Not resolved

I bought a birthday present for my mother on Yardsellr, and after not receiving the order for a long time, I went back on to see if I could find a tracking number to track the order.Well, when I got on, I saw "Order cancelled, refund being sent." I never got a refund, so I contacted the seller asking why my order was cancelled and when I would get a refund I never got a reply.

I also emailed Yardsellr costumer service, and again, never got a reply.

I'm never ordering from this seller again, and maybe or maybe not from Yardseller.I am not pleased with this at all.

Review about: Mom Necklace White Gold.

Review #303589 is a subjective opinion of a user.

PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Not specified / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Yardsellr?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Jenny@Yardsellr
#446799

Hi Daisy,

This is Jenny from over at the Customer Service department at Yardsellr. We are sorry that the seller canceled your purchase! The way these refunds work is that any Photon$ used towards this item were automatically refunded back to your Yardsellr account when the seller canceled this sale. However, it will take Yardsellr about 3-5 days to get the remainder of this refund processed back to your credit/debit or PayPal account. If you have any other questions for us, please contact us directly at help@yardsellr.com.

Thanks!

Jenny

help@yardsellr.com

You May Also Like

HotPriceTubs - HOT PRICE TUBS - WARNING, OURS WENT ON FIRE HotPriceTubs "We have been hit with HOT PRICE TUBS also, they sold us this hot but and informed us it had 1 year warranty, after they attended to put the various..." Read more Pink Sugar XO owner Jessica Zamarron Arrested for accepting stolen credit cards! Pink Sugar XO "Jessica Zamarron of Pink Sugar XO arrested for using stolen credit cards obtained by mail thieves Aret and Frances Frangulyan. They pilfered over 759 credit card statements in their..." Read more Case Boss - No item received Case Boss "Scammer. I've patiently waited and really excited to have my new case, its 3 weeks now but did not received any updates. I searched the internet about case boss and..." Read more Saladmaster - Cookware Review Saladmaster "When I was introduced to salad master first time, I didn't get it.Even on the second dinner.Third dinner, it clicked, I'm very slow okay..." Read more Tnt Express - TNT is awful Tnt Express "TNT Express is the worst international shipper I've experienced. Their customs fees are exorbitant, and added charges (handling, residence delivery) came to 2 1/2 times the amount recently paid for..." Read more Blooms Today - DO NOT USE Blooms Today "I ordered flowers for a work colleague's funeral through a website that was on the person's obituary page. I received an e-mail notification that my delivery was on it's way...." Read more Peltz Shoes tried to scam me! Peltz Shoes "I purchased a pair of size 8 shoes from Sears online. Sears confirmed receipt of my order. Sears emailed me when they processed my order and shipped my purchase "from..." Read more Heartland Rvs - 2011 Heartland Elkridge rv Heartland Rvs "Bought used after 5 times, like new...other than, hot water tank had a hole in it from manufacturer skid, exterior door had cracks vertically (we bought new altho they said..." Read more