU signed listing all the details of

the project for Sub Noize. You were far from complete and I have

proof. I finally took you off of the project because I felt you were

incapable of completing the project at all (I did give you 9 months

when it was supposed to take only 3 months max). You did not complete

the project according to our contract. In addition, I have always paid

either deposits or in full even if the project was incomplete hoping

and assuming that in good faith, you would complete the project. Gecko

drive was never finished, even though the client DID pay in full. You

know as well as I do that the client never approved of the final

outcome and the project was never finished. The fact they paid in full

doesn't fulfil your end of the contract, only theirs. You owe me money

for this project. Motozania: I paid you a $200 deposit. 1.5 months

past and you didnt even start it!!! I pulled you off that project as

well because it is quite obvious you cannot deliever. I want that

deposit back.

Final business response: James Wier is lieing completly and using the

BBB to undermine his NOW competition (EXM Media) after he stole one of

our best developers from us and stiffing us on the last 5 projects

stating that he was broke and was waiting for funds then stealing one

of our developers that we were having a hard time paying due to the

fact that James had stiffed us 6 times he then files a completly false

report to undermine us

NEXT COMPLAINT

Delivery Issues View Details Additional Notes

Complaint: 09/15/2009: A mistake was done by the company in which they

sent one t-shirt when 2 were ordered. I had called the company at

714-277-**** 3-4 times since May 2009 to inform them of the problem. I

merely requested that they send the second shirt. I had spoken to an

employee whose name I could not remember. He assured me on 2 separate

phone calls that the second shirt would be sent to my home. He

provided me with a unclear excuse as to why the shirt could not be

sent immediately. The company has been made aware of the problem and

had sent me an email dated 6/12/09 stating that they could rectify the

mistake. It referenced a phone number and provided 2 point of contact

names, Zerena or Ryan. Everytime a call is placed to that number,

there is no answer in which a recording asks for me to leave a

message. To date, the shirt has not been delivered and the company

does not answer my emails.

Business response: EXM Hosting is not Vastees, that company was ran by

an employee and has nothing to do with us. heres a suggestion, just

call your cc company and issue a chargeback, and you will get your

money back. thanks, and we expect this complaint to be completly

striken as its not even the same company.

Consumer rebuttal: It's interesting that this company says it has

nothing to do with vastees. Yet the vastees website states that your

credit card will be charged to EXM The vastees website is

http://startrekshirt.com/index.php which appears to up and running.

However, the links to track an order or to discuss a mistake are not

functioning. The email provided to contact the company (which is

info@***.com) is also not functioning. I attempted an email this

morning and the postmaster returned my mail as undeliverable. The

website also provides a phone number of 714-900-**** which I attempted

to call this morning. A message machine picked up with the name of Don

or John Thompson instructing to leave a message without identifying

whether this number is indeed a company. I am still getting nowhere

with these people.

Final business response: www.startrekshirts.com is a seperate

franchise, vastees has been revoked an there assets sold off, EXM

Media was and is only a supporting site development company that helps

with design, managment and processing, please take my advise and

remove this complaint then call your credit card company and dispute

the charge, they will refund your money almost instant because the

company authed instant refunds. Good Luck

NEXT CUSTOMER

Additional Notes

Complaint: 08/20/2009: After a nightmare with this company I gave up

on a refund of my 1000, I was told I had hosting for 1 year starting

June 2008, since the site was never completed as promised (30) days,

which took 9 months for a shopping cart to have the wrong shipping

cost and a horrible explanation of how to adjust the cost and time of

shipping of my products I gave up,I called on July 1st and requested

the site to be removed from the Internet, qxcomputers.com, it has my

BBB logo and contact info which I have since changed due to the

business practices of EXM, they are using the home page of my

qxcomputers.com site for there own portfolio on exmmedia.com site, I

want the site removed from there site and shut down, I went with

another web developer who finished the job when promised and did the

job correctly www.quantumxcomputers.com

Business response: We have already responded to this gent. and we will

waste no more time on it, this has already been resolved 3 times he is

simply trying to hurt our rating. Also his new site is HORRID and not

even half of what we did for him, also because I lost 4 grand on his

project the site at qxcompters.com which is owned by us will stay

until expiration. Period.

