Rosewholesale - Review about Dress from Mckinney, Texas

178 of 375 Rosewholesale reviews

I ordered about 15 items from the sight.Nothing looked as I did on the website.

The sewing was unprofessional. I have attached on of the many horrible dresses I received.

As you can the material is cheap and the buttons are not even seen in the right spot.With almost 300 dollars spent they are only willi g to give me 11.00 dollars back.

This review is a subjective opinion of a user.
Report Comment Private message author

More Review Details

Location
Delivery Service
Warranty
Exchange, Refund and Cancellation Policy

Reason of review:
Bad quality
Product or service
Dress
Review category
Footwear and Clothing
review #753822

Author wants to be contacted by the company. Learn more

Had an experience with Rosewholesale? Submit review ›
Helpful? 5 Yes 5 0 No 0
Had the same issue 1 Yes 1
178 of 375 Rosewholesale reviews
Gina2

Sep 23, 2016 #1217209

Dear customer,
I want to apologize for the problems you have experienced.
Rosewholesale offers a 30 days warranty to return the products to us for a refund or exchange.
To know more about it, please review our warranty and return policy on our website:http://www.rosewholesale.com/m-article-id-16.html.
Our team has reviewed your complaint and will offer you a solution.Could you please provide us your order number?
Thank you very much for your cooperation. Best Regards Rosewholesale Customer Service

0 0 Reply
Great comment! Would you like to convert it into review?

You will be able to edit the text before publishing.

 
×
You were reading a complaint about Rosewholesale.
Filing a new complaint about
×