Tigard, Oregon
1 comment
Not resolved

I purchased several items and have exchanged several emails trying to get a refund and poor quality and mid-sized clothing. They make it impossible to send back without spending more money. This site is a total ripoff!!

Review about: Clothing.

Review #662925 is a subjective opinion of a user.

PRODUCT OR SERVICE
Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Bad quality / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Twinkledeals?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
AllyChen1234
Dear Customer,
Thank you for your recent comment.
We wish to let the customer know that we are sorry for this issue.
Customer could contact us at https://support.twinkledeals.com/ticket/ticket/index with details.
We will reply you in 24 hours.
Or you could provide us your order number, we will check this issue for you. Please rest assured that we have 30 days return warranty, for more about this, please refer to http://www.twinkledeals.com/warranty-and-return Best Regards Twinkledeals Customer Service

You May Also Like

"I received my shirt only to find two black marks on it and it didn't fit. I ordered my size according to the size chart but there is no..." Read more
"So fair warning to anyone who is planning on ordering from this site: Don't, stay away. It's a scam. Why? Almost every one of their items does not match the..." Read more
"I'm trying to return poorly cut and poorly sewn clothing. Seams are falling apart. Material to cover the bust line is missing. All items are completely see through...they are not..." Read more
" I began investigating TwinkleDeals several months ago after I had an order totaling over $160 refunded to Pay Pal with no explanation. What I have concluded: TwinkleDeals..." Read more
"We started the process by in Aug 2016. They had a lot of turnover and 1 GC was fired and the other quit. The new GC refused to meet with..." Read more
"Aside from the fact that they are for some reason trying to charge me 110$ a month, for their plan that is currently advertised at 29.99$ a month on their..." Read more
"I found a piece of long finger nail in my steak I'm so disappointed knowing that they don't wear gloves and that am eating food from a fast food restaurant..." Read more
"Brand seal 0 444570. Mondelez International group 04050030586500, 04050030588600. Honey Maid I purchased a box of Honey Maid Cinnamon Grahams on Saturday March 25, 2017. I am extremely disappointed in..." Read more