Consumer rebuttal: The BBB has only recieved the compliants based on

fact and they have not been resolved, the first complaint was removed

by me, I removed it only based on what I was told by EXM and the

actions they promised to correct the problem, they seemed more worried

about the BBB rating than the consumer,so I removed the first

complaint.The problem was never resolved as promised, this company did

not design a site better than the current one I have!! The company

orbot design did exactly what they said they would do, and it turned

out very nice, EXM took 9 months Orbot took 1.5 months to complete the

work, why would I pay another company to do the work if EXM did such a

wonderful job, it should be obvious that I was taken advantage

of!!After doing some research I found some comments in the BBB write a

review section, Vastees is an affiliate of the company they are are

writing reviews about each one of there own companies, it's a shame

that I a consumer had to spend the 1000.00 recieve a product that did

not function and have my company info on there portfollio, The BBB

should not be decieved By these people, they should not be able to

maintain any rating but below normal.

Final business response: Final response, we spent 7000 trying to

complete this mans project to no avail. This complaint was resolved

and he just keeps opening it, he will not get his money back and the

site that took 1.5 months should have taken 3 days. It has none of the

features that we gave him regardless of how much better the site we

made looks. So bottom line is: we gave him a site that was 500 times

better and out of pure spite he decided to go somewhere else and

demand his money back, if you didn't like the site (even tho you

praised it) you shouldn't have paid the rest of the balance, that

simple. In fact if you can prove that your current site has the CMS

that ours did or even like it then I will proudly give you back every

cent, even tho the one we designed looked so much better. I don't know

if you know this but the owner of this company paid 2 of the 7 grand

from his own pocket on change after change for this man. Thats it, you

prove that your current site has any of the same features ours did and

ill refund you. period. I would like to see a real checkout on your

site and not the shady looking page you have now, you wont get a

single sale from that site.

12/23/2008 Delivery Issues View Details Additional Notes

Complaint: 12/23/2008: CabezaLab contracted EXM Hosting for the

creation of a sophisticated flash-based website within a month. A

deposit of 50% ($700) was paid using PayPal (Receipt #

5494-71**-**94-8177) on 08-12-08, so the deadline for completion was

09-12-08. By the deadline, only 1 mock up of the home page was

completed. By 10-20-08, only mock ups of the home page were delivered

and they were all "canned" designs, not the sophisticated design

promised. Contract cancellation was requested but EXM decided to keep

the $700 deposit. It is worth noting that EXM does simple website

designs with many pages for about $1000, but they kept $700 for making

3 mock up designs of a single page. At any rate, EXM was in violation

of the contract by the time they delivered the 2nd mock up.

Business response: EXM provided 3 designs within the aloted deadline

and were never aproved, I informed the client that we would recreate

or modify existing designs but the client informed us he would rather

have his money back, when he signed the contract he agreed to our

terms of agreement which can be seen here:

http://exmhosting.com/terms.php Our terms clearly state advance

payments our non-refundable, reason being is time spent on designing

his sites overly exceeded deposits.

Consumer rebuttal: I provided feedback about the mock-ups but the

results never approached the sophisticated designed promised. At any

rate, at the speed in which the mock-up were generated (mock-ups of

the home page *only* every few weeks) it was completely impossible

that the website would be completed within a reasonable time.

Moreover, the quality of the mock-ups, which were only 'canned'

websites was not the high-end website using flash which was promised.

As I noted before, it is not possible that the $700 were spend in a

few mock ups because during initial conversations EXM offered a

*complete* website with several pages (without flash) for about $1000.

So, a few mock-ups (without flash) could not have costed $700.

