Product: Conscious Pets Customer Care Clear all filters (6 of 6 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
Product:

Conscious Pets - This company is a scam.

1.0
Details
They will tell you over and over that they are working on getting you a refund. It’s now over 3 months and. They are still “working” on it. I will now dispute this charge with my credit card.
View full review
Review
#1526607 Review #1526607 is a subjective opinion of poster.
Service
Conscious Pets Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
1.0
Details
The order for two dog toys arrived in a non-operable condition. They are battery operated jumping toys . I emailed the company asking for information on return/refund. I received a return email telling me to throw them out, but they could not be returned. No effort to...
View full review
2 comments
Anonymous
#1661406

They should not be in business Had same trouble as other customer Mow they are selling a dog bed

Review
#1491564 Review #1491564 is a subjective opinion of poster.
Service
Conscious Pets Customer Care
Cons
  • Lack of availbility of refund
Reason of review
Poor customer service
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Poor Quality
  • Poor Customer Care
  • Conscious Pets Service
  • Dangerous Pet Toy

Conscious Pets - SCAM - Beware of this Company

1.0
Details
I ordered 5 items on Nov 26, 2018. I received 1 item on Dec 20th, which didn't work. I contacted the company, and they said they would ship the rest of the items, and couldn't I wait just a little it more. On January 9th, I received 2 more of my items, and 2 items are still missing. I contacted them again and told them I wanted to cancel the 2 items they never shipped to me, and wanted a refund for the Milo jumping ball which didn't work. They said they would issue a refund - NOT!!! I have emailed them 7 times for a refund, and it is always another excuse. The refund is in queue, etc. I filed a claim with PayPal, which agreed in my favor for the missing items, and Milo jumping ball that doesn't work. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY
View full review
Review
#1458042 Review #1458042 is a subjective opinion of poster.
Service
Conscious Pets Customer Care
Cons
  • Customer service gives you the run around
  • Does not refund when they say they will
  • Paid a lot of money for a toy that does nothing cheap products
Reason of review
Does not Issue Refund when they say they will
Loss
$57
Preferred solution
Full refund

Conscious Pets - Fraudulent business

1.0
Details
This company is a complete fraud. Of the order I placed, one product came damaged, one was missing, one was the wrong size. I have been working with their customer service department since October and still NOTHING! They keep saying please be patient we are working on it. Stay away! Absolutely fraudulent business!
View full review
Review
#1458002 Review #1458002 is a subjective opinion of poster.
Service
Conscious Pets Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Be aware of this company, they are not based in the US and they operate from overseas Denmark to be specific. They don't tell you that when they advertise products online, but you'll know when your credit card gets hit for a foreign transaction fee! Their product ships...
View full review
1 comment
h.kitchener
#1630465

Dispute the charge for the missing item with your credit card issuer. You did us a credit and not a debit card, didn't you?

Review
#1449083 Review #1449083 is a subjective opinion of poster.
Service
Conscious Pets Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$30
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
DEC 12,2018 Where is my refund? Conscious Pets via reamaze.com Sun, Dec 16, 3:39 AM (3 days ago) to me Hi Susan, Good day! We are very sorry that you still have not received your refund, but we already forwarded your request. We sincerely apologize for the delay. Rest...
View full review
1 comment
Anonymous
#1713925

Never use this company, keep in mind they send you emails confirming refunds but it never arrives. They keep you on the hook till it’s to late to take it up with the credit ca...

Review
#1428152 Review #1428152 is a subjective opinion of poster.
Service
Conscious Pets Customer Care
Cons
  • I have no product and no refund-scam site
Reason of review
Poor customer service
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Milo Weasel Activation Ball
  • Milo Activation Ball
  • Conscious Pets Service
  • Conscious Pets Scam
  • Milo Activation Ball Scam