Final business response: Robert Said - "the mock-ups, which were only

'canned' websites" EXM Media Response - First off they weren't

mockups, they were design layouts and no they were not canned, Robert

just looked for a reason to break his contract. Robert Said -As I

noted before, it is not possible that the $700 were spend in a few

mock-ups because during initial conversations EXM offered a *complete*

website with several pages (without flash) for about $1000. So, a few

mock-ups (without flash) could not have costed $700. EXM Media

Response -First off, Robert needs to stop using the work mockup; we do

not produce mockups and are proudly a part of www.no-spec.com.

Secondly, our complete website for 1000 is not premium graphics as

stated in our contract, and Robert has NO IDEA how much we pay our

employees so how can he speak, bottom line is: It doesn't matter if we

paid our employees .50 an hour our terms clearly state: No refunds of

advance payments will be given under any circumstances unless at our

discretion. That said, using our discretion we decide that a refund is

not prudent, furthermore we will be pursuing legal action for the

remainder of this contract. - Brian Xaviar CEO | EXM

1 2

Additional Notes

Complaint: 08/20/2009: After a nightmare with this company I gave up

on a refund of my 1000, I was told I had hosting for 1 year starting

June 2008, since the site was never completed as promised (30) days,

which took 9 months for a shopping cart to have the wrong shipping

cost and a horrible explanation of how to adjust the cost and time of

shipping of my products I gave up,I called on July 1st and requested

the site to be removed from the Internet, qxcomputers.com, it has my

BBB logo and contact info which I have since changed due to the

business practices of EXM, they are using the home page of my

qxcomputers.com site for there own portfolio on exmmedia.com site, I

want the site removed from there site and shut down, I went with

another web developer who finished the job when promised and did the

job correctly www.quantumxcomputers.com

Business response: We have already responded to this gent. and we will

waste no more time on it, this has already been resolved 3 times he is

simply trying to hurt our rating. Also his new site is HORRID and not

even half of what we did for him, also because I lost 4 grand on his

project the site at qxcompters.com which is owned by us will stay

until expiration. Period.

Consumer rebuttal: The BBB has only recieved the compliants based on

fact and they have not been resolved, the first complaint was removed

by me, I removed it only based on what I was told by EXM and the

actions they promised to correct the problem, they seemed more worried

about the BBB rating than the consumer,so I removed the first

complaint.The problem was never resolved as promised, this company did

not design a site better than the current one I have!! The company

orbot design did exactly what they said they would do, and it turned

out very nice, EXM took 9 months Orbot took 1.5 months to complete the

work, why would I pay another company to do the work if EXM did such a

wonderful job, it should be obvious that I was taken advantage

of!!After doing some research I found some comments in the BBB write a

review section, Vastees is an affiliate of the company they are are

writing reviews about each one of there own companies, it's a shame

that I a consumer had to spend the 1000.00 recieve a product that did

not function and have my company info on there portfollio, The BBB

should not be decieved By these people, they should not be able to

maintain any rating but below normal.

Final business response: Final response, we spent 7000 trying to

complete this mans project to no avail. This complaint was resolved

and he just keeps opening it, he will not get his money back and the

site that took 1.5 months should have taken 3 days. It has none of the

features that we gave him regardless of how much better the site we

made looks. So bottom line is: we gave him a site that was 500 times

better and out of pure spite he decided to go somewhere else and

demand his money back, if you didn't like the site (even tho you

praised it) you shouldn't have paid the rest of the balance, that

simple. In fact if you can prove that your current site has the CMS

that ours did or even like it then I will proudly give you back every

cent, even tho the one we designed looked so much better. I don't know

if you know this but the owner of this company paid 2 of the 7 grand

from his own pocket on change after change for this man. Thats it, you

prove that your current site has any of the same features ours did and

ill refund you. period. I would like to see a real checkout on your

site and not the shady looking page you have now, you wont get a

single sale from that site.

AND THESE ARE THE ONES THAT ARE ON FILE CHECK THE CMPLIANT SITES YOU

WILL SEE OURS COMPLIANTS WHERE THEY HAVE STOLEN WEB SITE AND DESIGN!

NEXT COMPLAINT

View full review
Loss:
$7000
randalljohnson
map-marker Bellevue, Washington

EXM Media -- You need to talk to them

I came onto this site back in August to read reviews on EXM MEDIA and I was scared into not letting them do my website. I signed a contract instead with 123 Triad and it was a nightmare.

At the end of September I flew out to Orange and had a meeting with Shane and Brian in their office. I straight up told them what I saw on this site scared me out of going with them. They told me the story and I won't go into it here, but it shows that a couple of people on an agenda can really hurt a business. After talking with them in person, seeing their product and what they can do, I was put at ease.

And you know what? The process went extremely smooth! The price was on the low end of the custom web design companies and the guys were friendly and thoughtful. Brian answered my calls on the weekend when I had questions.

If you read bad reviews, I urge you to talk to the guys before you dismiss them.

It made all the different with my site and I owe them to at least say it here. Thanks for saving my website guys!

View full review
scam c
map-marker Los Angeles, California

Exm media fraud

look people brian and shane montgomery are liars! here is the case

number of the law suit that was filed on 8/10/2011 at the Orange

county courts on 700 W. CIVIC CENTER DR, SANTA ANA, CA 92702

http://www.occourts.org/

30-2011-****7402-SC-SC-CJC. You can also access this site from the

orange county web site out in the case number and it will show the law

suite that has been filed. it will also show you a court date of

10/05/2011 at 8:30am in Department C04. also you can contact the

Orange County Police department and ask to speak to Sargent Brian

MoCOTTE the head of Fraud Investagation. I have no reason to lie these

guy move there office ever 6 to 9 months. Here is the the compliant

number to the FBI IC3 COMPLAINT:110803****031971 FILED AUGUST3, 2011.

Do a fact check they *** my email but Im smarter then that I sent

email of all complaints to friend and law enforcement. Since we

talking about location Brian Montgomery office 264 Pixley St Orange, ca

92868 and Shane Montgomery office 3104 Dove Canyon Oxnard, CA

93036. The small claim is just the first there also a civil suite

being filed on all. So who ever reads this complaint these guy are

scammer and bewear of Mixed Media, EXM MEDIA, MOH MEDIA AND THERE

BLOG RAW RANT. It is sad that they give our country a bad name! And he

said i wrote a bad check that is a lie! We canceled the check and

filed a law suit Onec we had a chance to review the site and source

files our self and thats when we cancel the check. This is how they

run they scam they say they can do the site and then they claim that

they have done 1000 then its 3000 then its 10,000 then its a hundred.

it they keep talking they will tell on there self. Just look there

business up on the Better BUSINESS BUREAU 10 TO 12 COMPLIANTS IN A

YEAR! And look up the case number on the Orange County Web site at

http://www.occourts.org/ go to small claims and then look up the case

by the case number this is one of the staps. If they fail to show then

we have already started the process to turn there business and life

around legally! yes we pissed afteer paying these crocks 5,000 and

then getting scam. I shock this crocks hand because I didnt know what

I was getting until we review the site and source file that has there

name and license number. If they keep lying we will release the letter

by the law office of Johnson & Johnson LLP Beverly Hills Ca and email,

check, complaint and law suites filed to a blog that show there are

liars! Bottom line do a fact check and the Devil is in the details.

All the customer aren't lying that claim that yopu rip them off on the

BBB even the ones that stated that you still havent paid the money

back they promise! I will see that everyone know the truth about this

company with facts court date filed on 8/10/2011 at the Orange county

courts on 700 W. CIVIC CENTER DR, SANTA ANA, CA 92702

http://www.occourts.org/

30-2011-****7402-SC-SC-CJC. You can also access this site from the

orange county web site by case number and it will show the law suite

that has been filed. it will also show you a court date of 10/05/2011

at 8:30am in Department C04.rt date!

On 8/26/11, Pissed Consumer Comment Notifications

View full review
Loss:
$7000
RON H Hdf
map-marker Los Angeles, California

EXM MEDIA MIXED MEDIA LLC

EXM MEDIA AND MIXED MEDIA LLC ARE FRAUD SCAMNMER AFTER PAYING THEM $5,000 ON A $5,9000 THEYNEVER INVOLED THE CONSUMER. THEY BREACHED THE CONTRACT HACKED OR COMPUTER AND EMAIL GAVE ME WHAT THEY WANTED NOT WHAT I ASKED FOR!

WE HAD TO FILE FRAUD CHARGES WITH THE BBB, FBI,FTA AND CHARGES WITH THE ORANGE COUNTY DISTRACT ATTORNEY OFFICE FOR FRAUD. DONT BELIEVE THE GOOD REVIEWS YOU HERE ARE ANY OTHER SITE, BECAUSE THEY WRITE THESE REVIEW. AND THE TWO OWNERS BRIAN AND SHANE MONTOMERY US A FRAUD COMPANY CAALL MIXED MEDIA LLC TO SCAM THIS BUSINESS IS LOCATED ON DOVE CANYON IN OXNARD AND S PIXLY IN ORANGE. THEY CLAIM THEY HAVE DONE THOUSAND OF SITE AND THAT IS A LIE WE ALSO HAD TO HIRE A PRIVATE INVESTAGER TO INVESTAGATE THERE COMPANY AND HE HAS UNCOVERD A SCAM AND TALKED TO OTHER CONSUMER THAT HAVE BEEN SCAMMED.

DONT TAKE MY WORD CHECK WITH THE D.A. AND FBI.

THEY CLAIM THEY HAVE A OFFICE TO FIND OUT THEY JUST LEASED A RAT DEN A MONTH AGO ON MAIN STREET. I PROMISE YOU DO BUSINESS WITH THESE SCAMMER AND FRAUD YOU WILL BE FILING CHARGER, COMPLAINT AND LAW SUITE!

View full review
1 comment
Guest

Hey Sheron "Ron" you are UNBELIEVABLE man, you came to my office and walked through your complete site and then SHOOK my hand and said "Thanks" shorlty after talking to you obviously *** tech friend (if hes not imaginary) you decided your didn't want to pay and bounced your check, then started writing bad reviews. I'm not sure what your game is but why sign off on your project, pay your last payment, then shake my hand if you weren't happy with your site?? Heres another tidbit for all the readers, he claims to have reported us to the FBI and the FTA, besides the ludicrousness of that statement I hope you realize that the FTA is the: Federal Transit Administration. I'm not sure what the FTA has to do with designing a website but it just shows that your completely out of it. Also, you didn't file a law suit and what your doing by lying to people and telling them you did is called "Slander". Another note Ron: it wasn't 3 months late, it was delivered in 3 months over a month ahead of schedule, if it was 3 months late then by your math you should have had a custom social network the day you signed your contract. I urge ANYONE that has doubts to call this man and ask him direct questions and listen to him talk. Also Ron, please send us our summons or what FBI office you "reported" us to, because its complete nonsense, you cant sue because we followed the contract to the letter. Please note the following:

A few points I would like to point out, you claim to hire a "real" development team for your new site and state that they have 25 employees, thats wonderful and I would like the name if this company because I think your lying. That statement also insinuates we are NOT a real company, granted we don't have 25 employees (we only have 9) and we you insinuate we don't have real customers.

I urge ANYONE that wants a client list to email me at: brian@***.com and I will GLADLY give you a list of hundreds of clients that have allowed us to list them as references.

I also urge ANYONE that wants to meet us in person to come to our office in orange to see our small team and get a feel for us in person, were good people and great designers, we have hundreds of amazing reviews and testimonials and will gladly give you real contact info to back them up.

These nasty people like Sheron Hughes and Tina Warren Shang of shangstudio.com have tried to hurt us and slander us on various websites, I guarantee I can back up everything I said with complete transparency, can they? Will They?

Tinabas AKA Norman AKA James Pan AKA Alexste AKA - "Tina Waren Shang"

Yes Tina, the good people at CB gave me your email and the good people (my friends) at Host Gator gave me your real name, you cant hide behind the internet anymore, you are now the one "EXPOSED" as a (non) competing company / designer pissed that EXM Media took your clients because were better then you are, were better designers, better coders, and a far better people with the data to back it up.

Please anyone who doubts me feel free to call: 714 277 ****

I will personally give you any information you need.

THE one and only.....

Brian Montgomery

www.exmmedia.com

jamiepan
map-marker South Lake Tahoe, California

EXM Media Scams & Brian Montgomery Fraud

Exm Media is a fraud company run by an fraudster Brian Montgomery. He has a partner called Donold Henson who is extremely shady and has done frauds.

They hire cheap designers from India to work on your website. They do not refund your money and use templates. Try talking to Brian about a refund and he flips and curses out. If you personally meet Brian, you will know what kind of shady person he is.

They write fake good reviews about themselves all over the internet to hide several BBB complaints they have. They will lie to you that they have done 10,000 websites and they are good. You will only know too late when you sign them up.

Stay away from them. They are being exposed and will be exposed until they stop their shady practices and remove the fake review websites they run.

I have lost several thousand dollars with them and I will not let anybody else go through the pain I am going through.

Save your hard earned money and stay away from EXM Media web design, Brian Montgomery and Donold Henson.

View full review
3 comments
Guest

Hey Sheron "Ron" you are UNBELIEVABLE man, you came to my office and walked through your complete site and then SHOOK my hand and said "Thanks" shorlty after talking to you obviously stupid tech friend (if hes not imaginary) you decided your didn't want to pay and bounced your check, then started writing bad reviews. I'm not sure what your game is but why sign off on your project, pay your last payment, then shake my hand if you weren't happy with your site??

Heres another tidbit for all the readers, he claims to have reported us to the FBI and the FTA, besides the ludicrousness of that statement I hope you realize that the FTA is the: Federal Transit Administration. I'm not sure what the FTA has to do with designing a website but it just shows that your completely out of it. Also, you didn't file a law suit and what your doing by lying to people and telling them you did is called "Slander". Another note Ron: it wasn't 3 months late, it was delivered in 3 months over a month ahead of schedule, if it was 3 months late then by your math you should have had a custom social network the day you signed your contract.

I urge ANYONE that has doubts to call this man and ask him direct questions and listen to him talk. Also Ron, please send us our summons or what FBI office you "reported" us to, because its complete nonsense, you cant sue because we followed the contract to the letter.A few points I would like to point out, you claim to hire a "real" development team for your new site and state that they have 25 employees, thats wonderful and I would like the name if this company because I think your lying. That statement also insinuates we are NOT a real company, granted we don't have 25 employees (we only have 9) and we you insinuate we don't have real customers. I urge ANYONE that wants a client list to email me at: brian@***.com and I will GLADLY give you a list of hundreds of clients that have allowed us to list them as references.I also urge ANYONE that wants to meet us in person to come to our office in orange to see our small team and get a feel for us in person, were good people and great designers, we have hundreds of amazing reviews and testimonials and will gladly give you real contact info to back them up.These nasty people like Sheron Hughes and Tina Warren Shang of shangstudio.com have tried to hurt us and slander us on various websites, I guarantee I can back up everything I said with complete transparency, can they?

Will They?Tinabas AKA Norman AKA James Pan AKA Alexste AKA - "Tina Waren Shang"Yes Tina, the good people at CB gave me your email and the good people (my friends) at Host Gator gave me your real name, you cant hide behind the internet anymore, you are now the one "EXPOSED" as a (non) competing company / designer pissed that EXM Media took your clients because were better then you are, were better designers, better coders, and a far better people with the data to back it up.Please anyone who doubts me feel free to call: 714 277 ****I will personally give you any information you need.THE one and only..... Brian Montgomerywww.exmmedia.com

Guest

EXM HEY MEDIA AND MIXED MEDIA ARE SCAMMER AND FRAUD! WE HAD TO FILE CHARGES WITH THE ORANGE COUNTY D.A.

OFFICE, BBB, FTA AND FBI. THEY BREACHED THE CONTRACT GAVE ME A SOCIAL SITE THAT THEY WANT TO GIVE ME NOT WHAT I ASKED FOR AFTER PAYING THEM $5, 000 THEY NEVERHAD ME TO SIGN OFF ON NOTHING BUT ONE LANDING PAGE THAT WAS NEVER US I NEVER SAW THE SITE UNTIL THE DAY OF TURN OVER AND THAT TURN OVER DATE WAS 3, MONTHS LATE. I CAN TELL YOU THIS IF YOU DO BUSINESS WITH THESE CROCKS YOU WILL BE FILING CHARGES AND COMPLAINTS. I HAD TO HIRED ANOTHER SOCIAL NETWORK DEVELOPER WITH 25 EMPLOYEES AND HAS REAL CUSTOMER!

THEY WRITE THERE ON REVIEWS. I THINK THEY NEED TO SPEND TIME IN JAIL FOR ALL THE PEOPLE THEY SCAM AND IF YOU WANT A CHANCE TO PLED YOUR CASE ON THESE CROCKS! I FILED A LAW SUIT AND THE TRAIL DATE IS 10/5/2011 AT CENTRAL JUSTICE CENTER, 700 CIVIC CENTER DR WEST, SANTA ANA, CA 92701 COURT ROOM C04 AT 8:30AM, SO FOR ALL THE PEOPLE THAT BEEN SCAM COME ON DOWN YOU WILL GET A CHANCE TO BE A WITNESS IN FRONT OF A JUDGE. AND THE D.A.

WILL BE IN COURT AT THE TIME HOPEFULLY THEY TAKE BRIAN AND SHANE MONTGOMERY TO JAIL.

WE NEVER KNOW BUT THIS IS YOUR CHANCE TO GIVE A STATEMENT ON RECORD! COURT DATE IN 10/5/2011 SANTA ANA , CA 8:30AM COURT ROOM CO4

Guest

This company is misrepresenting their design abilities by taking credit for work that does not belong to them. They have justified this in the case of taking credit for my design by saying that they worked for my client or a client using this domain previously. They have a script that pulls a live feed from any site they have ever worked on and are taking credit for the work currently showing regardless of the fact that site may have changed owners or been re-designed. They are using my design as an example of their work in several categories including flash even though there is absolutely no flash on the current site.

I went through their portfolio and discovered at least three other designs they are claiming belong to others and I have notified those designers.

I did contact this designer and asked him to remove my design for Virtuallyknoxville.com from his site and he has refused. He claims that he has the right to continue to claim any intellectual property within this domain name simply because he once worked for a client who held the domain name.

This company is misrepresenting themselves to the public and potential clients at best and at worse are out right lying and stealing the work of other designers.

View more comments (2)

Media Expert Talks

Disinformation: Russian and Chinese trolls among us

Jun 16, 2022

How to know what’s fake on social media? In this video, Prof. Darren Linvill from Clemson University Media Forensics Hub explains how disinformation works, common tactics of political propaganda, the role of trolls, hashtags, and how to spot fake news.

Prof. Darren Linvill
Prof. Darren Linvill

Darren Linvill investigates data messaging and context accompanied by inauthentic behavior on social media networks. He also examines misinformation and disinformation in the rising field of social media forensics and data monitoring.

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article